Mode & Beauty alle pijlers

zwarte converse laarzen

02-01-2010 23:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Deze laarzen vind ik erg leuk, zou ze graag kopen, maar ze zijn volgens mij van vorig jaar en kan ze nergens vinden. Iemand ze tegen gekomen? Woon in Amsterdam.

Of, als je ze in de kast hebt staan in 39 en je vindt het toch niets, ik neem ze met alle plezier over ;)

Hoop dat jullie me tips kunnen geven. Bedankt!!

Ama

Je link doet het niet.
Peas on earth!
httpeetje teveel
oeps.. weet niet hoe ik hem dan wel werkend kan krijgen...

ga het eens proberen..
Yesss bedankt misschicken
Ik heb wel zwarte leren Converse laarzen (wel met veter) werkloos in de kast liggen. Die zijn van 2 jaar geleden... Maat 40 geloof ik. Of misschien toch 39 (ben nu niet thuis).

Als jij voor mij mijn oorbel terug kan toveren die ik zojuist verloren ben dan mag je ze gratis komen ophalen
Kun je ze niet online bestellen ergens?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
http://athleticshop.nl/ru ... ady-boot-26gb-p-1322.html
Er zit in Bataviastad (lelystad) een outlet van converse. Misschien heeft die ze nog?
Bedankt voor de tips, misschien ga ik binnenkort eens naar Bataviastad ja. Goed idee. Online bestellen is ook een optie, ik had ze nog niet gevonden online, dus bedankt voor de website. Vind het alleen wel lastig schoenen bestellen, wil toch even weten of het lekker zit.

AgentL, ik heb hier ook nog een heleboel eenzame oorbellen liggen zonder wederhelft, misschien zit er iets bij waarmee je een creatief paar kan maken
Leuke laarsjes zeg! Maar ik heb ze nergen gezien... vorig jaar ook niet...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb deze laarzen. Wil ze wel graag zelf houden

Heb ze vorig jaar in de uitverkoop bij Sneakers gekocht. Misschien dat ze ze nog voor je kunnen bestellen?

Een paar weken geleden heb ik ze ook nog in de uitverkoop in Amsterdam gezien. Weet niet hoe de schoenenwinkel heet, maar deze zat in het overdekte winkelcentrum tegenover de V&D in de Kalverstraat.....
Dat is de kalvertoren, ga ik daar binnenkort ook kijken..

Hoop zo dat ik ze nog ga vinden. Begin ze steeds leuker te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven