Zalando, goedkoper?
dinsdag 20 april 2021 om 16:15
Hoi
Mijn pre-tiener wil graag wat leuke Nike of Adidas kleding/schoeisel/trainingspak dragen. Ik heb niet echt een hele grote portemonnee en de laatste tijd let ik wat vaker op de kleintjes.
Iemand enig idee of Zalando goedkoper is dan andere webshops?
Zijn er, naast tweedehands, andere webshops/winkels die goedkoper sport merkkleding verkopen?
Mijn dank is groot!
Mijn pre-tiener wil graag wat leuke Nike of Adidas kleding/schoeisel/trainingspak dragen. Ik heb niet echt een hele grote portemonnee en de laatste tijd let ik wat vaker op de kleintjes.
Iemand enig idee of Zalando goedkoper is dan andere webshops?
Zijn er, naast tweedehands, andere webshops/winkels die goedkoper sport merkkleding verkopen?
Mijn dank is groot!
dinsdag 20 april 2021 om 16:24
Op dit moment heeft Zalando wat leuke deals op Nikes. Zijn dan vaak kleurtjes van het vorige seizoen. Zalando is verder niet goedkoper dan andere webshops (als je met hetzelfde merk en model vergelijkt).
Als je aan Eurosparen doet, kun je kortingsbonnen van 20% op Adidas spullen bij elkaar sparen (de codes zitten op o.a. Optimel producten).
Als je aan Eurosparen doet, kun je kortingsbonnen van 20% op Adidas spullen bij elkaar sparen (de codes zitten op o.a. Optimel producten).
dinsdag 20 april 2021 om 16:25
Zalando is vaak heel goedkoop tijdens de uitverkoop. De zomer sale begint rond juni en gaat door tot eind september, winteruitverkoop begint in december en eindigt in februari. Korting loopt op naarmate de uiverkoopperiode het einde nadert. ik sla groot in tijdens deze periodes. ik koop voor duizenden euro's per jaar bij zalando en andere webshops. ik vind het zonde om te kopen buiten deze periodes om want nagenoeg alles word vroeg of laat afgeprijsd.
Er zijn af en toe momenten dat je extra korting krijgt op bepaalde collecties maar daarvoor moet je de app in de gaten houden.
zalando heeft ook een outletstore in de app. heb je die al bekeken ?
Er zijn af en toe momenten dat je extra korting krijgt op bepaalde collecties maar daarvoor moet je de app in de gaten houden.
zalando heeft ook een outletstore in de app. heb je die al bekeken ?
dinsdag 20 april 2021 om 16:55
https://www.geomix-shop.nl/?em_src=kw&e ... h_Brand_NL
Heeft ook vaak leuke aanbiedingen of combideals..
Heeft ook vaak leuke aanbiedingen of combideals..
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
dinsdag 20 april 2021 om 18:40
Dat is ook zo op zalando. Als je zoekt bij kinderen.
dinsdag 20 april 2021 om 19:01
Ben weer terug!
Bedankt voor jullie tips!
Ben nogal een leek op het gebied van kleding/schoeisel kopen van een webshop.
Ik was altijd bang dat het dan weer net niet past of staat zoals verwacht. Vandaar dat ik ook nooit vergelijkingen heb gedaan.
Hoe houden jullie al die acties van al die verschillende webshops bij?
Bedankt voor jullie tips!
Ik was altijd bang dat het dan weer net niet past of staat zoals verwacht. Vandaar dat ik ook nooit vergelijkingen heb gedaan.
kaat123 wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:15
0.47% gewijzigd
dinsdag 20 april 2021 om 19:33
De uitverkoop is doorgaans in dezelfde periodes elk jaar, zomer en winter. Alles bij elkaar is er uitverkoop 6 maanden van het jaar. Zorg ervoor dat je in die periodes je hele kledingkast update voor een redelijk laag bedrag.Kaat123 schreef: ↑20-04-2021 19:01Ben weer terug!
Bedankt voor jullie me tips!
Buiten die periodes alleen kopen wat strikt noodzakelijk is. Scheelt honderden per jaar.
dinsdag 20 april 2021 om 19:53
Sinds Corona zijn er voor mijn gevoel om de haverklap promoties omdat weggevallen omzet uit winkels opgevangen moet worden, maar normaliter shop ik ook vooral tijdens de zomer en winter sales. Soms heeft bijv. een Glamourday ook wel leuke acties, maar dan vooral voor artikelen die niet uit het seizoen raken en daarom ook zelden in de uitverkoop zijn. Ik kijk vaak op Pepper en ontvang de nieuwsbrieven van winkels die ik leuk vind.
dinsdag 20 april 2021 om 20:18
dinsdag 20 april 2021 om 20:27
Kleding bij zalando staat meestal aangegeven welke maat het model draagt. Daar kan ik redelijk op baseren wat mij dan moet passen. Vaak kan je ook wel wat halen uit de reviews.
Schoenen, Nikes vallen klein! Iedereen die ik ken waaronder ikzelf, dragen een maat groter van Nike dan hun normale schoenen.
Online goed zoeken scheelt echt heel veel geld. Zalando heeft ook vaak acties in het weekend met nog 20% extra korting.
About you heeft af en toe ook bizarre kortingen.
Schoenen, Nikes vallen klein! Iedereen die ik ken waaronder ikzelf, dragen een maat groter van Nike dan hun normale schoenen.
Online goed zoeken scheelt echt heel veel geld. Zalando heeft ook vaak acties in het weekend met nog 20% extra korting.
About you heeft af en toe ook bizarre kortingen.