Zwaluwhoeve
woensdag 7 oktober 2009 om 20:23
Hoi Hoi,
Ik kwam via marktplaats op een site en toen kwam ik een site tegen waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kan.
Kan dit gratis zijn?
www.kortinge.nl/actie_pagina/zwaluwhoeve.html
Ik kwam via marktplaats op een site en toen kwam ik een site tegen waarmee je gratis naar de zwaluwhoeve kan.
Kan dit gratis zijn?
www.kortinge.nl/actie_pagina/zwaluwhoeve.html
donderdag 15 oktober 2009 om 21:42
We wisten niet dat je voor het eten apart moest reserveren, dat hoeft in de meeste sauna's ook niet als je niet in het restaurant eet. En omdat het zo godvergeten teringdruk was, was er geen plek meer. En die Janno's Place (?) was de hele dag dicht, vandaar ook geen borrelhapjes (of wel ergens waar het ook al vol was). Echt, ik ga er nooit meer heen!
dinsdag 27 oktober 2009 om 01:23
Toevallig vandaag voor het eerst en voor het laatst met, jullie raden het al, een gratis bon naar de Zwaluwhoeve geweest. Parkeerplaats om 10.30 al overvol, 45min in de rij gestaan om binnen te komen en omkleden als haringen in een ton. Van stoombad/sauna tot de relaxruimtes en alles er tussen in, wachten en zoeken naar een plekje. Tijdens het checken van ons mobieltje (ivm de oppas) op niet al te vriendelijke manier van een personeelslid te horen gekregen dat we het niet in onze hoofd moesten halen om er foto's mee te maken van mede saunagangers. Het is mooi en groots opgezet, maar helaas een weinig relaxte dag gehad van begin tot eind. Gelukkig was het wel gezellig met de meiden en het personeel dat wel met het goede been uit bed was gestapt. Maar al met al krijgt de fluthoeve van ons een onvoldoende.
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:02
Grappig, dat jullie allemaal zo vreselijk negatief zijn over de Zwaluwhoeve! Moet toegeven dat ik altijd op rustige doordeweekse dagen ga en desondanks wel iets van de drukte herken, maar ik vind het toch altijd een heerlijk uitje hoor. En 't is ook nog eens in de buurt, dus mocht Rollergirl de bon nog kwijt willen dan houd ik me aanbevolen .
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:05
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:02
Voor mij ook nooit meer. Eerste keer kreeg ik creme niet alleen in mijn gezicht gesmeerd maar ook in mijn ogen bij een gezichtsbehandeling Waardoor ik de hele dag met geknepen ogen het complex kon betreden. Dacht een incidentje. Dus ik nog een keertje. Weer een gezichtbehandeling erbij. Werden mijn wenkbrauwen geepilleerd. Wat hadden ze gedaan. Mijn wenkbrauwen werd niet alleen geepilleerd ook mijn huid. Zat dus helemaal onder de wonden. Receptie wilde niets doen qua korting of wat dan ook. Dat was de laatste keer. Vind het ook te druk en het eten is heel slecht. Zonde van je tijd en je geld. Wat je ook mocht spenderen. Op sauna en thermen site staan 99% negatieve reacties. Maar mensen die mochten gaan veel plezier. Ik hoop dat jullie het leuker zullen hebben.
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:07
quote:marietje85 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:47:
Tia Dalma, wat houdt het arrangement precies in, tot wanneer is ie geldig?quote:Inhoud van het arrangement (voor 2 pers.):
• Ontvangst op de Zwaluwhoeve om 13.00u met koffie of thee en iets lekkers
• Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 24.00u
• Gebruik van showergel, shampoo en scrubzout
• Fruit en juice buffet tussen 15:30 en 17:00
• Avonddiner, een heerlijk hoofdgerecht à la carte te gebruiken in het la carte restaurant of het la carte terras tot 22.00u
• Iedere 1e dinsdag van de maand is het badkleding dag van 10.00 tot 24.00 voor dames en heren. Alle andere dagen is het dragen van badkleding niet toegestaan.
• Keuze uit:
ontspannende gezichtsbehandeling van 25 min. bestaande uit:
reiniging van de huid
peeling
verzorgend masker en
gelijktijdig een ontspannende voetmassage
of:
ontspannende hotstone massage van 25 min. met warme Mexicaanse lavastenen en etherische oliën.
of:
Mini Hamam van 25 min. Een oosters badritueel waarbij u de behandeling ondergaat u in een aangename ruimte op een verwarmde marmeren plaat. Uw lichaam zal gereinigd worden, alle dode huidcellen zullen worden verwijderd, en u krijgt ter afsluiting een heerlijke ontspannende zeepmassage. Geldig tot mei 2010.
Tia Dalma, wat houdt het arrangement precies in, tot wanneer is ie geldig?quote:Inhoud van het arrangement (voor 2 pers.):
• Ontvangst op de Zwaluwhoeve om 13.00u met koffie of thee en iets lekkers
• Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 24.00u
• Gebruik van showergel, shampoo en scrubzout
• Fruit en juice buffet tussen 15:30 en 17:00
• Avonddiner, een heerlijk hoofdgerecht à la carte te gebruiken in het la carte restaurant of het la carte terras tot 22.00u
• Iedere 1e dinsdag van de maand is het badkleding dag van 10.00 tot 24.00 voor dames en heren. Alle andere dagen is het dragen van badkleding niet toegestaan.
