Zwaluwhoeve Ervaringen??
dinsdag 14 september 2010 om 14:09
dinsdag 14 september 2010 om 15:01
Ik heb het er nog nooit als TE druk ervaren, maar ik lees wel horrorverhalen hier en daar over overvolle sauna's en restaurants waar je op de wachtlijst moet enzo.
Het is in de Zwaluwhoeve sowieso nooit rustig, maar de keren dat ik er geweest ben vond ik het wel goed te doen. We konden gewoon overal in in ieder geval.
Het is in de Zwaluwhoeve sowieso nooit rustig, maar de keren dat ik er geweest ben vond ik het wel goed te doen. We konden gewoon overal in in ieder geval.
dinsdag 14 september 2010 om 15:15
De Zwaluwhoeve strooit met gratis kaarten, reducties en last-minute aanbiedingen via Vakantieveiling-sites etc. Tel daarbij op dat ook de Optimel-actie weer is begonnen. Dan weet je dat het nooit rustig is daar....
Zeker de moeite waard om uit te proberen als je er niet al te ver voor moet reizen. Maar persoonlijk zou ik nog één keer het gas intrappen en doorrijden naar de Veluwse Bron oid voor een fijne dag sauna....
Zeker de moeite waard om uit te proberen als je er niet al te ver voor moet reizen. Maar persoonlijk zou ik nog één keer het gas intrappen en doorrijden naar de Veluwse Bron oid voor een fijne dag sauna....
dinsdag 14 september 2010 om 15:57
Ben er geweest en heb een positieve ervaring. Was toen wel schitterend weer, dus dat helpt altijd! Maar eerlijk is eerlijk, dat geldt denk ik wel voor alle sauna-complexen. Als iedereen binnen 'moet' blijven is het al gauw erg druk. En ach, gratis kaarten (hoe kom je daar trouwens aan??) kan je geen buil aan vallen toch?
Veel plezier!
Veel plezier!
woensdag 15 september 2010 om 09:41
Nou donderdag wordt het niet echt super weer.
Jammer kunnen we dus niet lekker buiten liggen.
Die bonnen heb ik via een vriendin die ze via de optimel pakken
bij elkaar gespaard heeft..
Maargoed ik weet ongeveer waar ik me op voor moet bereiden.
Ik hoop dat het een heerlijke relaxdag wordt en dat ik hier een positieve ervaring neer kan zetten.
Jammer kunnen we dus niet lekker buiten liggen.
Die bonnen heb ik via een vriendin die ze via de optimel pakken
bij elkaar gespaard heeft..
Maargoed ik weet ongeveer waar ik me op voor moet bereiden.
Ik hoop dat het een heerlijke relaxdag wordt en dat ik hier een positieve ervaring neer kan zetten.
woensdag 15 september 2010 om 11:44
In principe vermaak ik me altijd wel, de sauna heeft een mooie opzet, het opgiet ritueel was fantastisch! Ik denk dat door de weeks beter is, een vriendin en ik zijn op een zaterdag geweest, was heel druk, we konden bijna geen plek vinden om even te relaxen, het was er behoorlijk vies hier en daar en het eten vond ik niet super... tenminste als je het buffet neemt dan. We waren de dag erna beide ziek, maar dat kwam denk ik omdat het te druk was. Ik heb betere sauna's meegemaakt. Ik zie hier de boven de veluwse bron staan en tja duurder maar veeeel beter... daar kom je tot rust, maar idd een dagje goedkoop weg is ook niet mis! Veel plezier, ik hoop dat je met een postitief verhaal terug komt!
donderdag 16 september 2010 om 20:54
donderdag 30 september 2010 om 13:27
ik ben er al een aantal keren geweest.
ik ga vaak met mn zus op een doordeweekse dag, gewoon overdag , niet 's avonds, en vaak was het wel heel leuk.
er zijn veel verschillende sauna's en baden, en je kan er ook veel behandelingen laten doen (voor behandelingen moet je wel van te voren reserveren, ter plekke is het vaak niet mogelijk.)
ik ben helaas wel een keer in een vakantie geweest. (wij wisten toen niet dat het een vakantieweek was) Toen moesten we echt bil aan bil zitten dat was echt vreselijk!!
we zijn de laatste tijd verschillende sauna's aan het uitproberen, waaronder palestra in doetinchem en bussloo en vooral de laatste vinden wij erg prettig omdat het eten daar heeeerlijk is.
ik ga vaak met mn zus op een doordeweekse dag, gewoon overdag , niet 's avonds, en vaak was het wel heel leuk.
er zijn veel verschillende sauna's en baden, en je kan er ook veel behandelingen laten doen (voor behandelingen moet je wel van te voren reserveren, ter plekke is het vaak niet mogelijk.)
ik ben helaas wel een keer in een vakantie geweest. (wij wisten toen niet dat het een vakantieweek was) Toen moesten we echt bil aan bil zitten dat was echt vreselijk!!
we zijn de laatste tijd verschillende sauna's aan het uitproberen, waaronder palestra in doetinchem en bussloo en vooral de laatste vinden wij erg prettig omdat het eten daar heeeerlijk is.
woensdag 28 december 2011 om 00:39
In november bon gekocht via vakantieveiling.nl geprobeerd deze in te wisselen bij een boeking, maar dat kon niet, ze zaten zogezegd vol... bij boeking als "gewone betaler" is er wel plek. Vervolgens een klacht ingediend bij de Zwaluwhoeve. Ik wordt gebeld en ze geven aan dat het buffet vol zit, maar ik mag wel een hoofdgerecht kiezen. Ik vraag om een bevestigingsmail voor een reservering aan medewerkster Manon, maar ze geeft aan dat het niet nodig is. Bij aankomst is er een reservering gedaan voor 2 mensen, helaas vol is vol... Grrrr Uiteindelijk na de hele uitleg mogen we met zijn 4 tjes toch naar binnen. De fabriek, zo druk is het nemen we maar voor lief, we proberen te gaan ontspannen. Tegen lunchtijd verteren we broodjes, lekker wat te drinken, tot zover nog weinig aan de hand. Tijdens een korte relaxpauze willen we graag even gaan liggen, maar er is nergens plek, dan maar even wat drinken in de opkamer. Ik vraag naar de actie "winterplateau" omdat we toch wel zin hebben in een snackje, men weet nergens van. Er wordt hiervoor geadverteerd bij binnenkomst en we hebben ernaar gevraagd, het kon gewoon besteld worden... Ze weten het niet en we gaan weer zitten... Twee aardig dames tegenover ons vragen ons of we wat van hun overgebleven lekkernij willen, ze krijgen het niet op en gaan kort daarop weg. Nou graag geven we aan, er liggen nog wat koekjes en wat bonbons, wat de kids ook erg kunnen waarderen. Vervolgens komt de dame van de bediening het spul weghalen, waarop ik aangeef dat we dat net van de dames voor ons hebben gekregen. Dieeeeeeepe zucht, ze zegt helemaal de kluts kwijt te zijn??? In werkelijkheid is ze boos, omdat we niet een eigen high thee bestellen, en zit kort daarop met haar collega naar ons te wijzen! We negeren het en gaan vervolgens verder met ontspannen... Een kwartier voor het eten lopen we langs ons kluisje (1 kluisje voor 4 personen) om nog even een blikje energie drank uit onze tas te halen. We gingen ervan uit dat we onze eigen drankjes ook mochten nuttigen, omdat dit zelfs aan de incheck balie gevraagd wordt: "heeft u wat de drinken bij u, dat is mooi." We drinken hem leeg en gaan vervolgens eten. Het blikje