Mode & Beauty alle pijlers

Zalando

13-06-2015 16:07 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik een body gekocht via Zalando voor ongeveer 50¤. Ik heb de body gezocht in diverse lingeriezaken maar kon hem alleen via internetwinkels vinden.

Bij openen van het pakketje zag ik dat er een vlek zat in het kruis en het rook ook vreemd. Ik heb hierna contact met Zalando opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat ik de body kan retourneren en dat ik een hierna een kortingscode krijg voor een volgende aankoop. De kortingscode is waarschijnlijk 7,50

Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice van Zalando?
Vraag ik het ook, voor de zoveelste keer

Wat had je verwacht dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een kortingscode van 20% die enkele maanden geldig is.
De laatste keer dat ik bij Zalando bestelde heb ik vooraf gegoogeld naar kortingscodes. Vond er eentje van 10% dus vanuit dat oogpunt is zo'n 'cadeautje' natuurlijk een beetje zuinig. Aan de andere kant, je mag gewoon gratis terugsturen dus het is ook niet zo dat je er schade door lijdt.
Die Scandale body gaat zo snel mogelijk retour

Hij doet zijn naam wel eer aan.
Ik vind het ook netjes opgelost, je hebt verder geen kosten en volgende keer 10% korting!

Bij de meeste winkels krijg je gewoon geld terug en dat is het..

Ik vind dit wel netjes van Zalando!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Ik had eens hetzelfde met de winkel lingerie gigant Honkemo×××× . Er zaten vieze bruine sporen aan een string. Eenmaal mee terug na de winkel, wilden ze daar die gebruikte onderbroek noch ruilen noch mocht ik mijn geld terug.

Ben nooit meer terug gegaan daar.

Wees dus blij dat je die body nog mag retourneren! !
Girls compete with each other, women empower one another
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 17:13:

Zoals ik al eerder zei, dit is al de zoveelste keer in een paar maanden tijd.

De "zoveelste" keer? De tweede keer dus. Nou, dan heb je gewoon pech. Big deal zeg.

Je moet niet het onderste uit de kan willen met korting. Zalando heeft het prima opgelost.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Joh, geld terug en een kortingsbon bij een tweede geval vind ik erg netjes. Stel dat het nu al de tiende keer was, maar dan zou ik nog gewoon ergens anders mijn kleding gaan zoeken.
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 17:13:

Zoals ik al eerder zei, dit is al de zoveelste keer in een paar maanden tijd.

De 2e keer.

Maar het zat je zo hoog dat je er een account voor hebt aangemaakt?

Agosssie, ik hoop dat je kunt slapen vannacht!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De 2e keer met kleding en 2x daarvoor met beschadige schoenen.

Vreemd he dat mensen een account maken om te posten. En ik zit al op dit forum maar heb een ander account aangemaakt omdat ik niet herkent wil worden - vreemd he?

En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.
Koop dan bij een fatsoenlijke winkel. Probleem opgelost.
Dat was het hele probleem, het kledingsstuk wat ik via Zalando had gekocht was in geen enkele lingeriewinkel of Bijenkorf te vinden. Ben ieder geval blij dat ie de deur uit is.
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 20:09:

Dat was het hele probleem, het kledingsstuk wat ik via Zalando had gekocht was in geen enkele lingeriewinkel of Bijenkorf te vinden. Ben ieder geval blij dat ie de deur uit is.O ja dan houdt het op inderdaad
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 20:00:

En ik zit al op dit forum maar heb een ander account aangemaakt omdat ik niet herkent wil worden - vreemd he? Je schaamt je dus toch een beetje voor deze dramaqueenerigheid?
quote:Magnetico schreef op 13 juni 2015 @ 20:00:

De 2e keer met kleding en 2x daarvoor met beschadige schoenen.

Vreemd he dat mensen een account maken om te posten. En ik zit al op dit forum maar heb een ander account aangemaakt omdat ik niet herkent wil worden - vreemd he?

En dat de Hunkemoller geen geld terug geeft in de winkel is allang bekend, bij een vlek of scheur doen ze naar tenminste niet spastisch.Ben je onder je andere nick ook zo'n mierenneuker?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Als je het forum goed kent, kan je me misschien herkennen.
Ik heb regelmatig besteld bij zalando en alleen maar goede ervaringen
quote:Purty schreef op 13 juni 2015 @ 16:55:

Ik vind dat je zeurt.
Leuk he om andere mensen te beledigen. Daar geniet je echt van he!
Heb er al wat vaker besteld ( 2 naketano truien, 4 Onepiece jumpin suits voor het hele gezin ) en nog nooit iets raars ed mee gemaakt altijd keurig verpakt in huis gekregen , to dan heb je gewoon pech denk ik.
Het is netjes opgelost, maar het is wel goor zeg!
Ik let bij winkels er ook altijd goed op, omdat personeel ook wel kleding van de winkel aantrekt en weer terughangt. Dit is gewoon een misser van de controle geweest. Kan gebeuren, helemaal omdat het een bedrijf is die voor minimumloon mensen heel hard laat werken.
Je kunt gratis terugsturen bij Zalanda en als tegemoetkoming krijg je ¤ 7,50 korting op je volgende bestelling. Wat een fantastische service. Ik vind je een zeikwijf!!!!!
@ boylichtenstein

Wat ben jij goed in schelden, ben je opgevoed door tokkies? En als je de berichtjes goed gelezen had , het is 10% van het totaalbedrag. Leer lezen!
Wat een vieze verhalen over die body en die string. Echt schandalig dat mensen dingen gebruiken en vervolgens terugsturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven