witte broek
zaterdag 16 april 2011 om 08:58
zaterdag 16 april 2011 om 09:04
Je kunt ook de "r-regel" volgen: r in de maand, dan nog geen witte broek aan. Dus wel direct op 1 mei
. En bijvoorbeeld na 15 september niet meer, of het moet dan nog 25 graden zijn!
Maar laat het gewoon afhangen van je eigen gevoel? Ik vind het nu nog te vroeg voor de witte broek maar draag wel korte mouwen en open schonen, en een dunnere jas. Zo heb je toch al het voorjaars-gevoel.
Maar laat het gewoon afhangen van je eigen gevoel? Ik vind het nu nog te vroeg voor de witte broek maar draag wel korte mouwen en open schonen, en een dunnere jas. Zo heb je toch al het voorjaars-gevoel.
zaterdag 16 april 2011 om 09:06
quote:zwijnenburgmode schreef op 16 april 2011 @ 08:04:
Waarom vond je dat als ik dat mag vragen? Ik werk daar nu een aantal maanden en het is zeker een leuk bedrijf, ik persoonlijk vind het wel een mooie site hoor.
[...]
De foto's zijn wel van hele slechte kwaliteit hoor. Ik vind de kleding er niet mooi op staan.
Waarom vond je dat als ik dat mag vragen? Ik werk daar nu een aantal maanden en het is zeker een leuk bedrijf, ik persoonlijk vind het wel een mooie site hoor.
[...]
De foto's zijn wel van hele slechte kwaliteit hoor. Ik vind de kleding er niet mooi op staan.
zaterdag 16 april 2011 om 09:32
zaterdag 16 april 2011 om 11:06
zaterdag 16 april 2011 om 13:38
zaterdag 16 april 2011 om 13:44
Het lukt mij nooit om een witte broek wit te houden. Binnen notime heb ik dan een broek met koffie- en theevlekkenprintvlekkenprint, of mooie zwarte kattepootafdrukjes.
Ik begin er niet meer aan. Witte schoenen mogen alleen tussen pasen en labor-day, maar een witte broek "mag"volgens mij het hele jaar door. Alleen niet op een bruiloft als je niet de bruid bent.
En witte leggings zouden door de modepolitie absoluut verboden moeten worden.
Ik begin er niet meer aan. Witte schoenen mogen alleen tussen pasen en labor-day, maar een witte broek "mag"volgens mij het hele jaar door. Alleen niet op een bruiloft als je niet de bruid bent.
En witte leggings zouden door de modepolitie absoluut verboden moeten worden.