Mode & Beauty alle pijlers

Zakelijk event help!

19-08-2015 18:24 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet binnekort met mijn baas mee naar een zakelijk event en ik zit dus een beetje met mijn kleding/make-up. Ik wil er natuurlijk wel sophisticated maar toch ook een ietsiepietsie beetje sexy uitzien, als jullie begrijpen wat ik bedoel .

Ik trek aan: een satijnen witte blouse en een leren broek met daaronder peeptoe pumps. Nou hebben deze pumps een felroze binnenkant en zool. Moet ik hierbij dan ook roze nagellak op doen of kan donkerrood ook? Aangezien ik eigenlijk ook mat rode lippenstift op wil doen. Of kan rode lippenstift beter helemaal niet?

En wat doe ik aan onder mijn witte blouse i.v.m. doorschijnen. Een huidskleurig hemdje zie je, maar alleen een bh zie je ook.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zakelijk event in leren broek met doorschijnblouse en peeptoes? Shoot me, maar echt zakelijk vind ik het niet.
Ik heb nog nooit bedacht dat ik er sexy uit moet zien op mijn werk.

Wat voor werk doe jij?
Ik vraag me af om wat voor bedrijf het gaat. Bij een zakelijk event denk ik toch gewoon aan een mantelpakje met een zijden blouse en een paar pumps met niet al te hoge hakken en zeker geen open tenen.
verba volant, scripta manent.
Ik zou eens googelen naar de betekenis van zakelijk...
Wat voor zakelijk event is dat, de kleding die je noemt is niet voor elke branche representatief te noemen. Sexy is niet nodig als je met je baas meegaat, Tenzij je voor zijn stoeipoes aangezien wil worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zakelijk en leren broek gaat niet samen. Echt niet.

Peeptoes zijn ook op het randje, maar oké, dat kan dan nog wel.

In welke branche werk je?
Always look on the bright side of life
Inderdaad, of wil je je slag slaan en een rijke vent daar vinden?

gewoon mantelpakje, of nette broek/blouse
Ik zou een colbertje dragen over je bloes probleem opgelost. En dichte pumps aan dat i netter.

Als het goed is schijnt rood niet door wit heen dus een rode BH kun je proberen. Ik zou rood en roze niet bij elkaar proberen te matchen dat vloekt. Doe een netjes satijnen sjaaltje om.
Zo ga je naar de kroeg toch? Toch niet naar een zakelijk event. Ik heb daar iig een heel ander beeld bij.
Ben je een prostituee?

Neem jezelf aub serieus en kleed je naar de functie die je ambieert. Je bent een professional (hoop ik) en geen animeer meisje.

Wanneer jij jezelf niet serieus neemt dan doet een ander dat ook niet en mannen zeker niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Is het een event in de seksindustrie?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
ik vind dat een leren broek best kan, mits goed gestyled, of je moet bij een super truttig bedrijf werken waar ze dus alleen maar mantelpakjes toe staan. Kan ook.

Maar nee, geen doorschijnende blouse, en geen open schoenen. Het is kiezen, niet en en.
Ligt toch echt wel aan de branche hoor, ik werk in de zakelijke reiswereld, een leren broek kan echt niet op een event. In de modewereld kan het weer wel.
Always look on the bright side of life
Wat voor een event? De kamasutra voor leveranciers? Nee, ik vind het veel te sletterig en echt niet kunnen.
Goh gevalletje, hoe sla ik de plank mis 2.0
Peeptoe pumps zijn ook niet zakelijk. Je gaat naar een zakelijk event, niet naar de buurtkroeg van tante Toos.
Je zal echt kijkers aantrekken, en tenzij je daar komt om je volgende scharrel op te duiken is dat niet de bekijks die je wilt hebben op een zakelijk event. Je profileert je dan op de verkeerde manier.
Omg nee, wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk direct. Ik ben geen slet en wil ook zeker geen slet zijn. Ik heb een goed figuur en dat laat ik gewoon graag zien. Ik vind een leren broek bijvoorbeeld gewoon stoer. Verder is de blouse absoluut niet als doorschijnend gekocht, hier kwam ik pas later achter, na het afknippen van de labels -.- het is overigens deze maar dan in ivoor: Blouse

Dichte pumps een beter idee als ik het zo lees...
Hij is dus dooschijnend en doe je hem niet aan naar een zakelijk event. Heel simpel, dan laat je hem dus voor een andere gelegenheid in de kast hangen en pak je wat anders. Ik heb ook een goed figuur, maar een leren broek naar een zakelijk event? Nee dus. Je komt daar niet om je figuur te showen en een goed figuur zie je ook in wel geschikte zakelijke kleding. Het enige 'figuur' dat je met deze outfit laat zien is een modderfiguur en geloof me, je gaat je echt heel erg ongemakkelijk voelen in die outfit daar, je past je aan aan de mensen die daar zijn en de gelegenheid. Een leren broek kan echt gewoon niet. Die draag je als je gaat stappen. En dus echt niet naar een zakelijke gelegenheid. Je kiest niet eens maar 1 fout item, maar al je items zijn 'fout'. En daardoor is er echt helemaal niets 'sophisticateds' aan je outfit
Het gaat er niet om of je een slet wil zijn, maar of je zakelijk serieus genomen wil worden. Dat gaat niet in sexy kleding. Je goede figuur is voor je vrije tijd.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven