Mode & Beauty alle pijlers

zonnebril

27-03-2013 16:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een merkzonnebril gekocht. Hij komt over een weekje binnen. Nu vroeg ik me af, kijkt het echt zo anders dan een HEMA-zonnebril van 2 tientjes? Is het z'n geld waard?
Ja! Na jarenlang met nepperds te hebben gelopen kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders een Ray-Ban. Ik wil nooit meer anders. Het kijkt zoveel rustiger dan een nepperd.
Ja! Je merkt het inderdaad met het kijken. En ik merk aan mezelf dat ik er ook veel voorzichtiger mee omga dan met die nepperts.
En dat inderdaad ook. Die nepperTs had ik er wel 5 van en dan in elke tas eentje en liet ik ze slingeren, ging iemand erop zitten etc. Deze bril heb ik altijd in mijn tas in het beschermhoesje en is eigenlijk bij mijn 'standaard tas inhoud' gaan horen. Ik ben er reuzeblij mee
Nee, voor mij niet. Heb een dure en een nepper, allebei fijn.
Ik heb altijd duurdere zonnebrillen. Deze kijken rustiger en zitten heel erg fijn. Ik draag lenzen en ben heel gevoelig voor licht. Bij de goedkopere zit het model minder goed
Absoluut! Veel beter voor je ogen en het kijkt ook een stuk lekkerder inderdaad. Ik ben fan.
Mijn merk zonnebril hoopt deze zomer haar zesde zomer in te gaan. Is tijdloos en ziet er nog super mooi uit. Als deze stuk gaat, komt er weer een merk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven