Mode & Beauty alle pijlers

Witgrijs haar verven

27-06-2015 21:29 13 berichten
*bericht niet meer van belang*
Alle reacties Link kopieren
Die kleur komt vanzelf.
verba volant, scripta manent.
@MarianneDavids haha, tegen die tijd wil ik het vast niet meer
Naar de kapper.
naar de kapper. Niet zelf gaan lopen klussen. Het is een zeer moeilijke kleur, en echt niet te doen als je geen kennis hebt. Ik zou naar kinki gaan.
Het is al uit.
Naar Kinki kappers, niet zelf gaan knutselen met verf
ik zou de kapper om raad vragen en die spullen bij hen kopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
hey hier zo 1 die al vanzelf grijs wordt.

Jawel, best vroeg en best veel. En ik laat het binnenkort allemaal grijs bijkleuren. Voor een egaal grijs muisje gevoel

Laat je heel goed adviseren. Je schrijft nu dat je t asgrijswit-achig wil hebben maar die kleur moet je wel staan. Ik denk dat je iemand moet vragen met verstand van kleuren (ik was bij een kleurenadviseuze, voor kledingadvies en die heeft ook leuk advies gegeven over haarkleur, lettend hierbij op mijn gezichtskleur, kleur ogen en kin/hals (ja, haha, echt!). En ik kwam op een vrij donker grijze tint uit.

Dus vraag de kapper of kleuradviseur in ieder geval om advies!

Veel plezier met kleuren
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
@Frizz oh jeetje vet jammer nu wil ik het niet meer hoor.
quote:MarianneDavids schreef op 27 juni 2015 @ 21:33:

Die kleur komt vanzelf.Inderdaad. Koel staalgrijs met spierwitte plukken. En ik hoef er helemaal niets voor te doen
quote:mabelvanstraten schreef op 28 juni 2015 @ 12:48:

@Frizz oh jeetje vet jammer nu wil ik het niet meer hoor.Meeloper
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
@misia @Frizz dat ik het niet meer wil omdat Frizz zegt dat het 'uit' is is natuurlijk sarcastisch he. Jammer dan, ik vind het nog steeds leuk staan bij andere meiden, daardoor voel ik me geen meeloper hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven