Witte benen - help!
woensdag 23 mei 2012 om 16:02
Eindelijk mooi weer! Wat heerlijk!
Mijn benen zijn alleen ZO wit, dat ik geen korte broek aan durf te trekken.
Mijn benen kleuren sowieso erg moeilijk ook al zit ik in de zon.
Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruinende cremes of de bodylotion waarin minder zelfbruiner zit en je geleidelijk resultaat krijgt?
Met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke geven juist een lelijk, onnatuurlijk resultaat?
Mijn benen zijn alleen ZO wit, dat ik geen korte broek aan durf te trekken.
Mijn benen kleuren sowieso erg moeilijk ook al zit ik in de zon.
Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruinende cremes of de bodylotion waarin minder zelfbruiner zit en je geleidelijk resultaat krijgt?
Met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke geven juist een lelijk, onnatuurlijk resultaat?
woensdag 23 mei 2012 om 16:23
woensdag 23 mei 2012 om 16:25
Vind het opvallend dat hier op het forum zoveel witjes lijken te zitten, en er vaak wordt gezegd dat iedereen er last van heeft.
Ik los het op met zelfbruinende bodylotion van dove + als het snel moet gaan evt. spraytan of zelfbruiner. Dove + Loreal Sublime Bronze gel en spray gevenbij mij goede resultaten, maar je zal helaas eea moeten uitproberen om te kijken wat voor jou werkt.
Overigens ben ik met deze middeltjes nog steeds bleek vergeleken met andere mensen, alleen het ergste wit is eraf. Bedenk wel dat de nepkleur niet beschermt tegen de zon, dus om verbranding te voorkomen alsnog factor 30 gebruiken!
Ik los het op met zelfbruinende bodylotion van dove + als het snel moet gaan evt. spraytan of zelfbruiner. Dove + Loreal Sublime Bronze gel en spray gevenbij mij goede resultaten, maar je zal helaas eea moeten uitproberen om te kijken wat voor jou werkt.
Overigens ben ik met deze middeltjes nog steeds bleek vergeleken met andere mensen, alleen het ergste wit is eraf. Bedenk wel dat de nepkleur niet beschermt tegen de zon, dus om verbranding te voorkomen alsnog factor 30 gebruiken!
woensdag 23 mei 2012 om 16:27
Nou, ik snap dat wel! Ook mijn benen lijken gewoon niet te willen bruinen, terwijl ik zodra het kan met blote benen buiten ben. De rest van mijn lichaam bruint wel. Het ziet er echt niet uit als je gebruinde armen, schouders, decolletee en gezicht hebt in combinatie met spierwitte benen. Helemaal wit, prima, helemaal bruin ook, maar een combinatie daarvan is gewoon niet mooi.
woensdag 23 mei 2012 om 16:30
Echt nie. De huid van mijn benen reageer simpelweg niet. Als ik al verbrand is dat ook in 1,5 dag weer weg en dan ben ik weer net zo bleek als voor die tijd.
En het voordeel van zomerpanty's vind ik dat ik direct geen last meer heb van schurende benen.
En voor dat je zelfbruiner smeert. Schubben! en de zelfbruiner heel dun smeren.
En warom ik van mn melkflessen afwil. Omdat ik het HAAT dat ik door wildvreemde rotventjes nageschreeuwd wordt in het centrum van arnhem: 'he jij mag ook nog wel ff in de zon gaan liggen' (en minder subtiele opmerkingen)
woensdag 23 mei 2012 om 16:31
Sorry ik snap het echt niet.
Overigens, alsof bruin zo geweldig is. Bruin komt (meestal dan) van de zon, en die is nou niet bepaald goed voor een huid.
Dus kortom, nee, ik snap het echt niet. Ik heb juist altijd een bleek gezicht, en ik waak er ook wel voor om te gaan zitten bakken (of smeren) omdat ik het gewoon onzin vind.
Nou dan ben ik bleek, eh, ik ben Nederlands, dus dat klopt.
Overigens, alsof bruin zo geweldig is. Bruin komt (meestal dan) van de zon, en die is nou niet bepaald goed voor een huid.
Dus kortom, nee, ik snap het echt niet. Ik heb juist altijd een bleek gezicht, en ik waak er ook wel voor om te gaan zitten bakken (of smeren) omdat ik het gewoon onzin vind.
Nou dan ben ik bleek, eh, ik ben Nederlands, dus dat klopt.