Zalando
zaterdag 13 juni 2015 om 16:07
Afgelopen week heb ik een body gekocht via Zalando voor ongeveer 50¤. Ik heb de body gezocht in diverse lingeriezaken maar kon hem alleen via internetwinkels vinden.
Bij openen van het pakketje zag ik dat er een vlek zat in het kruis en het rook ook vreemd. Ik heb hierna contact met Zalando opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat ik de body kan retourneren en dat ik een hierna een kortingscode krijg voor een volgende aankoop. De kortingscode is waarschijnlijk 7,50
Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice van Zalando?
Bij openen van het pakketje zag ik dat er een vlek zat in het kruis en het rook ook vreemd. Ik heb hierna contact met Zalando opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat ik de body kan retourneren en dat ik een hierna een kortingscode krijg voor een volgende aankoop. De kortingscode is waarschijnlijk 7,50
Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice van Zalando?
zaterdag 13 juni 2015 om 17:29
zaterdag 13 juni 2015 om 18:54
Ik had eens hetzelfde met de winkel lingerie gigant Honkemo×××× . Er zaten vieze bruine sporen aan een string. Eenmaal mee terug na de winkel, wilden ze daar die gebruikte onderbroek noch ruilen noch mocht ik mijn geld terug.
Ben nooit meer terug gegaan daar.
Wees dus blij dat je die body nog mag retourneren! !
Ben nooit meer terug gegaan daar.
Wees dus blij dat je die body nog mag retourneren! !
Girls compete with each other, women empower one another
zaterdag 13 juni 2015 om 19:00
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 17:13:
Zoals ik al eerder zei, dit is al de zoveelste keer in een paar maanden tijd.
De "zoveelste" keer? De tweede keer dus. Nou, dan heb je gewoon pech. Big deal zeg.
Je moet niet het onderste uit de kan willen met korting. Zalando heeft het prima opgelost.
De "zoveelste" keer? De tweede keer dus. Nou, dan heb je gewoon pech. Big deal zeg.
Je moet niet het onderste uit de kan willen met korting. Zalando heeft het prima opgelost.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zaterdag 13 juni 2015 om 19:46
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 17:13:
De 2e keer.
Maar het zat je zo hoog dat je er een account voor hebt aangemaakt?
Agosssie, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
De 2e keer.
Maar het zat je zo hoog dat je er een account voor hebt aangemaakt?
Agosssie, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 13 juni 2015 om 20:00
De 2e keer met kleding en 2x daarvoor met beschadige schoenen.
Vreemd he dat mensen een account maken om te posten. En ik zit al op dit forum maar heb een ander account aangemaakt omdat ik niet herkent wil worden - vreemd he?
En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.
Vreemd he dat mensen een account maken om te posten. En ik zit al op dit forum maar heb een ander account aangemaakt omdat ik niet herkent wil worden - vreemd he?
En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.
zaterdag 13 juni 2015 om 20:34
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 20:00:
En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.Ben je onder je andere nick ook zo'n mierenneuker?
En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.Ben je onder je andere nick ook zo'n mierenneuker?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
maandag 15 juni 2015 om 09:46