Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner handschoen

25-07-2013 15:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een winkel waar ze zo'n handschoen waarmee je zelfbruiner kan opbrengen verkopen? Op internet kom ik al gauw uit op 15 euro ivm verzendkosten en dat vind ik me toch net iets te duur.

Of als iemand een andere handige tip heeft voor het opbrengen voor zelfbruiner hoor ik dat ook graag
Neem vooral niet die doekjes van Kruidvat, ik heb er een week uitgezien als een panter, terwijl het volgens de verpakking 3 dagen zou blijven zitten. Vlekte verschrikkelijk.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 25 juli 2013 @ 15:36:

Neem vooral niet die doekjes van Kruidvat, ik heb er een week uitgezien als een panter, terwijl het volgens de verpakking 3 dagen zou blijven zitten. Vlekte verschrikkelijk.

Oh, maar dat is zelfbruiner. Ik heb het hier niet over zelfbruiner want die heb ik al, maar over een handschoen waarop je de zelfbruiner kan doen en zo de zelfbruiner zonder je handen vies te maken op kan brengen.

En die Kruidvat doekjes zijn trouwens geweldig Werken bij mij juist erg goed.
Ah, niet helemaal goed begrepen

Het was maar goed dat ik alleen maar maar mijn bovenbenen had gedaan
Latex wegwerphandschoenen?
Boterhamzakje om je hand een low cost alternatief?
quote:bootje_op_de_golven schreef op donderdag 25 juli 2013 15:36 Neem vooral niet die doekjes van Kruidvat, ik heb er een week uitgezien als een panter, terwijl het volgens de verpakking 3 dagen zou blijven zitten. Vlekte verschrikkelijk.Hahaha nog eentje hier!
probeer die handschoenen eens die gebruikt worden door mensen die 's nachts hun handen in moeten smeren wegens een of andere aandoening. Denk bij apotheek ofzo.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zat met hetzelfde probleem, vond die handschoenen ook te duur. Nu doe ik het zo: ik doe wegwerphandschoenen aan, de zelfbruiner doe ik dan op een normaal washandje en smeer me daarmee in. Dat smeert echt super, geen last van strepen, vlekken en vieze handen!!!
nlies : die dingen die jij bedoeld zijn van katoen. Zijn verbandhandschoenen. Lijkt me dat dat spul daar dan ook in trekt, brengt niet handig aan volgens mij. Zijn ook erg stroef.
op Ebay heb je ze al voor een paar euro. zoek op tanning mitt.
Primark

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven