Mode & Beauty alle pijlers

Zware make-up verwijderen

06-03-2018 17:04 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allen!

Ik heb graag make-up op, maar heb altijd moeite met het reinigen van m'n oogmake-up. Vooral met het verwijderen van mijn waterproof mascara.

Wat gebruiken jullie hiervoor? Wat zijn jullie favoriete merken? En gebruiken jullie iets anders voor je ogen dan voor de rest van je gezicht?
Sabeltandcavia schreef:
06-03-2018 20:00
Is die kokosolie hetzelfde als kokosvet wat je in de keuken gebruikt? Hoe haal je dat uit de pot en hoe doseer je het? Ik heb er al twee keer een lepel op gebroken.

Ja het is dezelfde als waar je mee kookt.

Wat ik doe met doseren: ik smelt het en giet het in een klein potje met dekseltje en laat het stollen. Om te gebruiken: het blokje uit het potje duwen en over mijn gezicht wrijven (blokje daarna wel even afvegen).

Tijdens de zomer is het vet zacht genoeg om gewoon met je vingers eruit te halen of is het zelfs vloeibaar.
Je kan de kokosolie ook mixen en dan krijg je whipped butter:
http://www.degroenemeisjes.nl/diy-whipped-coconut-oil/
karin12345 schreef:
06-03-2018 17:40
Ik kom er zelf niet achter met googelen.
Volgens mij moet er wel plastic in zitten om het niet uit te laten lopen, wat mij niet goed lijkt voor je wimpers en ogen.
Ik ben bijna 60 en gebruik al vanaf mijn 15e waterproofmascara. Niets met mn ogen en wimpers aan de hand.
amarna schreef:
07-03-2018 09:53
Ik ben bijna 60 en gebruik al vanaf mijn 15e waterproofmascara. Niets met mn ogen en wimpers aan de hand.
Hier hetzelfde hoor. Ben dan geen 60 maar gebruik al zeker 20 jaar waterproof mascara.
Een demakeup-pad met micellair water van Garnier.
Ik gebruik ook Garnier SkinActive Micellair Reinigingswater. Werkt super bij waterproof mascara.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven