Zware make-up verwijderen
dinsdag 6 maart 2018 om 17:04
dinsdag 6 maart 2018 om 17:08
Ik gebruik Nivea double effect Waterproof Oogmake up remover. Werkt erg goed, het gaat er in (bijna) een keer af. Voor de rest van mijn gezicht gebruik ik Nivea Miscellair water. Ook heel fijn!
Daarna verzorgende creme van Lush en ik ben klaar voor bed.
Daarna verzorgende creme van Lush en ik ben klaar voor bed.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 6 maart 2018 om 17:08
Ik gebruik altijd de producten van Paula’s Choice voor m’n gezicht en daarbij van dr. Van der hoog om ook mn oogmakeup mee af te halen. En als ik veel oogmakeup op heb, met name mascara die er nief af gaat
gebruik ik de ‘ clinique’s take the day off lids, lashes & lips’. Werkt voor mij echt super fijn! Als die op is pak ik soms kokosolie, dat helpt ook
dinsdag 6 maart 2018 om 17:09
Wat een onzin.karin12345 schreef: ↑06-03-2018 17:07Dat lijkt mij zo naar, waterproof mascara op je wimpers.
Dan verpak je die toch elke dag in een dun laagje plastic.
Ik gebruik ultrabland van Lush. De olie van de Hema vind ik een goede tweede.
Voor de rest van mijn gezicht reinigingscrème of -gel van l’oreal of Lush.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:14
Wat zit er dan in waterproof mascara dat die niet uitloopt als het in contact komt met water?SallySpectra schreef: ↑06-03-2018 17:09Wat een onzin.
Ik gebruik ultrabland van Lush. De olie van de Hema vind ik een goede tweede.
Voor de rest van mijn gezicht reinigingscrème of -gel van l’oreal of Lush.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:20
Jij denkt dat je daar alleen plastic voor kan gebruiken, en dat plastic dan vervolgens oplost door een vette remover te gebruiken? Bijzonder.karin12345 schreef: ↑06-03-2018 17:14Wat zit er dan in waterproof mascara dat die niet uitloopt als het in contact komt met water?
dinsdag 6 maart 2018 om 17:23
Ik denk niks, ik weet het niet en vraag er naar.SallySpectra schreef: ↑06-03-2018 17:20Jij denkt dat je daar alleen plastic voor kan gebruiken, en dat plastic dan vervolgens oplost door een vette remover te gebruiken? Bijzonder.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:25
Je denkt het niet maar je schrijft het wel op in de eerste reactie in dit topic. En nu mag ik de juiste informatie voor je gaan produceren?
dinsdag 6 maart 2018 om 17:40
Ik kom er zelf niet achter met googelen.SallySpectra schreef: ↑06-03-2018 17:25Je denkt het niet maar je schrijft het wel op in de eerste reactie in dit topic. En nu mag ik de juiste informatie voor je gaan produceren?![]()
Volgens mij moet er wel plastic in zitten om het niet uit te laten lopen, wat mij niet goed lijkt voor je wimpers en ogen.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:42
eenmeisje1993 schreef: ↑06-03-2018 17:28Wat je ook kan doen is kokosvet tussen je handen wrijven en dit op je gezicht smeren, dan gaat je makeup er ook af en het irriteert je huid ook niet zo.
Ja dit dus. Ik draag dagelijks waterproof mascara en ik zweer bij kokosolie en een (Action) microvezeldoekje.
Gezicht insmeren met kokosvet, minuutje laten inwerken en afwrijven met een doekje.
Van al die pads en reinigingsdoekjes raakt de huid rond mijn ogen geïrriteerd en ik krijg er mijn mascara nooit helemaal mee af.
Ik kom minstens een half jaar toe met zo'n pot vet, dus het is nog goedkoop ook.
anoniem_284075 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 17:42
0.08% gewijzigd
dinsdag 6 maart 2018 om 17:43
High five! Ik doe het nu ook altijd zo. Van die doekjes enzo kreeg ik gewoon rode schrale ogen en een droge huid. Met kokosvet wordt het gereinigd en het wordt ook lekker zacht en gehydrateerdMonicaG schreef: ↑06-03-2018 17:42Ja dit dus. Ik draag dagelijks waterproof mascara en ik zweer bij kokosolie en een (Action) microvezeldoekje.
Gezicht insmeren met kokosvet, minuutje laten inwerken en afwrijven met een doekje.
Van al die pads en reinigingsdoekjes raakt de huid rond mijn ogen geïrriteerd en ik krijg er mijn mascara nooit helemaal mee af.
Ik kom minstens een half jaar toe met zo'n pot vet, dus het is nog goedkoop ook.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:48
Ik gebruik de clinique take the day pff voor mascara (zit in zo'n paarse pot) en de voorheen total renew oil voor de rest. Die combinatie zorgt er bij mij voor dat echt alles eraf gaat, en mijn foundation is nogal hardnekkig (estee lauder double wear). En het fijne is dat geen van beide in de ogen prikt, aangezien ik het altijd presteer om iets in mn ogen te smeren.
dinsdag 6 maart 2018 om 18:08
Ik ben van de simpele oplossingen. Ik gebruik sensitive lotiondoekjes voor baby's. Voor veel dingen bruikbaar. Na de grote boodschap. Om snel een vlek uit mijn kleding te halen en om makeup af te halen. Ik doe er een beetje ongeparfumeerde babyolie op en wrijf rustig (niet boenen) mijn ogen schoon.
Ik lees hier ook kokosolie... ga ik eens proberen
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 18:10
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
5.59% gewijzigd
dinsdag 6 maart 2018 om 19:50
Echt? Want ik heb het binnen 1 minuut gevonden. Dodecaan (een koolwaterstof) is bijvoorbeeld een stof die water afstoot en vaak gebruikt schijnt te worden in waterproof mascara’s. Het is niet zo dat waterproof mascara heel anders van samenstelling is dan gewone mascara.karin12345 schreef: ↑06-03-2018 17:40Ik kom er zelf niet achter met googelen.
Volgens mij moet er wel plastic in zitten om het niet uit te laten lopen, wat mij niet goed lijkt voor je wimpers en ogen.
Verder kun je ook gewoon je verstand gebruiken, waarmee je zou kunnen beredeneren dat je plastic niet kunt verwijderen door simpelweg een oliehoudende remover te gebruiken.