Mode & Beauty alle pijlers

zelf tanden bleken, warmee?

09-12-2007 11:23 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag iets wittere tanden willen, maar heb niet zo'n zin om naar een tandarts te gaan.

Wie heeft ervaring met een thuissetje? Werkt het, hoe lang duurt het effect, de kosten ed. en kun je bv ook gemakkelijk alleen de hoektanden doen? (die storen mij nl het meest)

Graag jullie ervaringen, thanks.
ik heb vorig jaar februari het bij een clinique gedaan, maar waar ik meer tevreden over ben (en was 70% goedkoper is) zijn de crest whitestrips! Superwit wordt het er van!

Ik heb ze uit de US maar je kan ze tegenwoordig ook in nl online bestellen (al betaal je wel 20 euro meer).
Heb net via marktplaats Crest 3D Whitestrips Advanced Vivid 28 Strips / 14 Zakjes ¤34,95 besteld. Ben heel benieuwd!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-04-2011 22:38
Reden: spam
% gewijzigd
Ik heb ook de Crest 3D Whitstrips Advanced Vivid besteld. Werkt prima idd. Heb mooie witte tanden en heb er maar 10 gebruikt ipv de hele kuur.
Ik heb ook 10 zakjes Crest besteld en net voor het eerst gebruikt. Ineens, toen ik de bovenste eraf wilde halen, voelde even heel gevoelig. Maar ben erg benieuwd.
Zelf wel eens mijn tanden gebleekt, maar het is niet blijvend als je rookt en van een rood wijntje houdt. Zodoende heb ik een artikel geschreven hoe ik mijn tanden mooi wit krijg. Lees het maar eens staan goede tips in Hoe hou je mooie witte tanden
ik heb me tanden ook gebleekt, met Opalescence Treshwhite 10%, deze kan je gewoon thuis gebruiken, heel makkelijk en werkt erg goed! me tanden zijn zeker paar tinten lichter geworden, ik heb om de kleur bij te houden eens in de zoveel tijd een tandenbleeksetje op maat laten maken met bleekgel ook van Opalescence.
quote:Geraldine schreef op 19 maart 2011 @ 18:27:

Ik geef liever wat meer uit dan dat ik het zelf doe.Binnenkort

wil ik ze weer laten laseren.Ze zijn nog steeds wit maar wil ze net een of twee tintjes lichter.Het resultaat van 3 jaar geleden mag er nog steeds zijn.Nu nog tijd vrijmaken (heb het nog

razend druk ook).

Goed advies.

Ik ben nl bij de tandarts geweest en omdat ik een voortand heb die een keer is gerepareerd gaat het bijna niet. Dus waarom geld uitgeven als je nog niet weet of het wel bij jouw tanden gaat?

Ik heb nooit witte tanden gehad beetje gelig maar dat zit in mijn genen.
ik weet iets waar je hele mooie witte tanden van krijgt ik ben dan een roker dus vandaar die tip ga eens naar de action daar heb je namelijk ook tandpasta van pearl en die werkt echt supper
misschien wat laat maar na al deze discussies en die nieuwe wetgeving wilkde ik toch iets bestellen bij [spam] heeft iemand daar ervaring mee? niet de goedkoopste maar wel een leuk verhaal
Bleek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven