zelf tanden bleken, warmee?
zondag 9 december 2007 om 11:23
Ik zou graag iets wittere tanden willen, maar heb niet zo'n zin om naar een tandarts te gaan.
Wie heeft ervaring met een thuissetje? Werkt het, hoe lang duurt het effect, de kosten ed. en kun je bv ook gemakkelijk alleen de hoektanden doen? (die storen mij nl het meest)
Graag jullie ervaringen, thanks.
Wie heeft ervaring met een thuissetje? Werkt het, hoe lang duurt het effect, de kosten ed. en kun je bv ook gemakkelijk alleen de hoektanden doen? (die storen mij nl het meest)
Graag jullie ervaringen, thanks.
zondag 3 april 2011 om 22:20
maandag 27 juni 2011 om 13:49
donderdag 7 juli 2011 om 02:09
ik heb me tanden ook gebleekt, met Opalescence Treshwhite 10%, deze kan je gewoon thuis gebruiken, heel makkelijk en werkt erg goed! me tanden zijn zeker paar tinten lichter geworden, ik heb om de kleur bij te houden eens in de zoveel tijd een tandenbleeksetje op maat laten maken met bleekgel ook van Opalescence.
donderdag 7 juli 2011 om 12:00
quote:Geraldine schreef op 19 maart 2011 @ 18:27:
Ik geef liever wat meer uit dan dat ik het zelf doe.Binnenkort
wil ik ze weer laten laseren.Ze zijn nog steeds wit maar wil ze net een of twee tintjes lichter.Het resultaat van 3 jaar geleden mag er nog steeds zijn.Nu nog tijd vrijmaken (heb het nog
razend druk ook).
Goed advies.
Ik ben nl bij de tandarts geweest en omdat ik een voortand heb die een keer is gerepareerd gaat het bijna niet. Dus waarom geld uitgeven als je nog niet weet of het wel bij jouw tanden gaat?
Ik heb nooit witte tanden gehad beetje gelig maar dat zit in mijn genen.
Ik geef liever wat meer uit dan dat ik het zelf doe.Binnenkort
wil ik ze weer laten laseren.Ze zijn nog steeds wit maar wil ze net een of twee tintjes lichter.Het resultaat van 3 jaar geleden mag er nog steeds zijn.Nu nog tijd vrijmaken (heb het nog
razend druk ook).
Goed advies.
Ik ben nl bij de tandarts geweest en omdat ik een voortand heb die een keer is gerepareerd gaat het bijna niet. Dus waarom geld uitgeven als je nog niet weet of het wel bij jouw tanden gaat?
Ik heb nooit witte tanden gehad beetje gelig maar dat zit in mijn genen.