Mode & Beauty alle pijlers

Zonne/warmte uitslag

06-06-2012 15:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort weer heerlijk op vakantie, maar heb zelf vaak snel last van zonne/warmte uitslag. Soort bultjes/blaasjes. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt echt snel(calendula, sudo creme, aloe vera).

Hebben jullie tips?
Hooikoorts tabletten van de Lidl, 1 euro per 7. Zit een stof in die de allergische reactie tegen gaat van de zonne allergie.

Ik zit normaal helemaal onder de uitslag op mn armen en borst maar sids ik die pillen slik helemaal niks meet.
Internagelaktisch
Meer*
Internagelaktisch
Ow top! Ga ik meenemen iig!
In de ochtend nemen Eerste Paar dagen kun je last van je maag krijgen, dus als je slim bent begin je er een dag of 3 voor je vakantie mee.
Internagelaktisch
Géén vettige produkten of zalf op de blaasjes smeren.

Mentholpoeder/mentholgel is bij mij het enige dat helpt tegen de jeuk.

En daarna een paar dagen niet met de aangedane plekjes in de zon.

Die tip van dat antiallergieprodukt ga ik ook uitproberen.

Heb vaak van die ontzettend jeukende bultjes in mn decollete.
Me to, vooral daar....
Amarna, dat heb ik dus ook.

Maar die hooikoorts tabletten bevatten antihistamine en die zorgen ervoor dat je geen uitslag krijgt.

Ik heb bvb ook nooit meer muggebulten! Dat gaat het allemaal tegen.

Als lidl ze heeft niet hebben de etos etc ze ook wel! Alleen is dat duurder
Internagelaktisch
quote:deepocean schreef op 06 juni 2012 @ 15:27:

Ik ga binnenkort weer heerlijk op vakantie, maar heb zelf vaak snel last van zonne/warmte uitslag. Soort bultjes/blaasjes. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt echt snel(calendula, sudo creme, aloe vera).

Hebben jullie tips?heb het ooit jaren geleden gehad en op advies van iemand kalktabletjes geslikt. Daarna nooit meer gehad.
Wat mij helpt is de zonnebrand creme van piz buin, die heeft een anti-allergie versie. (te koop bij oa DA Drogist) helpt bij mij top!
quote:Maaique schreef op 06 juni 2012 @ 15:37:

Amarna, dat heb ik dus ook.

Maar die hooikoorts tabletten bevatten antihistamine en die zorgen ervoor dat je geen uitslag krijgt.

Ik heb bvb ook nooit meer muggebulten! Dat gaat het allemaal tegen.

Als lidl ze heeft niet hebben de etos etc ze ook wel! Alleen is dat duurder

Muggebulten inderdaad! Ik zit de hele zomer onder de (opengekrabbelde) muggenbeten.

Heb er al veel voor geprobeerd. Smeersels, apparaten, vitamine (ik geloof B) want dan lusten ze je niet meer. Maar niet helpt.

Morgen direct naar Lidl!
Wat voor zonnebrand smeer je op je gezicht? Als ik een gewone zonnebrand gebruik op m'n gezicht en dan in de zon ga kom ik uit de zon met 100en blaasjes.. Zoek idd een anti-allergie versie dus winkelfanaat ik schrijf 'm op ;)
Nou van die vervelende bulten ben je dan ook meteen af ;)

Hoop dat het voor jullie net zo goed werkt als voor mij..

Ik ben allergisch voor zo'n beetje alles en heb sinds dit jaar ook hooikoorts maar t valt me allemaal best mee zo met die pillen.

Al 4 volle dagen zon gepakt (ben al behoorlijk bruin) en ook op het heetst van de dag. Geen bultje te bekennen!
Internagelaktisch
Oh en ik gebruik zonnebrand van rituals .. Maar vorig jaar had ik nivea geloof ik, weet niet of dat echt nog iets uitmaakt als je die pilletjes neemt. Bij mij iig niet
Internagelaktisch
Hm Rituals, ook wel goed om te onthouden. Ik had die blaasjes dus van nivea, en dacht eerst dat het een zonneallergie was maar het is volgens mij een allergische reactie op de zonnebrand.
Urtizon helpt zeker!
quote:Maaique schreef op 06 juni 2012 @ 15:33:

In de ochtend nemen Eerste Paar dagen kun je last van je maag krijgen, dus als je slim bent begin je er een dag of 3 voor je vakantie mee.

ze zijn in principe niet belastend voor de maag en je kan het beter in de avond innemen, aangezien je er suf van kan worden.

al werken die pillen niet altijd en dan zou ik ze bij de apotheek halen van een goed merk.
quote:carpediem90 schreef op 06 juni 2012 @ 16:01:

Wat voor zonnebrand smeer je op je gezicht? Als ik een gewone zonnebrand gebruik op m'n gezicht en dan in de zon ga kom ik uit de zon met 100en blaasjes.. Zoek idd een anti-allergie versie dus winkelfanaat ik schrijf 'm op ;)louis widmer face, verzorgt ook nog eens heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven