Mode & Beauty alle pijlers

Witte/cremekleurige jas

28-09-2012 09:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Mango zag ik deze waanzinnige jas. Helaas zit hij me qua pasvorm voor geen meter. Maar nu ben ik dus wel als een bezetene op zoek naar een vergelijkbare jas. Heeft er iemand ergens 1 gezien, live of op internet? Ik heb de geijkte sites (Wehkamp, Zalando, Otto) al gehad, google geeft rare marktplaatsadvertenties en veel verder kom ik dus niet. Iemand een idee waar ik kan kijken?

Bij Zalando en alleen nog in L. Zelf maar even kijken of die wel wintervast is.

En deze is van Vero Moda.

Kwaliteit is een stuk minder, maar voor een seizoen wel. Ik geloof niet dat ze een reiniging zullen overleven. De prijs is dan ook niet zo hoog. Keek zelf net nog bij Object. Die hebben ook nog wel eens jassen in andere dan de standaardkleuren. Maar wisselt sterk wat materiaal betreft. Ik vind ze nieuw meestal wel leuk om te zien. Heb er zelf alleen een sjaal van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 28 september 2012 @ 09:56:

Ik kan niets voor je vinden en heb echt alle trefwoorden gebruikt, die je maar verzinnen kan. Ik ben zelf verliefd op deze jas, misschien vind jij het ook wel wat.

[afbeelding]Deze jas vind ik ook mooi, maar creme staat me niet zo. De jas is trouwens behoorlijk afgeprijsd en komt nu op een na mijn mening meer normale prijs dan daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven