* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
woensdag 28 januari 2009 om 22:46
quote:muchacha schreef op 28 januari 2009 @ 21:24:
Alsjeblief, hoe doe ik emoties vraagteken
Als je op reageer klikt wat onder het openingsbericht staat dan zie je rechts een lachebekkie, daaronder staan de smilies.
een aantal vaak voorkomende (maar dan zonder spaties)
; - ) =
X - D =
: kiss : =
: hug : =
Alsjeblief, hoe doe ik emoties vraagteken
Als je op reageer klikt wat onder het openingsbericht staat dan zie je rechts een lachebekkie, daaronder staan de smilies.
een aantal vaak voorkomende (maar dan zonder spaties)
; - ) =
X - D =
: kiss : =
: hug : =
donderdag 29 januari 2009 om 02:33

donderdag 29 januari 2009 om 11:11
Mogge en ajuutjes.
Kind op school afgeleverd, boodschappies gedaan, gedouched, nog ff werkbloesje strijken en dan weer aan de afwas op de UT.
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer uit! Personeelsuitje met Cafe B. te B.. Weet alleen niet wat we gaan doen, is verrassing!
Dag, dag, allemaal, ondanks de weinige slaap vannacht ben ik gek genoeg zo fit als een hoentje en ben nog goed gemutst ook!
Kind op school afgeleverd, boodschappies gedaan, gedouched, nog ff werkbloesje strijken en dan weer aan de afwas op de UT.
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer uit! Personeelsuitje met Cafe B. te B.. Weet alleen niet wat we gaan doen, is verrassing!
Dag, dag, allemaal, ondanks de weinige slaap vannacht ben ik gek genoeg zo fit als een hoentje en ben nog goed gemutst ook!
donderdag 29 januari 2009 om 11:28
Goedemorgen.
Bloesekindje, veel plezier.
Hellemeisje, ga je wel voorlopig met dat rijbewijs zichtbaar over straat?
Ben in de verkleinwoordjesmodus blijkbaar. Gevaarlijk.
Zou vanmiddag huisbezoek krijgen van de mentor van jongste, maar haar auto was ermee opgehouden vanochtend. Is wel grappig als ze belt, ze heet namelijk ook Solomio. 'Hallo, met Solomio.' 'Hoi, met Solomio.' Kun je je toch niet voorstellen, wie noemt z'n kind nou Solomio. Maar goed, het gebeurt dus.
Ben er gelijk weer weg van. Drukdrukdruk.
Bloesekindje, veel plezier.
Hellemeisje, ga je wel voorlopig met dat rijbewijs zichtbaar over straat?
Ben in de verkleinwoordjesmodus blijkbaar. Gevaarlijk.
Zou vanmiddag huisbezoek krijgen van de mentor van jongste, maar haar auto was ermee opgehouden vanochtend. Is wel grappig als ze belt, ze heet namelijk ook Solomio. 'Hallo, met Solomio.' 'Hoi, met Solomio.' Kun je je toch niet voorstellen, wie noemt z'n kind nou Solomio. Maar goed, het gebeurt dus.
Ben er gelijk weer weg van. Drukdrukdruk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 29 januari 2009 om 15:12
donderdag 29 januari 2009 om 16:26
Much, toch niet de IQ-test gedaan hè.
Hel, geen idee of de scootert het deed, ik heb het niet geprobeerd. Gisteren liep ie onderweg vast en dat was niet grappig, dus dat wilde ik vandaag niet riskeren.
Pfffffffffffft, mijn jongste is om 15 uur klaar, is dan meestal om 15.15 thuis. Heeft ie vandaag een 'domme' taxichauffeur, die de rit in omgekeerde volgorde maakt. Er zitten nog twee kinderen in dezelfde taxi en die wonen echt een teringeind weg. Kind is nog steeds niet thuis. Wel stuurde hij me een smsje, dat ie later komt. Vond ik zó lief, dat ie daaraan dacht.
Hel, geen idee of de scootert het deed, ik heb het niet geprobeerd. Gisteren liep ie onderweg vast en dat was niet grappig, dus dat wilde ik vandaag niet riskeren.
Pfffffffffffft, mijn jongste is om 15 uur klaar, is dan meestal om 15.15 thuis. Heeft ie vandaag een 'domme' taxichauffeur, die de rit in omgekeerde volgorde maakt. Er zitten nog twee kinderen in dezelfde taxi en die wonen echt een teringeind weg. Kind is nog steeds niet thuis. Wel stuurde hij me een smsje, dat ie later komt. Vond ik zó lief, dat ie daaraan dacht.
David Dunning
David Dunning
donderdag 29 januari 2009 om 16:44
donderdag 29 januari 2009 om 17:08
Had net zoon aan de telefoon (ben ik blij dat ie een mobiel heeft). Heb daarna die taxicentrale weer gebeld. Om 16 uur hadden ze een kind thuis afgezet en om 17 uur het tweede kind. Die twee kinderen wonen redelijk dicht bij elkaar. En nu moet die taxichauffeur dus bijna helemaal terug, want wij wonen eigenlijk heel dicht bij school van jongste. Dan heeft ie dus ruim 2 uur in de taxi gezeten. Zelfs lopend gaat sneller. Tis 6 km (met de scootert, lopend dus ook), met de taxi is het ong 8 km omdat je dan een stukje om moet. Was een nieuwe chauffeur die nu op zijn kop krijgt van de centrale. Arme man.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 januari 2009 om 16:48
Hoi en ajuu!
Was gisteren onwijs gaaf!
We hebben een kookworkshop gehad. Was leuk, allerlei erechten van de wereld, gerechten uit India, Suriname, de Balkan, Turkije. Veel knoflook, maar wel erg lekker! Een paar meiden waren bezig met een meelgevecht, die moesten gevulde broodjes maken, maar af en toe ouwehoeren moet kunnen, niet waar? Ze zagen er niet uit, !
Vanmorgen lekker niets gedaan, afspraakje gehad en vanmiddag zwemles, zo direct de heksenketel en de betonnen arena!
Was gisteren onwijs gaaf!
We hebben een kookworkshop gehad. Was leuk, allerlei erechten van de wereld, gerechten uit India, Suriname, de Balkan, Turkije. Veel knoflook, maar wel erg lekker! Een paar meiden waren bezig met een meelgevecht, die moesten gevulde broodjes maken, maar af en toe ouwehoeren moet kunnen, niet waar? Ze zagen er niet uit, !
Vanmorgen lekker niets gedaan, afspraakje gehad en vanmiddag zwemles, zo direct de heksenketel en de betonnen arena!