WTF trends
vrijdag 13 mei 2022 om 18:57
Oke ik was opzoek naar kleding voor mn dochter en scrol wat door de h&m site.
Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html
Een harnasriem.
Waarom zou je zoiets dragen?!?
Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html
Een harnasriem.
Waarom zou je zoiets dragen?!?
Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 21 mei 2022 om 19:23
Natuurlijk wel, maar zij vinden dat dan juist mooi de knik maar zo.
zaterdag 21 mei 2022 om 23:26
zondag 22 mei 2022 om 17:55
zondag 22 mei 2022 om 18:39
Wat moeten kinderen dan? Tondeuse of stekeltjes?Knuddestudder schreef: ↑22-05-2022 17:55Vreselijk, kinderen met een volwassen kapsel. Ik heb ook altijd zo'n vermoeden dat die dan ook als kleine volwassenen worden behandeld en zichzelf ook zo beschouwen.
Mijn kind heeft altijd zelf zijn kapsel uitgekozen en had als 11 jarige idd zoiets. Stond hem leuk
zondag 22 mei 2022 om 19:06
Ik vind het zelf ook geen kapsel voor een volwassene met enige vorm van serieuze daginvulling.Knuddestudder schreef: ↑22-05-2022 17:55Vreselijk, kinderen met een volwassen kapsel. Ik heb ook altijd zo'n vermoeden dat die dan ook als kleine volwassenen worden behandeld en zichzelf ook zo beschouwen.
maandag 23 mei 2022 om 13:23
Haha, de harnasriem heb ik. Ook al veel complimenten over gehad (en dan niet uit de bdsm scene
).
Wat ik niet snap;
-bikershorts met iets oversized eroverheen
- sokken in sandalen
-de omgedraaide bikini
-die vreselijke afgetrapte schoenen
-kleding met "vlekken" of scheuren / gaten in
-oversized mode waardoor je er als een vierkant uit ziet
-kleine lapjes stof die een bikinibroekje moeten voorstellen
Wat ik niet snap;
-bikershorts met iets oversized eroverheen
- sokken in sandalen
-de omgedraaide bikini
-die vreselijke afgetrapte schoenen
-kleding met "vlekken" of scheuren / gaten in
-oversized mode waardoor je er als een vierkant uit ziet
-kleine lapjes stof die een bikinibroekje moeten voorstellen
Carpe Diem!
maandag 23 mei 2022 om 16:24
Zijn er dan echte kinderkapsels en kapsels voor volwassenen?Knuddestudder schreef: ↑22-05-2022 17:55Vreselijk, kinderen met een volwassen kapsel. Ik heb ook altijd zo'n vermoeden dat die dan ook als kleine volwassenen worden behandeld en zichzelf ook zo beschouwen.
Ok, 2 staartjes in je haar is meer voor jonge meisjes en K3. En een knotje achterin je nek voor al dan niet streng christelijke volwassen vrouwen, maar verder kan ik zo snel niet wat bedenken wat leeftijdsgebonden is?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 23 mei 2022 om 22:00
ik zie dat mannenkapsel bij 80% van de mannen onder de 35 momenteel.
En rond de 16 jarigen die hebben juist een pluk naar voren hangen.
zoals dit
met (stoppel)baard
En meiden kan je uittekenen: dikke wenkbrauwen - hoe dikker hoe beter, getuite lippen liefst bruine rand er omheen ( iets met mars pijpbek) hoge staart, en haar bewerkt met de golftang.
zoals dit:
En rond de 16 jarigen die hebben juist een pluk naar voren hangen.
zoals dit

met (stoppel)baard
En meiden kan je uittekenen: dikke wenkbrauwen - hoe dikker hoe beter, getuite lippen liefst bruine rand er omheen ( iets met mars pijpbek) hoge staart, en haar bewerkt met de golftang.
zoals dit:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 24 mei 2022 om 08:24
Ja, lastig uitleggen, maar soms zie ik op Instagram kappers (uit het buitenland) voorbij komen die dan kleine meisjes helemaal in een soort nieuwsvrouwencoupe knippen, laagjes, lokken raar geföhnd (hoewel het niet alleen om het föhnen gaat), het zijn kleine details waardoor je denkt, dit is een kapsel voor een volwassen vrouw. Bij kleine meisjes is gewoon mooi recht geknipt haar vaak al voldoende.tonkje schreef: ↑23-05-2022 16:24Zijn er dan echte kinderkapsels en kapsels voor volwassenen?
Ok, 2 staartjes in je haar is meer voor jonge meisjes en K3. En een knotje achterin je nek voor al dan niet streng christelijke volwassen vrouwen, maar verder kan ik zo snel niet wat bedenken wat leeftijdsgebonden is?
dinsdag 24 mei 2022 om 16:23
Hotpants vind ik vreselijk. Vorig jaar in de stad zat iemand met hotpants naast me in een restaurant. Haar halve bil stak eruit en vind dat echt onsmakelijk.
Die bikini strings vind ik ook een heel bijzondere trend. Ik ben zelf slank, dus sociaal maatschappelijk zou het geaccepteerd worden wanneer ik zoiets zal dragen (wat natuurlijk belachelijk is), maar no way dat ik mijn billen zo zou showen. Ik vind een gewoon bikinibroekje of badpak al bloot genoeg.
Die bikini strings vind ik ook een heel bijzondere trend. Ik ben zelf slank, dus sociaal maatschappelijk zou het geaccepteerd worden wanneer ik zoiets zal dragen (wat natuurlijk belachelijk is), maar no way dat ik mijn billen zo zou showen. Ik vind een gewoon bikinibroekje of badpak al bloot genoeg.
dinsdag 24 mei 2022 om 16:32
dinsdag 24 mei 2022 om 18:30
Niemand ziet me in ondergoed.Sjulia schreef: ↑24-05-2022 16:32Ik draag graag de brazilian bikini broekjes. Tussen string en een normaal broekje in. Krijg je mooiere billen van. Zo’n bedekkende staat meestal niet zo mooi. Vind ik dat billen vaak vormloos/pannenkoek in lijken.
Ik vind oversized fashion meestal niet zo mooi. Zonde als je geen vorm ziet.
Bikini. Doe ik mezelf sowieso niet aan.
dinsdag 24 mei 2022 om 18:44
Nou ja, ik vind zo'n opgeschoren kapsel als hierboven iets voor volwassenen. Niet dat ik het daar mooi vind, maar m'n kind zou ik het sowieso niet aan doen. Een gemillimeterd hoofd ook niet. En andersom vind ik vrouwen met roze haar dat net niet mooi is maar er als een soort tye dye uitziet, echt iets voor kinderen.tonkje schreef: ↑23-05-2022 16:24Zijn er dan echte kinderkapsels en kapsels voor volwassenen?
En inderdaad die string bikini's! Onwijs mooi en sexy als je een goede kont hebt, maar waarom? Ik kijk er liever niet tegenaan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in