* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

19-01-2009 00:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Meisjes, goedenavond.

Bloes, klinkt erg leuk.

Hel, vandaag had ik idd een leven, morgen ook. Maar daarna houdt dat weer op hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

vandaag voor het avondeten met Elfje lekker antipasti gemaakt en nu alweer zin in tapas Proost!
Naaf!

Lekker Yette, die tapas! Had vanavond nog niet gegeten voordat ik de deur uit ging!

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Goedemorgen.

Wij gaan vandaag naar NEMO. We vertrekken tegen 11 uur, dus ik ben weer achterlijk vroeg op. Minpuntje.

Fijne dag allemaal, ik ga vandaag leven naast het forum.

David Dunning
Solomio, een hele fijne dag gewenst!

Leuk een dagje een leven naast het forum!

Geniet er maar lekker van!

Ennne.... je moet er wat voor over hebben!
Ik ga naar een volleybaltoernooi, de supermarkt, het zwembad en tussendoor een nieuwe auto uitzoeken. Dat lijkt druk.

Maar ik heb nu wel een heel uur om een bakkie te doen in de Bar.
Hoi Fins Ijsmutsje!

Djiez, ik ben aan het dementeren, noem vriend grote poepie en Bibi kleine poepie
Je weet toch!
http://nl.youtube.com/watch?v=MX8RvD4ZHmk
Je weet toch!
http://nl.youtube.com/watch?v=OGi1I7pqwHU
Je weet toch!
Een hallo vanuit de betonnen arena.

He Much! Life is good to you, yess, yess?
Yep!

Ben met de muziek mee,

LateX!

http://nl.youtube.com/watch?v=lOiUPl5GjTE
Je weet toch!
Zo, de zuurkool en braadworst staat klaar.

De temperatuur is er in ieder geval naar

Maar nu eerst een vin rouge tuulk!
Hier aten we spinaziestamp met brie en cherrytomaatjes en als toetje poffertjes met boter, poedersuiker, slivovitsj en mangoijs. Zou erg lekker geweest zijn als Elfje en Miniman er niet zo'n enorm drama van hadden gemaakt
Hello efrieboddie.

Nou, mijn kinderen vonden het natuurlijk weer niet leuk. Een deel van NEMO was afgesloten, vanwege een verbouwing. En dat was natuurlijk juist het gedeelte waar de leukste dingen waren. En nu was er niks leuks.

Nou ja, ik heb een gezellige dag gehad, we waren met een groep van mijn andere forum.

Helaas bleek het voor oudste toch wel teveel te zijn. Die was na zijn griep voor het eerst weer buitenshuis. Op de terugweg zat ie te bibberen en te huilen van vermoeidheid. En nu slaapt ie al.

Koffie.

David Dunning
Ik ben trots op mijn dochter 3. Zij heeft vandaag met haar 10 jaar de halve finale bereikt in een toernooi meisjes t/m 12 jaar!

Heb spierpijn..... Sja, mijn echtgenoot is ff 2 dagen tuus... Dan krijg je dat.

Wijntje? Iemand?
Beterschap voor de oudste Mir!

Er knalde net met een onnoemelijke klap een vreemde tuinstoel tegen de bovenverdieping. Echt idioot. Man naar buiten, maar er was natuurlijk niemand meer. Vast een nieuw onderdeel van atletiek: proberen stoelen op daken te gooien. Of het was gewoon weer een ufo

Ik doe een wijntje met je mee Hela, misschien zie ik het dan wat helderder
Yet, kan ook een stoel zijn die door de storm uit een andere tuin geblazen is. Zo heb ik hier ook wel es iets tegen mijn huis gehad.

Hel, goed van dochter 3. Maar ja, ze is een talent, dat wist je al toch?

Mijn kinderen en ik slapen vannacht op één kamer. Jongste bij mij in bed, oudste op een matrasje op de grond. Dacht dat kinderen steeds meer afstand van hun ouders gingen nemen, naarmate ze ouder werden? Geloof dat er hier het omgekeerde gebeurt.

David Dunning
Het waait toch niet zo hard dat een stoel over onze twee meter hoge schutting en/of de schuur hierheen kan zijn gevlogen?!

Lijkt wel een slaapfeestje Hier weten we Miniman steeds effectiever uit ons bed te weren. Best gezellig hoor zo'n knuffelpeuter, maar liever niet al om 4 uur 's nachts.
Hier kwam Kay net huilend uit bed dat hij sokken aan wilde want hij had koude voeten. hij ligt nu met sokken aan weer in bed.

Nu een biertje voor mij.
Mogguh!

Sokken aan in bed, heeeeeerlijk. Van die geitenwollen sokken, ik houd ervan en slaap dan ook veel beter

Hoest met je mond, Cay? Is alle ellende weer voorbij?

Het heeft hier vannacht een ietsiepietsie gesneeuwd! Flinterdun laagje, dat wel maar dan toch. Het zal wel koud zijn. De lucht is strakblauw en het zonnetje schijnt prachtig

Ontbijtje
Goedemorgen.

Hier ziet het er buiten net zo uit als bij Hela.

En ik slaap bijna altijd met sokken aan. Alleen als het errug warm is, slaap ik met blote voeten.

Oudste is net uit bed en klaagt dat ie zooooooooooooooo moe is. Denkt dat ie morgen niet naar school kan.

David Dunning
Hoi

Ik ben haske streng als het om schoolverzuim gaat. Voel je je ziek? Hier is de thermometer
Gelukkig slapen mijn kinderen niet meer bij mij in bed of ergens op mijn kamer

Sokken heb ik dan weer wel aan in bed.............

Vanwege de kou pruttelt hier de hachee in de pan.

Dan na het eten zoon wegbrengen naar de big city. Dan nog even kantelen en daarna kan de nieuwe week weer beginnen.

Ik zeg: nieuwe week, nieuwe kansen..........

Maar we beginnen nu tuulk met een lekkere vin rouge!

Ik zeg: PROOST
quote:yette schreef op 01 februari 2009 @ 15:04:

Hoi

Ik ben haske streng als het om schoolverzuim gaat. Voel je je ziek? Hier is de thermometer

Ja, zo ben ik opgevoed. En noway dat ik mijn kinderen dat aandoe. Heb daar als ernstig hoofdpijnkind erg onder geleden. Lees overal dat je de griep goed moet uitzieken, omdat je anders heel lang last kunt houden van vermoeidheid. Dus. Maar ja, ik vind schoolbezoek dan ook buitengewoon onbelangrijk.

Overigens kon ik met de ouderwetsche kwikthermometer gewoon mijn temperatuur aanpassen. Zoals je die thermometer moet afslaan voordat je meet, zo kun je em ook 'op'slaan. Heb wel es een week verhoging gehad op die manier.

David Dunning
Ben niet zo van de thermometer, heb er volgens mij geeneens meer eentje

Heb dan ook wel eens 1 van mijn bloedjes vroeger met flinke koorts naar school gestuurd.............wissik niet hoor..............

Diagnose was oorontsteking maar dat wisten we pas later

Ontaarde moeder ben ik ook haha.

Maar goed, het leeft allemaal nog, heeft een grote mond en maakt hier thuis een puinzooi dus men heeft niet echt gelden.

Ik zeg: nog meer vin .............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven