Mode & Beauty alle pijlers

wollen binnensok

22-12-2010 16:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar iets warms!

Wie niet met dit weer. Brrrrr mijn tenen zijn nog koud van het rondje door de stad een uur terug.

Nou kan ik mij van ver ver vroeger herinneren dat mijn Oma van die wollen binnensokken/schoenen had voor in haar mooie laarzen.

Een soort van dunne uggs zeg maar, die je in je (waarschijnlijk één maat te grootte) laarzen kan doen.

Nou heb ik al op verschillende termen gegoogled, het hele assortiment van de texelse wolwinkel online bekeken, maar ik kan ze niet vinden.

Weet iemand hoe die dingen heten, EN waar ik ze vinden kan?
Ik ken ze en je hebt kans dat ze bij de Boerenbond (winkels) te koop zijn. Weet het niet zeker, omdat die aan het reorganiseren zijn en ze niet meer zo dichtbij zitten. Ze hebben wel een ruim assortiment laarzen voor mensen die buiten werken.

Zelf heb ik thermo-sokken (heel oude en zelfs 3 thermische onderbroeken gevonden van de wintersport) en daarover draag ik wollen ski-sokken van de Hema. Misschien een idee? Klik......
Er zijn gore-tex sokken en dat zouden ze kunnen zijn, maar heb ze alleen ooit heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden in een winkeltje in Den Bosch zien hangen in de etalage. Weet niet of dat nog bestaat......
quote:Pumps_italiaans schreef op 22 december 2010 @ 17:09:

Er zijn gore-tex sokken en dat zouden ze kunnen zijn, maar heb ze alleen ooit heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden in een winkeltje in Den Bosch zien hangen in de etalage. Weet niet of dat nog bestaat......Ja, die zijn nog volop te koop bij buitensportwinkels, het is zowieso handig om daar eens te gaan kijken, die hebben echt alles tegen de kou.
Die sokken ken ik misschien ook wel een goed alternatief,

maar toch.........

het is niet wat ik zoek.
Dit misschien iets?

of dit?

of deze?

Ik heb gegoogled op 'binnenlaars'. Hengelaars, jagers, paard rijders en motorcrossers schijnen dit soort dingen vaak te dragen.
WTF?
Ik heb inlegzooltjes met aluminium (bij de schoenmaker gekocht).

En sok - plastic boterhamzakje - sok wil ook wel eens helpen. Als je dan te veel glijdt, doe je pb - sok - sok.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Ik woon trouwens in Oslo waar het nu -19 is en ik draag een dunne wollen 'liner'-sok met daarover een wollen (dikke) wandelsok in mijn Timberlands. Sokken zijn van de merken Smartwool of Bridgedale. Bever zwerfsport heeft ze oa
WTF?
quote:maria1966 schreef op 22 december 2010 @ 17:18:

Ik heb inlegzooltjes met aluminium (bij de schoenmaker gekocht).

En sok - plastic boterhamzakje - sok wil ook wel eens helpen. Als je dan te veel glijdt, doe je pb - sok - sok.ik dacht even dat je geheimtaal schreef...
Ik heb afgelopen week wollen inlegzooltjes gekocht bij de schoenmaker. Heerlijk warm.
Er schijnen ook zooltjes te zijn met antislip-laag aan de andere kant. Daar moet je wel mee uitkijken dat de pasvorm niet teveel veranderd.
Ik heb bij de Hema sokken gevonden met angora erin. In ieder geval warmer dan gewone sokken!
quote:viennas schreef op 22 december 2010 @ 17:27:

[...]

ik dacht even dat je geheimtaal schreef...Nee hoor, het gaat gewoon over sex. Wat dacht jij dan?
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Abusu, van die foto met die camouflage laarzen die dingen zoek ik maar dan zonder die camouflage laarzen zeg maar.

Helaas heb ik ze nogsteeds niet 1,2,3 gevonden. Ik ben bang dat ik het plan uit mijn hoofd moet zetten, en me neer moeten leggen bij de Hema sokken en inlegzooltjes.
In nette laarzen toch?

Zulke grote staan bij Om(od)a op de site en kijk bij accesoires, maar die zijn voor rubberen laarzen.
alleen hebben deze een bontrand.
Hmmmmmmm, die bondrand.

Maar het komt in de buurt thanx Pumps!
Als je op laarssokken en laarskousen zoekt dan krijg je vanalles. Ik vertrouw alleen die sites niet allemaal. Bij Overtoom schijnen ze die wel te hebben, maar ik dacht eigenlijk dat die alleen kantoormeubelen hadden. Ik zoek ze ook, maar denk dat ik zelf toch maar voor de ski-kousen ga. Ik heb er gisteren gekocht, maar er hingen in mijn maat nog maar 3 paar dubbele verpakkingen.
hier het plaatje en de klik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven