Mode & Beauty alle pijlers

Witte gympen

15-08-2015 16:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Een tijdje geleden heb ik witte gympen gekocht, maar inmiddels zijn ze niet zo wit meer.. Het zijn geen normale, simpele gympies maar met kant erover.. Hoe kan ik deze het beste schoonmaken?

Groetjesxoxo
Ik heb gisteren de wielerschoenen van mijn man in de wasmachine gemikt.

Elke schoen in een handdoek, beide in een kussenhoesje (als waszak zeg maar) en nog wat handdoeken erbij als bescherming. Gewassen op kort programma 15graden. Ze zijn weer als nieuw.
Ik gooi ze gewoon in de wasmachine met een beetje vanish wit.
Gewoon met ossegalzeep. Blok kopen, gymp mee inwrijven met een beetje water samen, borstelen met een nagelborsteltje, afdeppen en hagelwit weer.
http://www.grazia.nl/life ... akers-weer-wit-te-krijgen

Zo dus
Wasmachine, eventueel in waszakjes.

Wel veters er uit halen en er los bijdoen. Want anders kans dat je zwarte vegen/ vlekken krijgt van de veterringetjes.
Oud kussensloop erom en dichtknopen met een veter en gewoon in de wasmachine.
quote:Orangetree schreef op 15 augustus 2015 @ 16:44:

Gewoon met ossegalzeep. Blok kopen, gymp mee inwvrijven met een beetje water samen, borstelen met een nagelborsteltje, afdeppen en nagelwit weer.Werkt echt super dit! Ik heb vloeibare ossegalzeep en laat ze dan eerst even in een emmer met sopje staan, scheelt borstelen
Droog laten worden en daarna stofzuigen met zoveel mogelijk zuigkracht
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Orangetree schreef op 15 augustus 2015 @ 16:44:

Gewoon met ossegalzeep. Blok kopen, gymp mee inwrijven met een beetje water samen, borstelen met een nagelborsteltje, afdeppen en hagelwit weer.Kant moet je niet gaan borstelen lijkt me 😉. Ik gooi mijn witte gympen in een waszakje in de wasmachine. Wel op handwas programma.
ff schuurpapiertje erlangs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven