Zonnebank tips
maandag 30 december 2013 om 08:41
maandag 30 december 2013 om 09:05
Goedemorgen,
Ik ben ook met 1 keer in de week begonnen en om het nu bij te houden ga ik nog 1 keer per 3/4 weken, net wat ik nodig vind.
Oh en vergeet niet te draaien, want anders krijg je drukplekken en wordt het onderaan je billen niet bruin.
Ik doe dit trouwens alleen in het voorjaar en in de zomer niet, in het najaar en de winter blijf ik 1 keer per 3/4 weken gaan.
Ik ben ook met 1 keer in de week begonnen en om het nu bij te houden ga ik nog 1 keer per 3/4 weken, net wat ik nodig vind.
Oh en vergeet niet te draaien, want anders krijg je drukplekken en wordt het onderaan je billen niet bruin.
Ik doe dit trouwens alleen in het voorjaar en in de zomer niet, in het najaar en de winter blijf ik 1 keer per 3/4 weken gaan.
maandag 30 december 2013 om 10:03
Ik ga alleen aan paar keer per jaar voor een vakantie omdat ik heel bleek ben. Ik slik dan meestal zonnebruinpillentjes (bijna het hele jaar) Werkt heel goed en ik gebruik een creme met bronzer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 30 december 2013 om 13:41
http://www.vn.nl/Archief/ ... Veilig-zonnen-kan-het.htm
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 30 december 2013 om 20:53
Ik biedt spray tanning aan als gezonde alternatief voor de zon(nebank), in mijn salon ( spam) Je hebt direct de gewenste kleur en ik doe er zelf ongeveer 10 dagen mee, afhankelijk van hoe je zelf je teint verzorgt. Echt een aanrader!quote:fickle schreef op 30 december 2013 @ 08:41:
Goedemorgen dames,
Wie van jullie gaat er onder de zonnebank? Hoevaak en wat zijnjullie 'rituelen'?
Ik wil eerst 1x per week gaan, daarna wil ik het afbouwen. Hebben jullie tips?
En, hoe krijg je een zo egaal mogelijk tintje?
Liefs, F.
Goedemorgen dames,
Wie van jullie gaat er onder de zonnebank? Hoevaak en wat zijnjullie 'rituelen'?
Ik wil eerst 1x per week gaan, daarna wil ik het afbouwen. Hebben jullie tips?
En, hoe krijg je een zo egaal mogelijk tintje?
Liefs, F.
maandag 30 december 2013 om 20:55
Van niets naar 1x per week is volgens mij best intensief in deze periode. Je huid is geen zonlicht meer gewend. Persoonlijk ga ik eens per maand onder de zonnebank, maar meer als vorm van lichttherapie. En vlak na de zomer, als ik een tintje heb, kan ik een zwaardere zonnebank aan dan nu in de winter met mijn tere blanke huidje.
maandag 30 december 2013 om 20:56
p.s.
Op mijn website: [link naar eigen comm website weggehaald ] vindt je onder Beauty Care Tips ook alle tips voor vóór en na de spray tan behandeling.
De spray tanning vloeistof die ik in mijn salon gebruik is 100% natuurlijk zonder chemische additieven.
Op mijn website: [link naar eigen comm website weggehaald ] vindt je onder Beauty Care Tips ook alle tips voor vóór en na de spray tan behandeling.
De spray tanning vloeistof die ik in mijn salon gebruik is 100% natuurlijk zonder chemische additieven.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2013 23:24
Reden: Linken naar eigen commerciële website niet toegestaan
Reden: Linken naar eigen commerciële website niet toegestaan
% gewijzigd
maandag 30 december 2013 om 21:31
quote:apreciousgift schreef op 30 december 2013 @ 20:56:
p.s.
Op mijn website: xxxx vindt je onder Beauty Care Tips ook alle tips voor vóór en na de spray tan behandeling.
De spray tanning vloeistof die ik in mijn salon gebruik is 100% natuurlijk zonder chemische additieven.zit je nou gewoon reclame te maken voor jezelf en zonnebanken aan te raden???
p.s.
Op mijn website: xxxx vindt je onder Beauty Care Tips ook alle tips voor vóór en na de spray tan behandeling.
De spray tanning vloeistof die ik in mijn salon gebruik is 100% natuurlijk zonder chemische additieven.zit je nou gewoon reclame te maken voor jezelf en zonnebanken aan te raden???
maandag 30 december 2013 om 21:41
quote:viva-amber schreef op 30 december 2013 @ 10:03:
Ik ga alleen aan paar keer per jaar voor een vakantie omdat ik heel bleek ben. Ik slik dan meestal zonnebruinpillentjes (bijna het hele jaar) Werkt heel goed en ik gebruik een creme met bronzer.Zonnebruin pilletjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lijkt me niet heel gezond dat je bruin wordt van een pil.
Ik ga alleen aan paar keer per jaar voor een vakantie omdat ik heel bleek ben. Ik slik dan meestal zonnebruinpillentjes (bijna het hele jaar) Werkt heel goed en ik gebruik een creme met bronzer.Zonnebruin pilletjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lijkt me niet heel gezond dat je bruin wordt van een pil.
maandag 30 december 2013 om 21:49
dinsdag 31 december 2013 om 06:17
quote:infern0 schreef op 30 december 2013 @ 21:41:
[...]
Zonnebruin pilletjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lijkt me niet heel gezond dat je bruin wordt van een pil.
Het is niet ongezond. Er zit meestal lycopeen in of een andere carotenoïde (betacaroteen of astaxanthine). Lycopeen is een stofje uit tomaten. Alleen moet je iets van 11 kg tomaten eten om er aardig wat van binnen te krijgen. Het werkt ook als een factor van binnen uit.
http://mens-en-gezondheid ... els-eet-tomatenpuree.html
[...]
Zonnebruin pilletjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lijkt me niet heel gezond dat je bruin wordt van een pil.
Het is niet ongezond. Er zit meestal lycopeen in of een andere carotenoïde (betacaroteen of astaxanthine). Lycopeen is een stofje uit tomaten. Alleen moet je iets van 11 kg tomaten eten om er aardig wat van binnen te krijgen. Het werkt ook als een factor van binnen uit.
http://mens-en-gezondheid ... els-eet-tomatenpuree.html
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.