* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
dinsdag 3 februari 2009 om 20:19
Sjeeeeees, Joopp, begrijp nu je winterdepressie iets beter. Verwarming stuk, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Oudste is weer lekker bezig. Zegt dat ie vanmiddag een eng filmpje heeft gezien (over een moord, op Nickelodeon, t moet niet gekker worden), dus durft nu niet zijn kamer in. Ow, bij navraag ging het filmpje niet over een moord, maar over een paar jongens die elkaar griezelverhalen vertelden. Terug naar de Teletubbies dus.
Koffie.
NCIS.
Oudste is weer lekker bezig. Zegt dat ie vanmiddag een eng filmpje heeft gezien (over een moord, op Nickelodeon, t moet niet gekker worden), dus durft nu niet zijn kamer in. Ow, bij navraag ging het filmpje niet over een moord, maar over een paar jongens die elkaar griezelverhalen vertelden. Terug naar de Teletubbies dus.
Koffie.
NCIS.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 3 februari 2009 om 20:24
dinsdag 3 februari 2009 om 21:24

woensdag 4 februari 2009 om 14:17
goedemiddag!
Tis hier sinds gistermiddag weer kut met peren als het gaat om internet + bellen. Dus nu heb ik een onbeschermde verbinding gevonden... en kan ik toch wat doen
En het is dat we allemaal een gsm hebben anders zijn we niet eens bereikbaar. Godgeklaagd vind ik het.
Morgen komt er weer een monteur. Ik vertrouw erop dat die het nou eens goed gaat regelen.
Thee
Tis hier sinds gistermiddag weer kut met peren als het gaat om internet + bellen. Dus nu heb ik een onbeschermde verbinding gevonden... en kan ik toch wat doen
En het is dat we allemaal een gsm hebben anders zijn we niet eens bereikbaar. Godgeklaagd vind ik het.
Morgen komt er weer een monteur. Ik vertrouw erop dat die het nou eens goed gaat regelen.
Thee

woensdag 4 februari 2009 om 20:27

donderdag 5 februari 2009 om 09:11
Hoi
Vervelend als je internet het niet goed doet Hela. Sinds wij overgestapt zijn, valt de verbinding ook steeds weg. Vooral erg lullig als je aan het bellen bent. Ik kan er dan bijna donder op zeggen dat ik binnen 10 minuten bellen een paar minuten uit de lucht ben. Net lang genoeg om de draad van het gesprek helemaal kwijt te zijn. Kan ik, zodra er weer verbinding is, terugbellen met de mededeling dat ik niks meer te melden heb.
XS4all. Maar niet voor ons dus
Vervelend als je internet het niet goed doet Hela. Sinds wij overgestapt zijn, valt de verbinding ook steeds weg. Vooral erg lullig als je aan het bellen bent. Ik kan er dan bijna donder op zeggen dat ik binnen 10 minuten bellen een paar minuten uit de lucht ben. Net lang genoeg om de draad van het gesprek helemaal kwijt te zijn. Kan ik, zodra er weer verbinding is, terugbellen met de mededeling dat ik niks meer te melden heb.
XS4all. Maar niet voor ons dus
donderdag 5 februari 2009 om 11:48
Daarom verander ik nou lekker heulemaal niks nakkes nada aan mijn internet en foon. Blijf gewoon bij de oude vertrouwde KPN met mijn foons en internet van een ander.
Het kost wat maar k ben wel altijd online , dat dan weer wel
Geef gewoon mijn bloedjes wat minder te eten
En nu lust ik wel een broodje zalm ......
Het kost wat maar k ben wel altijd online , dat dan weer wel
Geef gewoon mijn bloedjes wat minder te eten
En nu lust ik wel een broodje zalm ......

donderdag 5 februari 2009 om 11:54
Ha Joopp!
Ik verander ook niksnaksnada, hoor. Zijn altijd al bij KPN zowel met telefoon als met internet. Ik moet eerlijk zeggen, hun serivice is toppiejoppie en vertrouw erop dat het nu allemaal ok blijft!
Broodje zalm.... lekkâh
Heb net mijn nieuwe rijbewijs gehaald, er staat een vette C achterop, haha.
Ik verander ook niksnaksnada, hoor. Zijn altijd al bij KPN zowel met telefoon als met internet. Ik moet eerlijk zeggen, hun serivice is toppiejoppie en vertrouw erop dat het nu allemaal ok blijft!
Broodje zalm.... lekkâh
Heb net mijn nieuwe rijbewijs gehaald, er staat een vette C achterop, haha.