Mode & Beauty alle pijlers

Zalando

13-06-2015 16:07 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik een body gekocht via Zalando voor ongeveer 50¤. Ik heb de body gezocht in diverse lingeriezaken maar kon hem alleen via internetwinkels vinden.

Bij openen van het pakketje zag ik dat er een vlek zat in het kruis en het rook ook vreemd. Ik heb hierna contact met Zalando opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat ik de body kan retourneren en dat ik een hierna een kortingscode krijg voor een volgende aankoop. De kortingscode is waarschijnlijk 7,50

Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice van Zalando?
Huh? Je krijgt daar toch sowieso je geld terug als je, om wat voor een reden dan ook, retourneert?
-
Wat is de slechte ervaring dan?

Je krijgt gewoon je geld terug plus kortingsbon?
Wat vindt je er slecht aan? Je kunt hem retourneren, krijgt je geld terug én 7,50 korting.

Ze krijgen zoveel spullen retour gestuurd dat het best wel eens kan dat ze gedragen spullen terug krijgen en dit niet goed gecontroleerd wordt. Vond ik eerlijk gezegd, op de hoeveelheid retouren, niet zo wereldschokkend.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat vind je slecht dan? Je mag terugsturen geld terug en nog korting op je vlgnd aankoop, wat hadden ze beter kunnen doen?
Die vlek in het kruis die stinkt. Je hebt er aan geroken???
Blijkbaar heb ik gewoon pech! De vorige keer een jurk besteld voor een uitvaart en die was gescheurd en nu een body met lichaamsvocht.

Ik begrijp ook dat er dagelijks 1000en spullen worden geretourneerd, maar dit was echt smerig. Om dan een kortingscode van 10% (die ook snel verloopt) te krijgen vind ik een lachertje.
De geur kwam er vanaf!
Stel je niet aan, wat wil je dan, een bos bloemen aan de deur?

Bestel je daar toch niks meer in het vervolg!
iiiiiiiiieeeeeeeuuuuuwww
Girls compete with each other, women empower one another
Dat ga ik ook niet meer doen!
huh wat had je dan verwacht??

is toch netjes opgelost door zalando
Getver!

Niet fijn. Maar ik vind het feit dat je 7,50 korting krijgt op een volgende aankoop wel netjes. Wat had je dan verwacht?
Wat had je in vredesnaam verwacht?
Hoezo is de kortingscode 'waarschijnlijk' 7,50?

Toen ik een paar maanden geleden een jurk had gekocht en die gescheurd was kreeg ik 7,50 korting. Maar nu gaat het om een korting van 10%.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/11 ... vaarlijke-bacterien.dhtml
nou bij webwinkels waa r ik bestel (o.a. wehkamp) krijg je niks als iets kapot of beschadigd is

gewoon gratis retour sturen en een nieuwe bestellen

dus wees er maar gewoon blij mee
Ik vind dat je zeurt.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
En dat zijn nog de kledingstukken die er normaal uitzien.
Bedoel je dan en je geld terug, en korting? Dat is toch prima? Normaal krijg je niet eens korting, ik snap echt niet wat het probleem is. Ze hebben het netjes afgehandeld.
Heel netjes opgelost van Zalando! Ik ben ook heel benieuwd wat je dan had verwacht.
Zoals ik al eerder zei, dit is al de zoveelste keer in een paar maanden tijd.
Tja, dan heb je blijkbaar pech gehad. Ik heb al best vaak wat besteld bij Zalando en nog nooit zoiets meegemaakt.

Dus nee, geen herkenning, en ik vind dat ze het prima voor je oplossen.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven