3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Hi Peet!

whaha, badkamer poetsen kan heel goed werken tegen frustratie! Maar niets helpt tegen instellingen die niet mee willen werken. Ik las iets over nog meeer gesprekken ipv behandelingen, klopt dat? Ik weet niet veel over autisme, dus ook niet over autisme icm ritalin, maar daar ging het toch over?
Succes!!!
zo, en nu weer alleen? Of is hier nog iemand?
ga eerst wel even topcihoppen.

of zit iedereen bij libelle?
Jee No, lees slecht nieuws , meiske toch .

Ik weet niet echt wat ik er verder op kan zeggen lieverd dan heel dom sterkte...maarja, heb je ook geen klootviool aan natuurlijk.

Heb wel veel terug gelezen, maar ben helemaal niet zo helder lady's, sorry daarvoor.Mag ik gewoon een beetje inhaken?

Lijf is weer van de leg hoor, zweef weer ergens in the universe, ergens tussen de kleine en de grote beer volgens mij.
pfff Peet maar even gebeld dat mediator niet altijd het beste is
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
hai meiden ben ik weer... beleid bijgelezen Pfff ook een bevalling maar maar niet gereageerd.....
Maar tja was wel nieuwschierig en je leert andere forummers beter kennen .....
Hai Freak en Iry!

Mediator niet het beste, Freak?
Hai Irry.... vond je wel lief op beleid vanmiddag hoor

En even een die kun je best gebruiken ....

Hoi Piba....................
:D
Iry Ik dacht net al, wat zie ik daar toch voor een grote stralende ster zo tussen de grote en de kleine beer

Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Oh Peet, ik heb het zo met je te doen zeg, die frustratie over het hulp krijgen voor je zoon.

Dat is zo machteloos.En zo verdrietig als je eigenlijk het beste wil voor je kind.

Mijn zoon heeft jaren terug een dwang stoornis gehad, best ernstig eigenlijk .Vom van smetvrees, angst om ziek te worden.

Manneke, waste zijn handen zo erg, dat de vellen er aan hingen en het bloed eruit kwam, douchte zich zo vaak op een dag dat hij gewoon uitgedroogd was(soms 5 keer achter elkaar, want dan dacht hij dat de handdoek niet schoon was waarmee hij zich afdroogde,dus hup daar ging hij dan weer), hij kon amper iets eten, van bestek servies etc....verkleede zich iedere keer, bed moest iedere keer verschoont worden,paniekaanvallen...nou ja korte schets van een groot geheel.

Nou,en dan moet je wachten op hulp, wachten op intake gesprek, wachten op behandelplan etc.... heeft ruim een jaar geduurd voordat ze met een voorstel van behandeling kwamen!!!!!

Toen hoefde het niet meer, was toen allang zelf in de therapeuten rol gekropen( thank god dat ik zelf een debiel ben en dus ervaring heb!!)

Nu is dit niet een vergelijkbaar probleem, want van voorbijgaande aard gebleken gelukkig...maar ik snap zo je boosheid.
quote:noanne schreef op 05 januari 2010 @ 20:53:

Iry Ik dacht net al, wat zie ik daar toch voor een grote stralende ster zo tussen de grote en de kleine beer

[afbeelding]

Hahaha!!!!

Wat ben je toch een schatje.

Maar heb je wel goed gekeken, zag het er niet meer uit als een vaatdoek?
jeetje Iry wat een verhaal........... fijn dat het opgelost is zeg

*klopt nu onder haar zelfbouw houten tafel*
Mijn Mini is zoooo lief... ( ok niet altijd maar meestal wel) pfffffffffffffffffffffff
Iry, van zo'n afstand maakt dat geen verschil hoor, vaatdoek of stralend licht. Je bent gewoon een stralend lichtje voor mij niet zwevende aardbewoner.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Damn, Iry, wat een ervaringsverhaal ook! Nu alles goed met je zoon?

Noanne: ik las over je MRI en de uitslag ervan. Hele dikke van mij, omdat ik ook niet meer zinnigs en hulpvols weet te zeggen hierover. Maar de is zeer gemeend!
Hmm.....persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van een mediator, tenzij je het al samen heel erg eens bent over alles en slecht wat puntjes op de 1 gezet dienen te worden.

Doen wat het beste voelt voor jezelf freak, en bedenk goed wat je nu afspreekt is voor lange tijd dus bekijk dat heel zorgvuldig .
Freak: wat voor liefs doet jouw mini om zoooo lief te worden?
dames, ik ben weer thuis!
Absoluut alles goed nu, heerlijke puber nu!

Maar och wat heeft dat manneke wat voor zijn kiezen gehad, altijd zeer gevoelig en een piekeraar geweest, veel denken snel angstig...

Nu is gebleken dat hij hoogbegaafd is(wel lui, dus veel doet hij er niet mee ) dus de puzzelstukjes vielen wel in elkaar later.

Maar het gaat nu heel goed.(klein beetje restverschijnselen maar dat ziet alleen iemand die het weet)
He friez!!!

Ik ga warme choco maken, heb het koud..dus ga even naar de keuken waggelen.
Nou dat lijkt mij ook wel lekker Iry

Fijn dat het nu zo goed gaat met je zoon.
klinkt goed, Iry!

Hi Friez! Lekker gewerkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven