Mode & Beauty alle pijlers

Zinzi sieraden

30-01-2010 20:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand van jullie bekend met het sieradenmerk Zinzi? Het is niet zo duur, maar is de kwaliteit wel oke? Ik denk erover om zilveren oorringetjes te kopen met verschillende hangertjes eraan.

Graag jullie reacties!!

groet, Prinsje
Kun je doen, goede prijs-kwaliteit verhouding
Ja inderdaad, mooie sieraden en wel betaalbaar. Blijven goed, maar moet je ze wel netjes bewaren. Scheelt namelijk heel veel, als ik een paar dagen mijn ketting niet om heb, doe ik hem in het doosje en dan blijft hij heel mooi!
ben een liefhebber en mijn verzameling wordt steeds groter...

Ik ben tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding
Hier geen goede ervaring

ik kreeg met kerst een ring, echt heel mooi

na 3 dagen dragen zag ik dat de steen eruit was

juwelier opgestuurd inmiddels wacht ik al vanaf 30 dec op een nieuwe

maar waarschijnlijk had ik gewoon pech

vind de collectie erg mooi
hier ook geen goede ervaring.

Vorig jaar begonnen met een bedelarmband van het merk Zinzi. De bedeltjes gingen vaak los van de armband. Een paar bedels ben ik daardoor kwijt geraakt. Daarom draag ik de armband niet meer. Ook heeft de juwelier er bij sommige een nieuw ringetje aangedaan. Ook vervaagd de kleur van de gekleurde bedels snel. Het bladdert er eigenlijk af. Zonde want het is wel leuk spul.
In mijn kerstpakket heb ik zilveren zinzi oorbellen gehad met deze charms:

Later heb ik deze charms er nog bij gekocht voor de afwisseling:

Ik vind ze echt heel leuk staan! En tot nu geen problemen met kwaliteit.
Ik heb er gouden oorhangers van en die zijn erg mooi en ik vind het zeker goede kwaliteit. Het is niet massief (althans het goud) maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijzen.
Bedankt voor jullie reacties. Ga denk ik toch maar de oorringen met hangertjes bestellen. Hou jullie op de hoogte.

gr, Prinsje
Ik heb nu 5 ringen van Zinzi en 1 paar oorbellen en het blijft allemaal zo mooi.Ik zit veel in het water met mn handen maar het blijft gewoon echt super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven