Mode & Beauty alle pijlers

Zalmroze concealer

08-03-2017 19:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn account weer even afgestoft, want ik zoek me scheel.

Ik kocht altijd van L'Oreal een zalmroze concealer, Lumi Magique. Tot mijn grote verdriet is deze nu uit het assortiment en het lijkt of daarmee ook meteen alle zalmroze concealers van de aardbodem verdwenen zijn, alles is beige of geel.

Heeft iemand een suggestie?
Mag ik vragen wat je met een roze concealer doet?
quote:Frietmetmayo schreef op 08 maart 2017 @ 20:02:

Mag ik vragen wat je met een roze concealer doet?Blauwige kringen verdoezelen als ik slecht geslapen heb
Als het niet in dezelfde prijsklasse hoeft te zijn:

Bobbi Brown corrector and concealer (21 kleuren waarvan ongeveer tien tinten roze)

Smashbox color correcting concealer (zelf geen ervaring mee)

NYX heeft ook heel veel soorten in allerlei kleuren (geen ervaring mee)

En Shiseido, daar zitten ook veel tinten bij met een roze ondertoon (alhoewel je die echt moet testen en bekijken in daglicht, shiseido vind ik erg tricky qua kleur)
quote:lemoos2 schreef op 08 maart 2017 @ 20:12:

Als het niet in dezelfde prijsklasse hoeft te zijn:

Bobbi Brown corrector and concealer (21 kleuren waarvan ongeveer tien tinten roze)

Smashbox color correcting concealer (zelf geen ervaring mee)

NYX heeft ook heel veel soorten in allerlei kleuren (geen ervaring mee)

En Shiseido, daar zitten ook veel tinten bij met een roze ondertoon (alhoewel je die echt moet testen en bekijken in daglicht, shiseido vind ik erg tricky qua kleur)

Ah, super! NYX ben ik al geweest, lief personeel, maar niets wat matcht, allemaal te geel voor mij.

Bobbi Brown of Smashbox is een optie, ik ga even kijken. Tien tinten roze klinkt goed

Moet dan waarschijnlijk wel een heel grote winkel zoeken, foundation kan ik ook alleen in Amsterdam krijgen.
Ik vind de concealer van clinique erg fijn (en roze), diegene met de doorzichtige huls en een soort applicator als kwastje.
Bijenkorf, ici of Douglas, daar hebben ze de meeste merken wel in huis
Ik heb deze een tijdje gebruikt als dupe voor de Lumi magique no 1. Ook van dit merk de no 1 dan.
Clinique is ook een goede, net een haartje goedkoper!

Ik ga eens even kijken .
Ik heb een tubetje van clinique, roze en je doet er eindeloos lang mee.
Hier ook de corrector van Bobbi Brown. Alweer bijna aan het derde doosje toe. Doe er een jaar mee. Daarna een vloeibare concealer van Clarins of Kat von D. Beide dun aanbrengen.
Even in een andere prijs categorie maar CATRICE heeft een concealer pallet met roze er in en essence heeft een concealer stick die roze is, die laatste gebruik ik altijd voor kringen.
Niet meer relevant
bilf wijzigde dit bericht op 02-02-2018 09:58
Reden: Onzin
80.00% gewijzigd
Bij Yves Rocher zag ik er ook een paar onlangs, zelf nog wel niet gebruikt, dus weet niet hoe ze bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven