3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 21:36
Ik heb het liever ook niet hoor maar goed, de een wel en de ander niet, daar kan ik nog niet zo goed tegen. Komt wel als ik in therapie ben geweest! Daarom doen we nu iedereen op de receptie. Iedereen 3 borrels, envelop inleveren en opzouten. Kunnen wij gaan feesten! Dat handje schudden bah, niks voor mij. Maar goed, zo is iedereen blij.
woensdag 6 januari 2010 om 21:37
Daar bennik,
na 5,5 uur gereisd te hebben van werkt naar huis, wat normaal 1 uur is.
2 uur op bus gewacht : Ze haddenn telefonisch beloofd dattie zou komen, twee keer zelfs, niks niet.
Treinen, trams, alles stom\Toen hield ik het niet meer eh hiels een aardige auto aan en die wilde me wel meenemen, twee jonge netten mannenn, nikiks engs an en anders pech.
Toen ik stad van bestemming,.....heeeel ver van huis afgezet, wist niet waar ik was en niemand reed mijn richting op.
Toen ging ik lopene en liften op een weg waar je niet mocht lopen, maar ha geen keus. Niemand stopte.
Toen hoorde ik een enorm getoeter aan de andere kant van de weg. Een man die ik op het tankstationgevraagd had of hijj mijn richting op, reed.
Hij zag me lopen en vond me zo zielig(was iki ook) en heeft me thuis gebracht.\
Er zijn toch nog liever vreemde mensen die je kunt vertrouwen!
Nu thee, eten een kruuik en naar bed. Hoop er op oud en nieuw te zijn.
XXXXXXXXX
woensdag 6 januari 2010 om 21:42
quote:zjena35 schreef op 06 januari 2010 @ 21:40:
ennneuh, samenvatting graag. kort bondig en eenduidig interpreterend
Allemaal slap geoeuwehoer ( no defece ladies) maar het echt enige belangrijke is dat No na moet denken of pijnstilling of opereren...en daar gaat ze verder niet over posten maar een nachtje of twee over slapen
Zus viert zometeen ook een feestje want dan heeft ze 10000 postings.. en wij dus O&N
ennneuh, samenvatting graag. kort bondig en eenduidig interpreterend
Allemaal slap geoeuwehoer ( no defece ladies) maar het echt enige belangrijke is dat No na moet denken of pijnstilling of opereren...en daar gaat ze verder niet over posten maar een nachtje of twee over slapen
Zus viert zometeen ook een feestje want dan heeft ze 10000 postings.. en wij dus O&N
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd