Mode & Beauty alle pijlers

Zonnebril

05-04-2014 19:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej dames,

De zomer komt er gelukkig weer aan alleen ik heb elk jaar hetzelfde probleem. Welke zonnebril ga ik kopen.. Ik heb namelijk een smal hoofd waardoor zonnebrillen vaak (naar mijn mening) te groot zijn. Wie heeft dit probleem ook? Waar halen jullie je zonnebrillen en welke zonnebrillen hebben jullie op dit moment (foto)?

Liefs
Kinderbril kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rayban, héél veel verschillende modellen.
verba volant, scripta manent.
Waarom koop je elk jaar een nieuwe?
Ehm ja, waarom? Als je een fijne gevonden hebt, voldoet dat toch ook nog wel het jaar erop?

(En anders pimp je leuk je zonnebril, zoals in de Viva blog... Nou ja, leuk...)
Ik heb ook een smal hoofd. Vorig jaar een van 5,- gekocht bij Takko en voor dit jaar een Ray-Ban besteld!

http://www.vintagesunglassesshop.com/item_vs269.html

Niet in deze shop maar wel deze kleur.

Je hebt S-M-L en S is echt klein wel volwassen
Geniet van elke dag!
http://www.trendystyle.ne ... ngtips/zonnebrilvorm.html

a. Let op de vorm van je gezicht.

b. Let op de kleuren

C. Let ook op de afmetingen van je neus

D. Let op de grootte van je gezicht (ook in verhouding met je lichaam)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn ervaring is dat een brillenzaak je erg goed kan helpen. Ze herkennen meteen de vorm van je gezicht, ze weten welke kleur het beste staat bij je huid/haarkleur. Lekker flink aantal passen, dan zie je ook meteen welke modellen je wel staan en welke niet. Zo ben ik er aan een paar gekomen iig.
Nou ik neem elk jaar een nieuwe omdat ik er niet zo zuinig mee om ga (ik weet dom dom dom). Dan gooi ik hem zonder hoes weer in mn tas om er vervolgens op te gaan zitten ofzo

Maar bedankt voor de tips! Marlin2007 hoeveel was jij ongeveer kwijt voor je bril bij de brillenzaak?
Best wat want ik koos voor een mooie Vera Wang bril (250,- dacht ik). Maar je hebt ook "iets normalere" merken dus dan ben je met 100,- klaar. Ik nam toen ook uit het sale rekje nog een mooie Bvlgari mee voor 80,- wie weet heb jij ook zo'n mazzeltje. Brillenzaak kost niets extra's trouwens hoor, als je dat misschien dacht.
Pfff nou 100 euro is mij te duur voor een zonnebril hoor.

Dan maar een lelijkere bril, want mijn zonnebrillen gaan meestal maar 1 zomer mee,Daarna poot eraf of glazen teveel krassen.
Dat kan.... ik heb er nu al drie zomers veel plezier van gehad. Als je ze maar netjes in 't hoesje opbergt
Ik vind het ook te duur aangezien ze bij mij ook sneuvelen.. Dan toch maar een Sje nemen :P
http://www.hansanders.nl/blog/welke-bri ... -mij-/108/
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2014 14:43
Reden: Spam
% gewijzigd
Ik heb afgelopen jaar een hele leuke D&G bril in jaren '70 stijl

gekocht.Kreeg zelf erg goed advies in die zaak.Afwisseling vind ik

leuk maar belangrijk ook dat ik hem mooi vind en hij lekker zit.
quote:Marlin2007 schreef op 05 april 2014 @ 21:05:

Best wat want ik koos voor een mooie Vera Wang bril (250,- dacht ik). Maar je hebt ook "iets normalere" merken dus dan ben je met 100,- klaar. Ik nam toen ook uit het sale rekje nog een mooie Bvlgari mee voor 80,- wie weet heb jij ook zo'n mazzeltje. Brillenzaak kost niets extra's trouwens hoor, als je dat misschien dacht.Wauw. Ik geef max 30 euro uit aan een bril en dat is dan al een hele dure! De meeste koop ik voor een tientje.
Hier zonnebril van lacoste. Was ruim 100 euro maar inmiddels al 2 jaar blij met de bril. Als je er veel geld voor betaald dan ga je er voorzichtig mee om. Iedere keer opbergen in het hoesje.

Goedkope ga ik minder zuinig mee om dus uiteindelijk is de duurdere niet heel duur. En vaak mooie tijdloze modellen met fijne lichtdemping. Met lenzen is dat wel erg fijn.
M'n Ray ban was rond de 150,-. Goed opbergen dan gaat hij jaren mee.

Aviators van Ray ban hebben ze in verschillende maten. Dus ook voor een kleiner hoofd.
De mijne komt van bij Hans Anders, op sterkte. Daar kies ik gewoon een willekeurig montuur dat me goed staat, en daar laat ik dan zonnebrilglazen inzetten. Ook nog eens heel goedkoop.
Ik heb deze :

Van Brunotti. Maar hij is eigenlijk net iets te breed, als ik voorover buk valt hij van mijn neus. Maar als een bril te strak zit, krijg ik hoofdpijn. Heb altijd gedoe met zonnebrillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven