3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
zondag 3 januari 2010 om 17:02
Jeee het is niet te doen om bij te lezen hoor!
Ik vraag wel gewoon of ik wat heb gemist
Is Zjena hier nog geweest, het liep gisteravond zo lullig. We waren allemaal weltrusten aan het zeggen en toen kwam ze met een bericht dat ze zich rot voelde en kreeg geen antwoord meer. Ik heb daarna nog wel gereageerd, en een paar anderen ook, maar ze was al weg.
Zjena Hoe is het nou?
Ik vraag wel gewoon of ik wat heb gemist
Is Zjena hier nog geweest, het liep gisteravond zo lullig. We waren allemaal weltrusten aan het zeggen en toen kwam ze met een bericht dat ze zich rot voelde en kreeg geen antwoord meer. Ik heb daarna nog wel gereageerd, en een paar anderen ook, maar ze was al weg.
Zjena Hoe is het nou?
zondag 3 januari 2010 om 17:09
Bianc en
het is rustig hier, Iry heeft nieuwjaarsborrel waar ze gisteren allemaal hapjes voor heeft gemaakt, Straatje is haar dochter halen die is ingesneeuwd, Freakje heeft grote schoonmaak gehouden, Appel heeft de koffers van Floor vast meegenomen vanuit Libelle en Floor vermaakt zich daar wel, nog ff en ze willen haar niet meer kwijt
het is rustig hier, Iry heeft nieuwjaarsborrel waar ze gisteren allemaal hapjes voor heeft gemaakt, Straatje is haar dochter halen die is ingesneeuwd, Freakje heeft grote schoonmaak gehouden, Appel heeft de koffers van Floor vast meegenomen vanuit Libelle en Floor vermaakt zich daar wel, nog ff en ze willen haar niet meer kwijt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best