3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 19:46
quote:zjena35 schreef op 05 januari 2010 @ 19:42:
Oh ja Jacky, nu weet ik het weer.
Wat gaat daar lange tijd overheen zeg. Hij was tevreden, en jij?Er gaat inderdaad iedere keer een hele lange tijd overheen.. de littekens hebben ongeveer één jaar nodig om het uiteindelijke resultaat te kunnen bekijken. Hij was tevreden omdat ik tevreden was
Oh ja Jacky, nu weet ik het weer.
Wat gaat daar lange tijd overheen zeg. Hij was tevreden, en jij?Er gaat inderdaad iedere keer een hele lange tijd overheen.. de littekens hebben ongeveer één jaar nodig om het uiteindelijke resultaat te kunnen bekijken. Hij was tevreden omdat ik tevreden was
dinsdag 5 januari 2010 om 20:33
Hallo,allemaal!
Ben hier nog even en heb bijgelezen(anders snap ik morgen niks meer )
@Zj dan weet ik waarsch waar je vandaan komt.
@Noanne: goed slikken die tramal, lekker spul hoor!
Maar serieus:
@freak, ik wil zoon wel veel knuffelen, maar daar houden autistjes niet zo van ik geef veel liefde en aandacht, dat dan weer wel!
Wat betreft beleidstopic, ik houd mij er verre van, als ik ga posten heb ik een ban zeker weten!
Heb mijn buik nog vol van vorige episode.
Uit zelfbehoud lees en schrijf ik daar niet, zou jullie te erg missen.
@Piba, fijn dat je je beter voelde vandaag!
Luister naar je lijf hoor.
Ben hier nog even en heb bijgelezen(anders snap ik morgen niks meer )
@Zj dan weet ik waarsch waar je vandaan komt.
@Noanne: goed slikken die tramal, lekker spul hoor!
Maar serieus:
@freak, ik wil zoon wel veel knuffelen, maar daar houden autistjes niet zo van ik geef veel liefde en aandacht, dat dan weer wel!
Wat betreft beleidstopic, ik houd mij er verre van, als ik ga posten heb ik een ban zeker weten!
Heb mijn buik nog vol van vorige episode.
Uit zelfbehoud lees en schrijf ik daar niet, zou jullie te erg missen.
@Piba, fijn dat je je beter voelde vandaag!
Luister naar je lijf hoor.
dinsdag 5 januari 2010 om 20:36
dinsdag 5 januari 2010 om 20:42