Witte bikini weer wit krijgen :-)
zondag 27 mei 2012 om 15:17
De titel zegt het al. Heb een paar jaar geleden een witte bikini met printje gekocht, niet eens veel gedragen... maar deze is echter niet echt mooi wit meer (buitenwater gezwommen etc). is er een gouden tip om hem weer wat witter te maken. Vanish, bleekwater (al denk ik niet dat dat kan haha).
Misschien is het wel helemaal niet mogelijk, maar wil toch een poging wagen omdat ie zo mooi zit
Misschien is het wel helemaal niet mogelijk, maar wil toch een poging wagen omdat ie zo mooi zit
zondag 27 mei 2012 om 15:22
Vroeger had je Poppetje Blauw, dat was knalblauw poeder waarmee je alles weer wit kreeg, ik weet alleen niet of het vandaag de dag nog bestaat. En anders in dat spul leggen dat vitrages wit maakt.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 27 mei 2012 om 18:59
Dat weet ik niet meer, ik heb inmiddels al jaren geen vitrages meer. Ik kocht bij het Kruidvat, het zat in een doosje.
Blauwsel zoals Poppetje Blauw en de genoemde Reckitts doen ook wonderen en tasten het weefsel niet zo agressief aan.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.