Zwanger naar bruiloft
zaterdag 9 juni 2012 om 20:28
Als ik ongeveer 20 weken zwanger ben stapt een goede vriend van mij in het huwelijksbootje. Hoewel er geen officiële dresscode is heb ik wel een enorm "help wat moet ik aan" dilemma.
Ik wil het liefst een jurk(je) aan. Normaal draag ik het liefst getailleerde jurkjes maar dat past niet meer. Tricot modellen vind ik over het algemeen niet zo feestelijk staan en van positiemode word ik spontaan depressief (het is allemaal verschrikkelijk saai!!!)
Kortom: Heeft er iemand een goed idee voor iets leuks, niet saais en feestelijks waar ik met een 20 weken zwangere buik in pas (liefst met foto)?
Ik wil het liefst een jurk(je) aan. Normaal draag ik het liefst getailleerde jurkjes maar dat past niet meer. Tricot modellen vind ik over het algemeen niet zo feestelijk staan en van positiemode word ik spontaan depressief (het is allemaal verschrikkelijk saai!!!)
Kortom: Heeft er iemand een goed idee voor iets leuks, niet saais en feestelijks waar ik met een 20 weken zwangere buik in pas (liefst met foto)?
zaterdag 9 juni 2012 om 20:37
Met 20 weken heb je over het algemeen nog niet eens een echte toeter hoor
Gewoon een leuk jurkje van King Louie of Expresso.
Verder hebben Mamalicious, Love2Wait en Esprit Maternity hele leuke dingen. Het is dat ik nog maar een paar weken te gaan heb, want de zomercollecties zijn volgens mij best leuk.
Verder hebben Mamalicious, Love2Wait en Esprit Maternity hele leuke dingen. Het is dat ik nog maar een paar weken te gaan heb, want de zomercollecties zijn volgens mij best leuk.
zaterdag 9 juni 2012 om 20:41
Bij 20 weken verwacht ik inderdaad geen echte toeter, maar ik pas nu het overgrote deel van mijn normale jurkjes niet meer dus er moet sowieso geshopt worden. (het is de 2e dus ik verwacht wel iets meer dan een mini-buikje)
Mamalicious is niet echt iets voor mij. Op de site van asos heb ik wel mooie dingen gezien. Bedankt! Die kende ik nog niet.
Mamalicious is niet echt iets voor mij. Op de site van asos heb ik wel mooie dingen gezien. Bedankt! Die kende ik nog niet.
zaterdag 9 juni 2012 om 21:17
zaterdag 9 juni 2012 om 21:55
Ik pas met 20wk nog prima in Steps jurk met a-lijn. Of het is erm tuniek. In ieder geval kunnen ook een aantal'gewone' merkenzonder taille prima.
Hier ook de tweede trouwens.
Ik ben laatst wel drie keer uitgebreid gaan winkelen om mijn basis garderobe op peil te krijgen. T-shirts, blouses slijten sneller dan feestkledij.
Kun je asos trouwens ook in een winkel vinden?
Hier ook de tweede trouwens.
Ik ben laatst wel drie keer uitgebreid gaan winkelen om mijn basis garderobe op peil te krijgen. T-shirts, blouses slijten sneller dan feestkledij.
Kun je asos trouwens ook in een winkel vinden?