Zonnebril
zaterdag 5 april 2014 om 19:54
Heej dames,
De zomer komt er gelukkig weer aan alleen ik heb elk jaar hetzelfde probleem. Welke zonnebril ga ik kopen.. Ik heb namelijk een smal hoofd waardoor zonnebrillen vaak (naar mijn mening) te groot zijn. Wie heeft dit probleem ook? Waar halen jullie je zonnebrillen en welke zonnebrillen hebben jullie op dit moment (foto)?
Liefs
De zomer komt er gelukkig weer aan alleen ik heb elk jaar hetzelfde probleem. Welke zonnebril ga ik kopen.. Ik heb namelijk een smal hoofd waardoor zonnebrillen vaak (naar mijn mening) te groot zijn. Wie heeft dit probleem ook? Waar halen jullie je zonnebrillen en welke zonnebrillen hebben jullie op dit moment (foto)?
Liefs
zaterdag 5 april 2014 om 20:11
Ik heb ook een smal hoofd. Vorig jaar een van 5,- gekocht bij Takko en voor dit jaar een Ray-Ban besteld!
http://www.vintagesunglassesshop.com/item_vs269.html
Niet in deze shop maar wel deze kleur.
Je hebt S-M-L en S is echt klein wel volwassen
http://www.vintagesunglassesshop.com/item_vs269.html
Niet in deze shop maar wel deze kleur.
Je hebt S-M-L en S is echt klein wel volwassen
Geniet van elke dag!
zaterdag 5 april 2014 om 20:17
http://www.trendystyle.ne ... ngtips/zonnebrilvorm.html
a. Let op de vorm van je gezicht.
b. Let op de kleuren
C. Let ook op de afmetingen van je neus
D. Let op de grootte van je gezicht (ook in verhouding met je lichaam)
a. Let op de vorm van je gezicht.
b. Let op de kleuren
C. Let ook op de afmetingen van je neus
D. Let op de grootte van je gezicht (ook in verhouding met je lichaam)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 april 2014 om 20:25
zaterdag 5 april 2014 om 20:42
zaterdag 5 april 2014 om 21:05
Best wat want ik koos voor een mooie Vera Wang bril (250,- dacht ik). Maar je hebt ook "iets normalere" merken dus dan ben je met 100,- klaar. Ik nam toen ook uit het sale rekje nog een mooie Bvlgari mee voor 80,- wie weet heb jij ook zo'n mazzeltje. Brillenzaak kost niets extra's trouwens hoor, als je dat misschien dacht.
zaterdag 5 april 2014 om 21:25
zondag 25 mei 2014 om 18:25
quote:Marlin2007 schreef op 05 april 2014 @ 21:05:
Best wat want ik koos voor een mooie Vera Wang bril (250,- dacht ik). Maar je hebt ook "iets normalere" merken dus dan ben je met 100,- klaar. Ik nam toen ook uit het sale rekje nog een mooie Bvlgari mee voor 80,- wie weet heb jij ook zo'n mazzeltje. Brillenzaak kost niets extra's trouwens hoor, als je dat misschien dacht.Wauw. Ik geef max 30 euro uit aan een bril en dat is dan al een hele dure! De meeste koop ik voor een tientje.
Best wat want ik koos voor een mooie Vera Wang bril (250,- dacht ik). Maar je hebt ook "iets normalere" merken dus dan ben je met 100,- klaar. Ik nam toen ook uit het sale rekje nog een mooie Bvlgari mee voor 80,- wie weet heb jij ook zo'n mazzeltje. Brillenzaak kost niets extra's trouwens hoor, als je dat misschien dacht.Wauw. Ik geef max 30 euro uit aan een bril en dat is dan al een hele dure! De meeste koop ik voor een tientje.
zondag 25 mei 2014 om 18:33
Hier zonnebril van lacoste. Was ruim 100 euro maar inmiddels al 2 jaar blij met de bril. Als je er veel geld voor betaald dan ga je er voorzichtig mee om. Iedere keer opbergen in het hoesje.
Goedkope ga ik minder zuinig mee om dus uiteindelijk is de duurdere niet heel duur. En vaak mooie tijdloze modellen met fijne lichtdemping. Met lenzen is dat wel erg fijn.
Goedkope ga ik minder zuinig mee om dus uiteindelijk is de duurdere niet heel duur. En vaak mooie tijdloze modellen met fijne lichtdemping. Met lenzen is dat wel erg fijn.