*165* Bar Too Much *165*
woensdag 16 april 2008 om 23:12
Etappe 1: huis naar station
Etappe 2: Haarlem-Amsterdam
Etappe 3: Amsterdam-Utrecht
Etappe 4: Utrecht-Arnhem
Etappe 5: Arnhem-Nijmegen
Etappe 6: Nijmegen-Cuijk
Etappe 7: Cuijk-plaats van bestemming
En we overwegen nog om etappe 1 in een a en een b te splitsen.
Trusten.
Etappe 2: Haarlem-Amsterdam
Etappe 3: Amsterdam-Utrecht
Etappe 4: Utrecht-Arnhem
Etappe 5: Arnhem-Nijmegen
Etappe 6: Nijmegen-Cuijk
Etappe 7: Cuijk-plaats van bestemming
En we overwegen nog om etappe 1 in een a en een b te splitsen.
Trusten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 april 2008 om 08:53
Goedemorgen.
Yet, de etappes 3, 4 en 5 zouden tot 1 etappe kunnen worden gemaakt, maar dat is kots-technisch niet zo handig. We zouden het dus in 5 etappes kunnen doen. Dat we het niet overdrijven hè. En ja, India is makkelijker te bereiken, maar ja, daar heb ik dan weer niks te zoeken.
Yet, de etappes 3, 4 en 5 zouden tot 1 etappe kunnen worden gemaakt, maar dat is kots-technisch niet zo handig. We zouden het dus in 5 etappes kunnen doen. Dat we het niet overdrijven hè. En ja, India is makkelijker te bereiken, maar ja, daar heb ik dan weer niks te zoeken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 18 april 2008 om 10:17

vrijdag 18 april 2008 om 12:34
Hoihoi
De boodschappen zijn binnen! Ik heb weer een prachtige smile dankzij de tandarts
Morgenochtend vertrekt dochter 2 met het vliegtuig naar een scandinavisch land voor een "schoolreis" van een week, de bofkont! Ze vindt het wel een beetje eng want voor het eerst vliegen
Dus rara.... stroofwafels, hagelslag, drop, blauwwitte klompkes mee.
Moeten we wel heeeeeel vroeg op want ze moet om kwart voor 6 bij school zijn En dat is ongeveer een half uur rijden....... Kejje nagaan hoe vroeg de wekker zal gaan.
De boodschappen zijn binnen! Ik heb weer een prachtige smile dankzij de tandarts
Morgenochtend vertrekt dochter 2 met het vliegtuig naar een scandinavisch land voor een "schoolreis" van een week, de bofkont! Ze vindt het wel een beetje eng want voor het eerst vliegen
Dus rara.... stroofwafels, hagelslag, drop, blauwwitte klompkes mee.
Moeten we wel heeeeeel vroeg op want ze moet om kwart voor 6 bij school zijn En dat is ongeveer een half uur rijden....... Kejje nagaan hoe vroeg de wekker zal gaan.

vrijdag 18 april 2008 om 22:28
Hey meis,
Ik heb net me com terug en een zoon die ook weer is heel graag op ze msn wil dus ga plaats voor hem maken.
Heb jullie gemist maar blijf toch even contact houden via hyves nog steeds niet zo'n zin meer in de viva bar. Maar wel in me bar vriendinnetjes, hoop jullie ook allemaal weer gauw via msn of hyves te spreken
dikke kus voor iedereen
Ik heb net me com terug en een zoon die ook weer is heel graag op ze msn wil dus ga plaats voor hem maken.
Heb jullie gemist maar blijf toch even contact houden via hyves nog steeds niet zo'n zin meer in de viva bar. Maar wel in me bar vriendinnetjes, hoop jullie ook allemaal weer gauw via msn of hyves te spreken
dikke kus voor iedereen