• Keuze uit:
ontspannende gezichtsbehandeling van 25 min. bestaande uit:
reiniging van de huid
peeling
verzorgend masker en
gelijktijdig een ontspannende voetmassage
of:
ontspannende hotstone massage van 25 min. met warme Mexicaanse lavastenen en etherische oliën.
of:
Mini Hamam van 25 min. Een oosters badritueel waarbij u de behandeling ondergaat u in een aangename ruimte op een verwarmde marmeren plaat. Uw lichaam zal gereinigd worden, alle dode huidcellen zullen worden verwijderd, en u krijgt ter afsluiting een heerlijke ontspannende zeepmassage. Geldig tot mei 2010.
dinsdag 3 november 2009 om 19:56
dinsdag 3 november 2009 om 20:06
quote:Kim05 schreef op 03 november 2009 @ 19:56:
Heel irritant dat de meeste dat maar 1 keer per maand hebben.
Tja, daar verschillen de meningen over. Ik vind 1x per maand een badkledingdag bijvoorbeeld meer dan genoeg. Omdat zweten in je badpak in een sauna of stoombad niet echt het principe van de saunagang is.
Ben je al eens naar een 'gewone' dag geweest in de sauna, en voelde je je dermate ongemakkelijk dat je dat niet meer wilt?
Of wordt dit de eerste keer naar een sauna en denk je dat je je ongemakkelijk gáát voelen met blote mensen om je heen?
Heel irritant dat de meeste dat maar 1 keer per maand hebben.
Tja, daar verschillen de meningen over. Ik vind 1x per maand een badkledingdag bijvoorbeeld meer dan genoeg. Omdat zweten in je badpak in een sauna of stoombad niet echt het principe van de saunagang is.
Ben je al eens naar een 'gewone' dag geweest in de sauna, en voelde je je dermate ongemakkelijk dat je dat niet meer wilt?
Of wordt dit de eerste keer naar een sauna en denk je dat je je ongemakkelijk gáát voelen met blote mensen om je heen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 4 november 2009 om 19:42
donderdag 5 november 2009 om 10:31
quote:Kim05 schreef op 04 november 2009 @ 19:42:
Precies, bij het idee alleen al ril ik. Ik vind dat zo vies, dat iedereen met 'blote' billen op die bankjes zit. Normaal zit daar dan een zwembroek 'tussen' die het zaakje bij elkaar houdt.
Ook voel ik me niet prettig door eerdere ervaringen inderdaad....
Badkleding is juist veel onhygienischer dan bloot. Alle bacterien (van anderen!) gaan in de stof zitten en sleep je dus lekker met je mee....
En je zit niet in je blote billen op de bankjes, je zit op je eigen handdoek......
Ik vind badkledingdag 1 x per maand eigenlijk al irritant, moet je echt opletten dat je niet per ongeluk precies op die 3e dinsdag in de maand je saunadag gepland had want dan is de lol er snel af.
Een sauna is een sauna, en als je niet bloot wilt dan moet je gewoon niet gaan.
Wat betreft de Zwaluwhoeve: ik ben er 2 keer geweest en t is idd drukker dan bijvoorbeeld het Elysium (wat ik ook een mooier complex vind) maar op zich vond ik het niet vreselijk hoor.
Ja het eten vind ik er wel overpriced......bij het Elysium heb je kip-sate voor 11 euro, bij de Zwaluwhoeve is het geloof ik 15 euro.
Broodjes zijn er ook erg duur (8,50 ofzo?)......
Maar ja, ik heb dus ook nog zo'n bon voor 2 personen gratis dus we gaan binnenkort wel weer een keertje....
Precies, bij het idee alleen al ril ik. Ik vind dat zo vies, dat iedereen met 'blote' billen op die bankjes zit. Normaal zit daar dan een zwembroek 'tussen' die het zaakje bij elkaar houdt.
Ook voel ik me niet prettig door eerdere ervaringen inderdaad....
Badkleding is juist veel onhygienischer dan bloot. Alle bacterien (van anderen!) gaan in de stof zitten en sleep je dus lekker met je mee....
En je zit niet in je blote billen op de bankjes, je zit op je eigen handdoek......
Ik vind badkledingdag 1 x per maand eigenlijk al irritant, moet je echt opletten dat je niet per ongeluk precies op die 3e dinsdag in de maand je saunadag gepland had want dan is de lol er snel af.
Wat betreft de Zwaluwhoeve: ik ben er 2 keer geweest en t is idd drukker dan bijvoorbeeld het Elysium (wat ik ook een mooier complex vind) maar op zich vond ik het niet vreselijk hoor.
Ja het eten vind ik er wel overpriced......bij het Elysium heb je kip-sate voor 11 euro, bij de Zwaluwhoeve is het geloof ik 15 euro.
Maar ja, ik heb dus ook nog zo'n bon voor 2 personen gratis dus we gaan binnenkort wel weer een keertje....
donderdag 12 november 2009 om 20:11
quote:americagirl schreef op 05 november 2009 @ 10:31:
[...]
Jeetje wat onaardig! Wat een afgunst! Jij gunt dus mensen die moeite met bloot hebben geen sauna. Ik vind bloot gewoon goor (ook om te 'zien'), punt. Laat mij in mijn waarde aub.
[...]