* 183 * Bar Too Much * 183 *
zondag 31 januari 2010 om 10:11
Wies, zoon gaat idd weer naar A, maar we houden een tussenstop in U, waar een vriend van zoon woont. Daar gaan we eerst even koffie drinken.
Oudste zat op zijn vorige school bij die jongen in de klas en sinds ik oudste van school gehaal heb (eind februari) hebben ze elkaar maar 1x gezien. Maar vraag oudste wie zijn beste vriend is, dan noemt hij deze jongen. En andersom ook.
We (zijn moeder en ik) hopen dat ze volgend jaar weer bij elkaar in de klas komen. De jongens willen allebei architect worden, dus wij (de moeders alweer) voorzien een fijne gezamenlijke (school)loopbaan, waarin ze veel aan elkaar kunnen hebben (beiden autistisch, beiden hoogbegaafd).
Oudste zat op zijn vorige school bij die jongen in de klas en sinds ik oudste van school gehaal heb (eind februari) hebben ze elkaar maar 1x gezien. Maar vraag oudste wie zijn beste vriend is, dan noemt hij deze jongen. En andersom ook.
We (zijn moeder en ik) hopen dat ze volgend jaar weer bij elkaar in de klas komen. De jongens willen allebei architect worden, dus wij (de moeders alweer) voorzien een fijne gezamenlijke (school)loopbaan, waarin ze veel aan elkaar kunnen hebben (beiden autistisch, beiden hoogbegaafd).
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 31 januari 2010 om 19:17
maandag 1 februari 2010 om 09:57
Hier schijnt inmiddels de zon, zie ik wel ook nog wat wolken, waar zo nu en dan iets uit komt vallen. Hagel heb ik al gezien en volgens mij nu gewoon regen. Nou ja, ik mag de hele dag binnen blijven.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.