Zelfbruiner
maandag 28 maart 2016 om 14:23
Hallo dames ( en heren)
Ben verstandig geworden en gestopt met zonnebank. Maar wil wel heel graag een bruine kleurtje. Dus ben op zoek naar een mooie Zelfbruiner van goede kwaliteit en makkelijk te gebruiken. Niet te duur, max €30.
Is voor mij de eerste keer dus wil het gaan proberen.
Hoor het graag!
Ben verstandig geworden en gestopt met zonnebank. Maar wil wel heel graag een bruine kleurtje. Dus ben op zoek naar een mooie Zelfbruiner van goede kwaliteit en makkelijk te gebruiken. Niet te duur, max €30.
Is voor mij de eerste keer dus wil het gaan proberen.
Hoor het graag!
maandag 28 maart 2016 om 14:29
Als je goed scrubt werken volgens mij veel zelfbruiners prima. Ik gebruik die van Kruidvat eigen merk, kost een paar euro en zelfs mijn vriend weet soms niet eens dat het nep is. Voor mijn gezicht gebruik ik die van Vichy, omdat ik een gevoelige huid heb. Die is natuurlijk iets duurder, maar je doet er lang mee.
maandag 28 maart 2016 om 14:32
Ik vond mezelf in de winter ook wat bleekjes en toen heb ik deze geprobeerd:
https://www.kruidvat.nl/m ... ont/prd/9077333426206.jpg
Ik vond hem wel fijn maar ik werd er volgens m'n kinderen een beetje oranje van. Het voelde daarna ook wat vet aan.
https://www.kruidvat.nl/m ... ont/prd/9077333426206.jpg
Ik vond hem wel fijn maar ik werd er volgens m'n kinderen een beetje oranje van. Het voelde daarna ook wat vet aan.
maandag 28 maart 2016 om 15:19
Ik ben superbleek van mijzelf, verbrand heel snel van de zon en word meestal oranje van zelfbruiner maar ik gebruik sinds kort een hele fijne! Het is zelfbruiner schuim van het merk Bondi Sands. Als zelfs ik er niet oranje mee uitzie, dan is het best goed spul Inderdaad wel eerst even scrubben, vooral je ellebogen, knieën, enkels en nek. Dat voorkomt vlekken. Ik kreeg er een soort handschoen bij, die is ook heel fijn om het mee aan te brengen.
maandag 28 maart 2016 om 16:03
quote:Antoon69 schreef op 28 maart 2016 @ 14:51:
Waarom moet je je huid eerst goed scrubben? Dat heb ik nooit gedaan geloof ik. Wordt het resultaat dan minder vlekkerig?Dat, op droge plekken zoals je knieën geeft het dan een andere kleur, en het blijft langer zitten. Het hecht zich aan de bovenste laag van je huid, als je scrubt haal je een groot deel van de dode huidcellen weg en blijft het dus langer mooi
Waarom moet je je huid eerst goed scrubben? Dat heb ik nooit gedaan geloof ik. Wordt het resultaat dan minder vlekkerig?Dat, op droge plekken zoals je knieën geeft het dan een andere kleur, en het blijft langer zitten. Het hecht zich aan de bovenste laag van je huid, als je scrubt haal je een groot deel van de dode huidcellen weg en blijft het dus langer mooi
maandag 28 maart 2016 om 16:26
maandag 28 maart 2016 om 16:31
Ik weet niet of je in de buurt van de Duitse grens woont, maar de DM Drogerie heeft een heel fijne zelfbruiner. Het is hun huismerk, Sun Dance. Ik gebruik zowel de bodylotion als de gezichtscreme. Ik krijg er een mooie natuurlijke tint van. Bovendien kost het niet teveel wat ook erg fijn is!
Verder:
Loreal Sublime Bronze luminous bronzer. Heel fijn! Meteen een mooie bruine tint, droogt snel en je krijgt uiteindelijk een mooi vlekkeloos resultaat (maar, deze is geloof ik alleen in de US te koop).
Loreal Sublime Bronze instant mousse. De mousse is even wennen en moet je erg goed uitsmeren, maar je krijgt ook hier een heel mooi kleurtje van.
Tot slot, zoals al eerder genoemd, die van het Kruidvat eigen merk is ook wel fijn.
Verder:
Loreal Sublime Bronze luminous bronzer. Heel fijn! Meteen een mooie bruine tint, droogt snel en je krijgt uiteindelijk een mooi vlekkeloos resultaat (maar, deze is geloof ik alleen in de US te koop).
Loreal Sublime Bronze instant mousse. De mousse is even wennen en moet je erg goed uitsmeren, maar je krijgt ook hier een heel mooi kleurtje van.
Tot slot, zoals al eerder genoemd, die van het Kruidvat eigen merk is ook wel fijn.
maandag 28 maart 2016 om 21:11
quote:Latifa81 schreef op 28 maart 2016 @ 21:07:
@kancamagus, bedankt voor je uitgebreide reactie. En uiteraard de rest van de leden ook!
Heb net via internet collistar magic drops besteld. Ga dat uit proberen en hopelijk gaat mij dat bevallen
Zeker! Ik heb deze en het werkt fijn en bij mij is het effect mooi.
Dat hoeft niet te zeggen dat het voor jou ook zo werkt maar ik hoop het wel voor je!
@kancamagus, bedankt voor je uitgebreide reactie. En uiteraard de rest van de leden ook!
Heb net via internet collistar magic drops besteld. Ga dat uit proberen en hopelijk gaat mij dat bevallen
Dat hoeft niet te zeggen dat het voor jou ook zo werkt maar ik hoop het wel voor je!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 28 maart 2016 om 21:33
dinsdag 29 maart 2016 om 12:07
quote:Enn schreef op 28 maart 2016 @ 21:11:
[...]
Ben benieuwd! Nou jij bent in ieder geval enthousiast haha!!
Hoe gebruik jij het? In de avond of ochtend?
[...]
Ben benieuwd! Nou jij bent in ieder geval enthousiast haha!!
Hoe gebruik jij het? In de avond of ochtend?
dinsdag 29 maart 2016 om 17:14
Vwb die geur en het afgeven op lakens;
Ik gebruik de zelfbruiner in de ochtend na het scrubben en douchen, trek kleding aan waarbij t niet erg is dat t afgeeft / die gemakkelijk wat heter te wassen is, en ga s avonds voordat ik naar bed ga nog even douchen zodat m'n bed niet smerig wordt ervan. Al met al gebruik ik het niet zo vaak, vind het zo'n gedoe met al dat opletten en douchen. Vorig jaar die van Kruidvat geprobeerd en die is idd heel mooi. Voor gezicht gebruik ik soms de spray van L'Oréal, die doet t bij mij ook mooi.
De collistar was ook mooi maar die moet je wel echt binnen een paar maanden opmaken anders werkt het niet meer, heb ik gemerkt. Maar ik vermoed dat dat voor alle zelfbruiners geldt. Aangezien ik het niet vaak genoeg gebruik en dus halve flessen kan weggooien, koop ik alleen nog die Kruidvat.
Ik gebruik de zelfbruiner in de ochtend na het scrubben en douchen, trek kleding aan waarbij t niet erg is dat t afgeeft / die gemakkelijk wat heter te wassen is, en ga s avonds voordat ik naar bed ga nog even douchen zodat m'n bed niet smerig wordt ervan. Al met al gebruik ik het niet zo vaak, vind het zo'n gedoe met al dat opletten en douchen. Vorig jaar die van Kruidvat geprobeerd en die is idd heel mooi. Voor gezicht gebruik ik soms de spray van L'Oréal, die doet t bij mij ook mooi.
De collistar was ook mooi maar die moet je wel echt binnen een paar maanden opmaken anders werkt het niet meer, heb ik gemerkt. Maar ik vermoed dat dat voor alle zelfbruiners geldt. Aangezien ik het niet vaak genoeg gebruik en dus halve flessen kan weggooien, koop ik alleen nog die Kruidvat.