is dan al leeg en we zetten het even naast ons neer. Het eten wordt besteld, met daarbij uiteraard wat te drinken. Totaal drinken we 4 wijntjes en 2 cola's. Ons eigen drinken was niet uit bezuiniging meegenomen, maar we hadden even zin in wat energie drank net daarvoor... We hebben gegeten en gaan vervolgens nog 1 sauna ronde doen. In alle drukte vergeten we de blikjes naast onze tafel weg te halen, maar wees niet bang, de Zwaluwhoeve houdt alles nauwlettend in de gaten! Bij de uitcheck gaat het wederom verkeerd, er worden 2 maaltijden volledig gerekend, deze horen bij de bon die we willen inleveren. Omdat dit nu al de 3e keer is dat ik een medewerker hetzelfde verhaal moet vertellen, ben ik iets minder geduldig, de bonnen waren al ¤ 100,- en dan nog een keer een nota van ¤ 100,- krijgen is na een lange dag niet gezellig te noemen. Vervolgens komt er een aanzienlijke corpulente chagrijnige dame in beeld, met onze lege blikjes energie drank, ze hebben ze onderschept, ja werkelijk en legt ze op de balie, ze geeft aan dat we geen eigen meegebrachte consumpties mochten nuttigen, afgezien van water en dat we niet het eten van anderen mochten opeten!!! Ze lacht ons recht in het gezicht uit als we het proberen uit te leggen. Ik denk achteraf dat ze boos was omdat ze gezien haar omvang al het overgebleven eten zelf liever had opgegeten. De mensen die vaker naar de Zwaluwhoeve zijn geweest weten vast over welke dame in het heb. Ik zal je vertellen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo behandelt ben, alsof ik te zuinig ben om daar consumpties te nuttigen en het eten van een ander opeet. Mijn rekening was zelfs met aftrek van de bonnen nog ¤ 65,- dus het lijkt me dat ik genoeg genuttigd heb.
Dus mensen, geen aanrader, je wordt in de gaten gehouden, de hele dag en als je iets doet wat in hun ogen niet mag krijg je op je kop... Als je Zwaluwhoeve fout na fout maakt, is dat heel normaal en het personeel is erop getraind je af te bekken!
Dus mensen, geen aanrader, je wordt in de gaten gehouden, de hele dag en als je iets doet wat in hun ogen niet mag krijg je op je kop... Als je Zwaluwhoeve fout na fout maakt, is dat heel normaal en het personeel is erop getraind je af te bekken!
woensdag 28 december 2011 om 06:31
woensdag 28 december 2011 om 06:46
quote:Tia.Dalma schreef op 14 september 2010 @ 15:15:
De Zwaluwhoeve strooit met gratis kaarten, reducties en last-minute aanbiedingen via Vakantieveiling-sites etc. Tel daarbij op dat ook de Optimel-actie weer is begonnen. Dan weet je dat het nooit rustig is daar....
Hoe is het daar op vrijdagen?
Ik heb een bon gekregen maar vergat even dat ik geen auto meer heb In het weekend ga ik liever niet, omdat ik bang ben dat het dan stiekum toch heel druk is..
Op bepaalde vrijdagen kan ik wel dus..
Hoe is het daar op vrijdagen?
Ik heb een bon gekregen maar vergat even dat ik geen auto meer heb In het weekend ga ik liever niet, omdat ik bang ben dat het dan stiekum toch heel druk is..
Op bepaalde vrijdagen kan ik wel dus..
woensdag 28 december 2011 om 07:28
Ik ben laatst ook geweest. Vanaf Breda omdat we ook 'gratis' kaartjes hadden!! Ook vanaf het reserveren af gedoe gehad. We houden enorm van de sauna maar hier waren we naar twee uur weg. Met spijt dat we niet ergens anders heen waren gegaan. Mij vind je daar NOOIT meer terug. Het is idd een sauna fabriek waar je niet kan relaxen.
woensdag 28 december 2011 om 12:10