Mode & Beauty alle pijlers

Zilver / Silver shampoo

04-03-2013 20:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend heb ik highlights laten zetten in mijn haar. De kapster vertelde dat er zoiets bestaat als Zilver Shampoo om de highlights (na een tijdje) mee op te lichten. Ik ken het niet en ben niet zo gevoelig voor de commerciële instelling van (dure) kappers, maar stiekem ben ik wel nieuwsgierig!

Iemand ervaring hiermee? Andere "highlights" tips zijn ook welkom!
Gewoon zilvershampoo van Guhl bij drogist kopen.
Ja, werkt.

Kruidvat eigen merk is prima en niet duur, 1x in de 2/3 weken mee wassen en dan blijven je highlights mooi. Niet vaker, dan krijg je een paarse gloed
Internagelaktisch
Kruidvat eigen merk, rechts onderin het shampoo schap.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het gaat vergeling tegen. Mensen met wit haar (grijs) gebruiken zilvershampoo tegen vergeling.
Ik heb die van Swartzkopf maar die doet echt niks. Nu die van Biosilk en daarmee ben ik blij!
Die van Shwarzkopf is goed , beter dan die van het kruidvat wordt het mooi asblond van haalt die gelige gloed eruit,even tien minuten laten intrekken. En daarna nog even na wassen met een gewone shampoo
Ik ben heel tevreden over deze van Schwarzkopf

Ook eigen merk Kruidvat werkt goed. Die van Guhl vond ik maar niets. Je moet echt een shampoo hebben die donkerpaars is.
De allerbeste op dat gebied vind ik Blonda van unite, maar die is duur en bijna nergens meer verkrijgbaar :(

Heeft iemand die van Lee Stafford (Etos) wel eens geprobeerd?
may the bridges I burn light the way
Bedankt voor jullie reacties! Ik morgen meteen naar het Kruidvat! * ben blij dat ik geen flesje van ¤ 50,- bij de kapper heb laten aansmeren *
Flesje zilvershampoo van 50 euro?
Ik heb die van guhl veel gebruikt maar na een tijdje vond ik die niet zó meer (veranderde samenstelling?) en nog wat andere merken. Het werkt wel maar niet zo goed als dat spul van de kapper. Daar is het met één keer en maar heel even in laten werken superwit terwijl de anderen van de drogist een paar keer nodig hebben. 50 euro is wel heul veel (of is het een supergrote fles ofzo.) maar voor iets duurder zou ik wel voor die van de kapper gaan, werkt echt stukken beter.
Ik had deze en die deed voor mij dus niks:

quote:Ster_ schreef op 04 maart 2013 @ 22:25:

Ik had deze en die deed voor mij dus niks:

[afbeelding]Werkt bij mij dan weer prima!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Superhuisvrouw schreef op 04 maart 2013 @ 21:58:

Flesje zilvershampoo van 50 euro?Ik denk een zilveren fles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven