Mode & Beauty alle pijlers

Zomerkleding

06-04-2016 21:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
vrienden vroegen zich af wanneer een iedereen eigenlijk zijn/haar nieuwe zomerkleding aan trekt. Wanneer doen jullie dat? Gelijk na aankoop? Of even wachten? En wanneer ongeveer?
Als het de temperatuur ernaar is?

Wat een rare vraag.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Monatala schreef op 06 april 2016 @ 21:10:

Wat een rare vraag.Dat dus. Ik vind het nu nog veel te koud.
Volgens het wetboek artikel 345 paragraaf b sectie 110a hoort dat uiterlijk voor 6 april te gebeuren. Dus als je dat vandaag niet hebt gedaan ben je zwaar in overtreding.
Wat dacht je van; als het lekker weer wordt? Wat in Nederland inhoudt dat je, als je geluk hebt, zo'n 3 weken per jaar je zomerkleding aan kan?

Maar waarom zou je je (of nee, "vrienden") dat afvragen?
Nothing happens for a reason
Ik koop kledingstukken als ik ze nodig heb. Ik heb dus niet een stapel nieuwe zomerkleding. Gisteren en vanmorgen was het lekker warm. Dus gisteren fietste ik in een hemdje naar het werk en vanmorgen ging ik met een zomershirtje de stad in. Ik kleed me naar het weer.
Ik heb al zomerschoenen gekocht en kan niet wachten op het warme weer.
Je krijgt nu de tijd van de vreemde combinaties, winterjas en open schoenen, laarzen en een topje.
verba volant, scripta manent.
Zondag en toen niet meer. Nu is het weer wachten op wat warmer weer.
Ja wat een gekke vraag. Net alsof iedereen op dezelfde dag een stapel nieuwe zomerkleding koopt. En dan er een moment komt dat het legaal aangetrokkken mag worden.
quote:MarianneDavids schreef op 06 april 2016 @ 21:20:

Je krijgt nu de tijd van de vreemde combinaties, winterjas en open schoenen, laarzen en een topje.Ja zie je de een met een t-shirt en de ander nog met een sjaal en handschoenen.
Ik heb in december een korte broek en nieuwe slippers gekocht. Die draag ik sindsdien dagelijks.
quote:MarianneDavids schreef op 06 april 2016 @ 21:20:

Je krijgt nu de tijd van de vreemde combinaties, winterjas en open schoenen, laarzen en een topje.

Net zoiets als rokjesdag moet iemand eigenlijk deze periode op straat vastleggen.

Het is echt hilarisch inderdaad.

De ene loopt in complete winteruitrusting incl muts naast vriendin in t shirt en op sandaaltjes.
quote:Moiren_ schreef op 06 april 2016 @ 21:50:

Ik heb in december een korte broek en nieuwe slippers gekocht. Die draag ik sindsdien dagelijks.Slim, tegen de tijd dat het echt lekker weer is zit het als gegoten!
Als ik het gepast heb hou ik het gewoon aan en ren de winkel uit. Ik ga echt geen 10 cent voor een tasje betalen.
quote:dolfje schreef op 06 april 2016 @ 22:01:

[...]

Slim, tegen de tijd dat het echt lekker weer is zit het als gegoten!Zijn ze lekker ingelopen. Ik hou er van. En minder was zo zonder sokken en met maar halve pijpen en een top met spaghettibandjes.
Ik heb niet echt zomer- of winterkleding, behalve een jas!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Monatala schreef op 06 april 2016 @ 21:10:

Wat een rare vraag.Dat zou logisch zijn. Maar als wacht tot het zomers weer wordt is er al heel veel niet meer te krijgen. Kennelijk kopen veel mensen het toch al veel eerder.
quote:viva1966 schreef op 06 april 2016 @ 22:09:

[...]

Dat zou logisch zijn. Maar als wacht tot het zomers weer wordt is er al heel veel niet meer te krijgen. Kennelijk kopen veel mensen het toch al veel eerder.Ja, maar dan trek je het natuurlijk niet gelijk aan. Tenzij je graag op slippers loopt in de winter oid.
quote:nerdopviva schreef op 06 april 2016 @ 21:12:

[...]

Dat dus. Ik vind het nu nog veel te koud.Dit.
•°: Don't be the same, be better!
Ik loop regelmatig al in een T-shirt of een shirtje met 3/4 mouw, want op het werk is het 22 graden en dat vind ik veel te warm om in iets warmers te lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:winkelfanaat schreef op 06 april 2016 @ 22:02:

Als ik het gepast heb hou ik het gewoon aan en ren de winkel uit. Ik ga echt geen 10 cent voor een tasje betalen. Ik lig echt in een deuk hier. Ik zie het in mijn hoofd zo gebeuren
quote:viva1966 schreef op 06 april 2016 @ 22:09:

[...]

Dat zou logisch zijn. Maar als wacht tot het zomers weer wordt is er al heel veel niet meer te krijgen. Kennelijk kopen veel mensen het toch al veel eerder.Ja maar dan hoef je het nog niet aan te trekken. Je eet toch doorgaans ook niet op 1 dag je hele weekvoorraad aan boodschappen op als je het gekocht hebt.
quote:dolfje schreef op 06 april 2016 @ 22:54:

[...]

Ja maar dan hoef je het nog niet aan te trekken. Je eet toch doorgaans ook niet op 1 dag je hele weekvoorraad aan boodschappen op als je het gekocht hebt.
Ik zei ook doorgaans he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven