wollen binnensok
woensdag 22 december 2010 om 16:59
Ik ben op zoek naar iets warms!
Wie niet met dit weer. Brrrrr mijn tenen zijn nog koud van het rondje door de stad een uur terug.
Nou kan ik mij van ver ver vroeger herinneren dat mijn Oma van die wollen binnensokken/schoenen had voor in haar mooie laarzen.
Een soort van dunne uggs zeg maar, die je in je (waarschijnlijk één maat te grootte) laarzen kan doen.
Nou heb ik al op verschillende termen gegoogled, het hele assortiment van de texelse wolwinkel online bekeken, maar ik kan ze niet vinden.
Weet iemand hoe die dingen heten, EN waar ik ze vinden kan?
Wie niet met dit weer. Brrrrr mijn tenen zijn nog koud van het rondje door de stad een uur terug.
Nou kan ik mij van ver ver vroeger herinneren dat mijn Oma van die wollen binnensokken/schoenen had voor in haar mooie laarzen.
Een soort van dunne uggs zeg maar, die je in je (waarschijnlijk één maat te grootte) laarzen kan doen.
Nou heb ik al op verschillende termen gegoogled, het hele assortiment van de texelse wolwinkel online bekeken, maar ik kan ze niet vinden.
Weet iemand hoe die dingen heten, EN waar ik ze vinden kan?
woensdag 22 december 2010 om 17:05
Ik ken ze en je hebt kans dat ze bij de Boerenbond (winkels) te koop zijn. Weet het niet zeker, omdat die aan het reorganiseren zijn en ze niet meer zo dichtbij zitten. Ze hebben wel een ruim assortiment laarzen voor mensen die buiten werken.
Zelf heb ik thermo-sokken (heel oude en zelfs 3 thermische onderbroeken gevonden van de wintersport) en daarover draag ik wollen ski-sokken van de Hema. Misschien een idee? Klik......
Zelf heb ik thermo-sokken (heel oude en zelfs 3 thermische onderbroeken gevonden van de wintersport) en daarover draag ik wollen ski-sokken van de Hema. Misschien een idee? Klik......
woensdag 22 december 2010 om 17:13
quote:Pumps_italiaans schreef op 22 december 2010 @ 17:09:
Er zijn gore-tex sokken en dat zouden ze kunnen zijn, maar heb ze alleen ooit heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden in een winkeltje in Den Bosch zien hangen in de etalage. Weet niet of dat nog bestaat......Ja, die zijn nog volop te koop bij buitensportwinkels, het is zowieso handig om daar eens te gaan kijken, die hebben echt alles tegen de kou.
Er zijn gore-tex sokken en dat zouden ze kunnen zijn, maar heb ze alleen ooit heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden in een winkeltje in Den Bosch zien hangen in de etalage. Weet niet of dat nog bestaat......Ja, die zijn nog volop te koop bij buitensportwinkels, het is zowieso handig om daar eens te gaan kijken, die hebben echt alles tegen de kou.
woensdag 22 december 2010 om 17:18
woensdag 22 december 2010 om 17:27
donderdag 23 december 2010 om 23:28
vrijdag 24 december 2010 om 16:06
Als je op laarssokken en laarskousen zoekt dan krijg je vanalles. Ik vertrouw alleen die sites niet allemaal. Bij Overtoom schijnen ze die wel te hebben, maar ik dacht eigenlijk dat die alleen kantoormeubelen hadden. Ik zoek ze ook, maar denk dat ik zelf toch maar voor de ski-kousen ga. Ik heb er gisteren gekocht, maar er hingen in mijn maat nog maar 3 paar dubbele verpakkingen.