Zakelijk event help!
woensdag 19 augustus 2015 om 18:24
Hallo,
Ik moet binnekort met mijn baas mee naar een zakelijk event en ik zit dus een beetje met mijn kleding/make-up. Ik wil er natuurlijk wel sophisticated maar toch ook een ietsiepietsie beetje sexy uitzien, als jullie begrijpen wat ik bedoel .
Ik trek aan: een satijnen witte blouse en een leren broek met daaronder peeptoe pumps. Nou hebben deze pumps een felroze binnenkant en zool. Moet ik hierbij dan ook roze nagellak op doen of kan donkerrood ook? Aangezien ik eigenlijk ook mat rode lippenstift op wil doen. Of kan rode lippenstift beter helemaal niet?
En wat doe ik aan onder mijn witte blouse i.v.m. doorschijnen. Een huidskleurig hemdje zie je, maar alleen een bh zie je ook.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik moet binnekort met mijn baas mee naar een zakelijk event en ik zit dus een beetje met mijn kleding/make-up. Ik wil er natuurlijk wel sophisticated maar toch ook een ietsiepietsie beetje sexy uitzien, als jullie begrijpen wat ik bedoel .
Ik trek aan: een satijnen witte blouse en een leren broek met daaronder peeptoe pumps. Nou hebben deze pumps een felroze binnenkant en zool. Moet ik hierbij dan ook roze nagellak op doen of kan donkerrood ook? Aangezien ik eigenlijk ook mat rode lippenstift op wil doen. Of kan rode lippenstift beter helemaal niet?
En wat doe ik aan onder mijn witte blouse i.v.m. doorschijnen. Een huidskleurig hemdje zie je, maar alleen een bh zie je ook.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
woensdag 19 augustus 2015 om 18:37
woensdag 19 augustus 2015 om 18:39
woensdag 19 augustus 2015 om 18:41
Ben je een prostituee?
Neem jezelf aub serieus en kleed je naar de functie die je ambieert. Je bent een professional (hoop ik) en geen animeer meisje.
Wanneer jij jezelf niet serieus neemt dan doet een ander dat ook niet en mannen zeker niet.
Neem jezelf aub serieus en kleed je naar de functie die je ambieert. Je bent een professional (hoop ik) en geen animeer meisje.
Wanneer jij jezelf niet serieus neemt dan doet een ander dat ook niet en mannen zeker niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 19 augustus 2015 om 18:50
woensdag 19 augustus 2015 om 19:30
Omg nee, wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk direct. Ik ben geen slet en wil ook zeker geen slet zijn. Ik heb een goed figuur en dat laat ik gewoon graag zien. Ik vind een leren broek bijvoorbeeld gewoon stoer. Verder is de blouse absoluut niet als doorschijnend gekocht, hier kwam ik pas later achter, na het afknippen van de labels -.- het is overigens deze maar dan in ivoor: Blouse
Dichte pumps een beter idee als ik het zo lees...
Dichte pumps een beter idee als ik het zo lees...
woensdag 19 augustus 2015 om 19:33
Hij is dus dooschijnend en doe je hem niet aan naar een zakelijk event. Heel simpel, dan laat je hem dus voor een andere gelegenheid in de kast hangen en pak je wat anders. Ik heb ook een goed figuur, maar een leren broek naar een zakelijk event? Nee dus. Je komt daar niet om je figuur te showen en een goed figuur zie je ook in wel geschikte zakelijke kleding. Het enige 'figuur' dat je met deze outfit laat zien is een modderfiguur en geloof me, je gaat je echt heel erg ongemakkelijk voelen in die outfit daar, je past je aan aan de mensen die daar zijn en de gelegenheid. Een leren broek kan echt gewoon niet. Die draag je als je gaat stappen. En dus echt niet naar een zakelijke gelegenheid. Je kiest niet eens maar 1 fout item, maar al je items zijn 'fout'. En daardoor is er echt helemaal niets 'sophisticateds' aan je outfit
woensdag 19 augustus 2015 om 19:37