Mode & Beauty alle pijlers

witte broek

11-04-2011 16:17 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
dragen jullie nu al een witte broek?? heb nl net m'n zomer kleren van de zolder gehaald en twijfel of het al zou kunnen.. is het niet nog een beetje te vroeg in het voorjaar?
@ZBM:

Het zijn goede merken, maar de kleding die ik daarvan dan op de site zie valt me tegen. Alsof het een soort b-collectie is. Dat is het vast niet, maar het is net díe kleding die ik niet leuk vind. Maar daar is vast ook wel een markt voor.

Steeds reclame maken mag trouwens niet op dit forum.
quote:bommi schreef op 16 april 2011 @ 08:57:

Yolanthe is niet lelijk, maar kledingsmaak en stijl heeft ze niet. Haar als voorbeeld noemen is wel heel fout.Misschien bedoelde ze haar heel stijlvolle vriendin Jolante?
Je kunt ook de "r-regel" volgen: r in de maand, dan nog geen witte broek aan. Dus wel direct op 1 mei :-). En bijvoorbeeld na 15 september niet meer, of het moet dan nog 25 graden zijn!

Maar laat het gewoon afhangen van je eigen gevoel? Ik vind het nu nog te vroeg voor de witte broek maar draag wel korte mouwen en open schonen, en een dunnere jas. Zo heb je toch al het voorjaars-gevoel.
quote:zwijnenburgmode schreef op 16 april 2011 @ 08:04:

Waarom vond je dat als ik dat mag vragen? Ik werk daar nu een aantal maanden en het is zeker een leuk bedrijf, ik persoonlijk vind het wel een mooie site hoor.

[...]

De foto's zijn wel van hele slechte kwaliteit hoor. Ik vind de kleding er niet mooi op staan.
Wat een onzin, het is heerlijk weer, trek aan die witte broek!

Stel je voor dat het plots heel vroeg 30 graden zou zijn en dan zou je je witte broek nog niet aanmogen omdat het nog geen mei is??
zwijnenburgmode ik heb je aangegeven bij de forumpliesie ivm reclame maken.

On topic: strakke witte broeken mwah, linnen/wijd/spijkerbroek rechte pijp, leuk! Lekker zomers

En dat van die data, is dat nog geldig anno 2011? Ik betwijfel het. Tenzij je naar een superformele gelegenheid gaat misschien?
Ja hoor waarom niet?

Ik vind juist strakke witte broeken mooi.

Heb vandaag toevallig een witte skinnyjeans aan met bruin/paar/wit achtig wat wijder shirtje en bruine zomerschoenen (heel veel bandjes en hoge hak)

Witte linnen en 3kwartsbroeken vind ik dan weer wat minder.....
Net op straat even opgelet, en aardig wat witte broeken gezien al hoor! Wel grappig eigenlijk als je er op let, zie je ook gelijk dat niet iedereen er op let wat voor onderbroek ze eronder doen.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Het lukt mij nooit om een witte broek wit te houden. Binnen notime heb ik dan een broek met koffie- en theevlekkenprintvlekkenprint, of mooie zwarte kattepootafdrukjes.

Ik begin er niet meer aan. Witte schoenen mogen alleen tussen pasen en labor-day, maar een witte broek "mag"volgens mij het hele jaar door. Alleen niet op een bruiloft als je niet de bruid bent.

En witte leggings zouden door de modepolitie absoluut verboden moeten worden.
Ik draag een witte broek alleen als het mooi weer is. Heb er gister een gekocht.

Vind een witte broek nu eigenlijk nog wat te vroeg, maar als het zulk weer als nu vind ik het wel kunnen.

Een witte broek in de winter vind ik niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven