Mode & Beauty alle pijlers

witte broek

11-04-2011 16:17 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
dragen jullie nu al een witte broek?? heb nl net m'n zomer kleren van de zolder gehaald en twijfel of het al zou kunnen.. is het niet nog een beetje te vroeg in het voorjaar?
Het voegt mij nog niet, op zijn vroegst in mei! Maar, als jij graag nu je witte broek aan wilt, doe je dat toch gewoon?
Ik wacht nog ff een maandje (of 2)!
Ik heb vandaag een witte spijkerbroek aan.
Eind april, begin mei komen bij mij meestal de echte zomerkleren tevoorschijn! Maar als je dit weer ziet (en van afgelopen weekend) vind ik wit al best kunnen eigenlijk...
Ik heb al genoeg vrouwen met een witte broek gezien. Kan best.
Als het mooi weer is en de zon schijnt, waarom niet? Er is toch geen vaststaande dag dat het mag?
Vind het nog beetje vroeg eigenlijk, zie ook al genoeg witte broeken daar niet van maar bij mij meestal ook begin mei. Altijd lastig deze periode, te warm voor winterkleding en te koud voor zomerkleding.
Dat mag alleen op 24 mei en dat pas tussen 13:00 uur en 16:45.

Het kan toch best? Heb gisteren heerlijk gewandeld in een driekwart broek en een hemdje. Het is toch lekker weer?
Ik draag mijn (nieuwe) witte spijkerbroek al zeker twee/drie weken (niet non-stop trouwens )

Ben wat beperkt met m'n zwangerschapskleding en die spijkerbroek zit gewoon prettig. Helemaal niet bij stil gestaan of dat mode-technisch al zou kunnen.

Maar doe hem meestal alleen aan als de zon volop schijnt.
Zeker kan het ! Gewoon doen.
Rij een rondje door Laren, dan zie je dat de witte broek weer 'mag'.

Maar wel met bruine laarzen....
Heb van het weekend idd ook behoorlijk veel mensen al in een korte broek met slippers en een hempje zien lopen, moet iedereen zelf weten maar ik vind het lichtelijk overdreven. Was heerlijk weer maar vond het zaterdag nog behoorlijk fris op het terras en dat met spijkerbroek, laarzen en een colbertje aan.
Die draag ik het hele jaar door.
huh? ik snap het niet. Wat heeft de kleur van de broek met het jaargetijde te maken? Is dit weer een of andere mode-regel die aan me voorbij gegaan is?
Jahoor, als het mooi weer is draag ik gerust een witte broek

Waarom zou het te vroeg zijn? Bij mij hangt het van de hoeveelheid zon af geloof ik en die was er van het weekend in overvloed! Heb er dus niet eens bij stil gestaan dat het misschien "niet zou kunnen" - zou ook echt niet weten waarom niet!?

Een witte broek is ook leuk in de winter, met lichtgrijze laarzen bijvoorbeeld. Erg mooi!
Ja, toevallig vandaag mijn witte spijkerbroek aan. Waarom zou dat niet kunnen?

Er op draag ik wit tshirt en een paarse tuniek, waar ook wit in zit.
Volgens de etiquette mag je een witte broek tussen Pasen en Labor Day (5 september) dragen (uit mijn hoofd).

(Het zal mij persoonlijk een worst zijn.)
Ik draag 3 maal per week een witte broek voor aikido, dus van mij mag je.

Serieus: lekker doen toch? Er zullen altijd mensen zijn die het vreselijk vinden en die het prachtig vinden, dus kies voor diegene die het mooi vindt en als het goed is ben je dat in ieder geval zelf.
Ik draag tijd witte broeken...

... Op mijn werk.

(Waarom zijn er regels voor en wie heeft ze bedacht?!)
Ik heb me het afgelopen weekend verbaasd over de hoeveelheid witte broeken..leuk toch?
In dit immer kakkineuze dorp draagt men altijd witte broeken. Ik heb er nu ook 1 aan.....omdat de zwangerschapskilo's er bijna af zijn en de kont nu niet te dik meer is.....maar eigenlijk heb ik liever zwart
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Mag je een witte broek alleen ma na een bepaalde datum of boven een bepaalde temperatuur aan dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het kan best, als het lekker weer is.Ik heb geen idee wat voor weer het is in nl. maar hoor iedereen over heerlijk, warm weer dus ik denk dat je daar gewoon naar moet kijken. Is het warm en zonnig, prima!

Zit zelf nu in Las Vegas en hier is het nog best frisjes helaas. Maar goed, kom net uit de sneeuw in Bryce canyon dus dit is al een hele verbetering. Heb wel een witte broek bij, maar doe hem nog maar niet aan hier haha!!
Over een witte broek gesproken. Wat is leuk voor een "volle" dame? (maat 42)

Gewoon een strakke stretch (spijker) broek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven