Mode & Beauty alle pijlers

Zalando, goedkoper?

20-04-2021 16:15 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Mijn pre-tiener wil graag wat leuke Nike of Adidas kleding/schoeisel/trainingspak dragen. Ik heb niet echt een hele grote portemonnee en de laatste tijd let ik wat vaker op de kleintjes.
Iemand enig idee of Zalando goedkoper is dan andere webshops?
Zijn er, naast tweedehands, andere webshops/winkels die goedkoper sport merkkleding verkopen?

Mijn dank is groot!
Kijk eens bij MandM direct, asos en maak een afspraak bij de Nike outlet.

Ik heb daar wel eens 5 paar schoenen voor onder de 100 euro gekocht (SALE)
Op dit moment heeft Zalando wat leuke deals op Nikes. Zijn dan vaak kleurtjes van het vorige seizoen. Zalando is verder niet goedkoper dan andere webshops (als je met hetzelfde merk en model vergelijkt).

Als je aan Eurosparen doet, kun je kortingsbonnen van 20% op Adidas spullen bij elkaar sparen (de codes zitten op o.a. Optimel producten).
Zalando Lounge heeft wel goede acties in ieder geval.
Kijk ook eens bij aktiesport.nl

Daar heb je vaak grote aanbiedingen.
Zalando is vaak heel goedkoop tijdens de uitverkoop. De zomer sale begint rond juni en gaat door tot eind september, winteruitverkoop begint in december en eindigt in februari. Korting loopt op naarmate de uiverkoopperiode het einde nadert. ik sla groot in tijdens deze periodes. ik koop voor duizenden euro's per jaar bij zalando en andere webshops. ik vind het zonde om te kopen buiten deze periodes om want nagenoeg alles word vroeg of laat afgeprijsd.
Er zijn af en toe momenten dat je extra korting krijgt op bepaalde collecties maar daarvoor moet je de app in de gaten houden.
zalando heeft ook een outletstore in de app. heb je die al bekeken ?
Sarenza en Spartoo ook nog wel ok.
Je kan juist online gewoon zelf heel goed vergelijken toch?
Zalando lounge!
download ook eens de app van het merk zelf, daar staan vaak hele leuke aanbiedingen op. Al een paar keer Nike's voor onder de 35,- gekocht.
Zalando kan goedkoop zijn, maar is zeker niet altijd de goedkoopste.

Zoek een leuk pak of leuke schoen en vergelijk!

Plutosport, herqua en intersport hebben ook vaak mooie aanbiedingen!
https://www.geomix-shop.nl/?em_src=kw&e ... h_Brand_NL

Heeft ook vaak leuke aanbiedingen of combideals..
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Als je ING hebt kunt je ook een kortingsbon van 30% van adidas kopen met je rentepunten. Ook geldig op sale.
Zalando is in sommige gevallen duurder, maar aan de andere kant prijst Zalando weer af als geen ander. Voor je iets wil kopen, even kijken waar het nog meer te koop is op dat moment.
Amazon.nl heeft regelmatig goede deals voor schoenen, het is wel een beetje zoeken/geluk hebben/prijzen in de gaten houden, maar echt wel de moeite imho.
Afhankelijk van de maat van je pre-tiener kan het ook de moeite zijn om de schoenen in de nike webshop zelf te kopen, maar dan op de kinderafdeling daarvan. die gaat tot maat 38,5 en scheelt enorm wat betreft de prijs van de volwassenen.
chirimoya schreef:
20-04-2021 18:28
Afhankelijk van de maat van je pre-tiener kan het ook de moeite zijn om de schoenen in de nike webshop zelf te kopen, maar dan op de kinderafdeling daarvan. die gaat tot maat 38,5 en scheelt enorm wat betreft de prijs van de volwassenen.
Dat is ook zo op zalando. Als je zoekt bij kinderen.
Van Haren heeft vaak leuke aanbiedingen op merkkleding en -schoenen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laat tiener ook vooral zelf even speuren op internet.....heeft hij/zij kleedgeld?
Ben weer terug!
Bedankt voor jullie tips!

Ben nogal een leek op het gebied van kleding/schoeisel kopen van een webshop.
Ik was altijd bang dat het dan weer net niet past of staat zoals verwacht. Vandaar dat ik ook nooit vergelijkingen heb gedaan.

Hoe houden jullie al die acties van al die verschillende webshops bij?
kaat123 wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:15
0.47% gewijzigd
Zalando heeft nu mid-season sale. Vorige week voor dochter weet ik hoeveel besteld.
Kaat123 schreef:
20-04-2021 19:01
Ben weer terug!
Bedankt voor jullie me tips!

Ben nogal een leek op het gebied van kleding/schoeisel kopen van een webshop.
Ik was altijd bang dat het dan weer net niet past of staat zoals verwacht. Vandaar dat ik ook nooit vergelijkingen heb gedaan.

Hoe houden jullie al die acties van al die verschillende webshops bij?
De uitverkoop is doorgaans in dezelfde periodes elk jaar, zomer en winter. Alles bij elkaar is er uitverkoop 6 maanden van het jaar. Zorg ervoor dat je in die periodes je hele kledingkast update voor een redelijk laag bedrag.
Buiten die periodes alleen kopen wat strikt noodzakelijk is. Scheelt honderden per jaar.
Sinds Corona zijn er voor mijn gevoel om de haverklap promoties omdat weggevallen omzet uit winkels opgevangen moet worden, maar normaliter shop ik ook vooral tijdens de zomer en winter sales. Soms heeft bijv. een Glamourday ook wel leuke acties, maar dan vooral voor artikelen die niet uit het seizoen raken en daarom ook zelden in de uitverkoop zijn. Ik kijk vaak op Pepper en ontvang de nieuwsbrieven van winkels die ik leuk vind.
Ok klinkt interessant!
Ik was altijd van het winkelen in een fysieke winkel, maar blijkbaar kan ik wat besparen als ik de uitverkopen in de webshops in de gaten houd.

Maar hoe schatten jullie in hoe iets zal vallen? Lijkt me lastig en dan ook nog terug moeten sturen enzo
Kleding bij zalando staat meestal aangegeven welke maat het model draagt. Daar kan ik redelijk op baseren wat mij dan moet passen. Vaak kan je ook wel wat halen uit de reviews.

Schoenen, Nikes vallen klein! Iedereen die ik ken waaronder ikzelf, dragen een maat groter van Nike dan hun normale schoenen.

Online goed zoeken scheelt echt heel veel geld. Zalando heeft ook vaak acties in het weekend met nog 20% extra korting.

About you heeft af en toe ook bizarre kortingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven