* 185 * Bar Too Much * 185 *
maandag 19 april 2010 om 08:10
maandag 19 april 2010 om 08:13
Nou ja, ik ga zo meteen tuuk gewoon jongste naar school brengen en als ik daar dan toch ben kan ik gelijk even een gesprek hebben. Wat ik zou hebben afgezegd als ik toch niet al die kant op moest. Rest van de dag hoef ik niks.
Hoofdpijn, spierpijn, buikpijn.
Hoofdpijn, spierpijn, buikpijn.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 april 2010 om 10:52
Goedemorgen, ik gooi ze op den duur weg, stom he?
Deze heb ik al 80 keer gelezen. de liefdesbrief dus...
Morgen zie ik hem weer, was het maar morgen was het maar morgen was het maar morgen...............
Bieb het hele weekend niet gezien, ik laat het maar een beetje los. Ze betrekken een nieuwe school dus hij is vandaag nog vrij.
Aangezien Bibi z'n sleutels vaak verliest, net als z'n moeder staat hier de balkondeur niet op slot. Staat ie ineens in de hal, krijg ik een hartverzakking, 'Mam, ben de hele nacht thuisgeweest whore maar je sliep al."
Lachen met dat jochie.
Deze heb ik al 80 keer gelezen. de liefdesbrief dus...
Morgen zie ik hem weer, was het maar morgen was het maar morgen was het maar morgen...............
Bieb het hele weekend niet gezien, ik laat het maar een beetje los. Ze betrekken een nieuwe school dus hij is vandaag nog vrij.
Aangezien Bibi z'n sleutels vaak verliest, net als z'n moeder staat hier de balkondeur niet op slot. Staat ie ineens in de hal, krijg ik een hartverzakking, 'Mam, ben de hele nacht thuisgeweest whore maar je sliep al."
Lachen met dat jochie.
Je weet toch!
maandag 19 april 2010 om 18:22
quote:VivaAngel6 schreef op 19 april 2010 @ 18:11:
@Allemaal,
Op verzoek van Helaholala is 184 gesloten. Maar ik vraag me af of jullie weten dat je tot 3000 postings door mag kletsen???Ja, dat weten we. Maar aangezien wij gewend waren om na 700 posts een nieuwe bar te openen, hebben we die traditie in ere gehouden, omdat we anders in de war raken.
@Allemaal,
Op verzoek van Helaholala is 184 gesloten. Maar ik vraag me af of jullie weten dat je tot 3000 postings door mag kletsen???Ja, dat weten we. Maar aangezien wij gewend waren om na 700 posts een nieuwe bar te openen, hebben we die traditie in ere gehouden, omdat we anders in de war raken.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
maandag 19 april 2010 om 20:06
maandag 19 april 2010 om 20:50
Naaf!
Zo, lekker hoor, een nieuwe en schone, fris ruikende Bar!
Mir, beterschap!
Yette, las in vorige Bar iets over 30 mei?
En ja, een topic kan tot 3000 postings volgeluld worden. Laat ons maar lekker op de ouwerwetse manier doen, veel leuker!
Ben bezig een italiaans restaurant uit te zoeken, moet woensdag met mijn werkgever van de ijsbaan en mijn mede bedrijfsassistent uit eten. Evalureren en nieuwe idëeen bespreken voor volgend seizoen. Tsssss, decadent he?
Zo, lekker hoor, een nieuwe en schone, fris ruikende Bar!
Mir, beterschap!
Yette, las in vorige Bar iets over 30 mei?
En ja, een topic kan tot 3000 postings volgeluld worden. Laat ons maar lekker op de ouwerwetse manier doen, veel leuker!
Ben bezig een italiaans restaurant uit te zoeken, moet woensdag met mijn werkgever van de ijsbaan en mijn mede bedrijfsassistent uit eten. Evalureren en nieuwe idëeen bespreken voor volgend seizoen. Tsssss, decadent he?
maandag 19 april 2010 om 22:01
Ola.
Beterschap Solomio, ben er net zelf een week mee bezig geweest, niet leuk. Vandaag pas weer een beetje lekker.
Yette, schiet alles al op?
Hela, hoe is het met je vader?
Bloes al nieuwe baan?
vooralle barrers.
Gordijnen heb ik nog niet
Heb wel weer stuk of 5 rechte nekwervels. Overgehouden van vorig jaar kermis, iets met een lunapark, glijbaan, blijven hangen en megaklap gemaakt
Op naar aantal sessies bij de fysio.
Beterschap Solomio, ben er net zelf een week mee bezig geweest, niet leuk. Vandaag pas weer een beetje lekker.
Yette, schiet alles al op?
Hela, hoe is het met je vader?
Bloes al nieuwe baan?
vooralle barrers.
Gordijnen heb ik nog niet
Heb wel weer stuk of 5 rechte nekwervels. Overgehouden van vorig jaar kermis, iets met een lunapark, glijbaan, blijven hangen en megaklap gemaakt
Op naar aantal sessies bij de fysio.
maandag 19 april 2010 om 22:41
maandag 19 april 2010 om 23:13