3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
quote:rosanna08 schreef op 05 januari 2010 @ 21:16:

Iry, krijg je nu de nawerking van het afgelopen weekend misschien?

Weet ik niet Roos....

Kan ook de nieuwe medicatie zijn, of toch mijn b12 die te laag wordt, ik heb eigenlijk geen flauw idee, het is in ieder geval goed mis iedere keer.Echt heel raar.

Mijn handen en vingers gaan ook helemaal tintelen en trillen, dan ook mijn armen.Andere keer zijn het ineens mijn voeten en benen,dat gaat de hele dag door.En met momenten dan ineens duizelig en sterretjes zien tot bijna flauw vallen soms.

Weird, lijkt wel iets neurologisch ofzo?

Nou ja..klaagerdeklaag niet zo belangrijk.
quote:piba schreef op 05 januari 2010 @ 21:21:

Freak: toch goed dat je de advocaat hebt ingehuurd! Nu maar hopen dat Ex voor rede vatbaar is (of zijn advocaat in elk geval!)hij nog geen advocaat... maar maandag met mini terugbrengen zei hij wel heel kinderachtig jij advocaat ikke ook... toen zei ik... lees nou eerst verslag en berekeningen die wijken niet ( bijna niet ) af van mediator voor nog meer onnodige kosten..... tja ik lees hoor het wel... hoop dat hij bij zinnen komt want procederen betekent veel onnodige kosten en dat gaat af van mijn startkapitaal in een ander huisje/leven
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goed om te lezen dat de scheiding jullie allebei goed doet!!

En RRR: dat proberen we bij Meissie ook vol te houden!
He Iry, is wel belangrijk. Het is hartstikke naar als je je niet goed voelt en niet weet waar het door komt!
Arme Iry! klinkt niet fijn! toch maar even de HA bellen morgen?
Is heel blij met vriendschappelijke scheiding als ik dat allemaal lees. Meiden wat wens ik jullie een oplossing en verdeling en zo zoals dat bij mij gegaan is..............

Laat de kaas niet van jullie brood eten..... sta je mannetje.

En Freak ik heb even over gister nagedacht, dat ex weer toenadering aan het zoeken is. Jij bent nu weer de onafhankelijke zelf denkende freak met eigen leven. En die wil hij wel natuurlijk. Volgens mij zijn mannen gewoon niet goed in verantwoordelijkheden hebben en nemen in een gezin. (maar verbeter me rustig als ik dat fout zie)
Heb ik dat?!
Jee Iry, vervelend, daar kun je beter eventjes mee naar de huisarts.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Goed zo Piba... echt gaat zijn vruchten afleveren

Irry klinkt neurologisch... bij mij ... zenuwbeklemmingen door te veel in zelfde houding zitten en te veel afgevallen.... gezond en voldoende blijven eten ... en lees houding afwisselen en beweging.. niet afdoen als geklaag... echt niet meid!

en jouw mediator verhaal klop voor mij als een bus.. rechten ... en echt niet vel over de neus halen want zo'n type ben ik niet... wil erg graag mijn eigen broek ophouden zeg maar.. heb ik altijd gedaan
Iry, het is wel belangrijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik vind zo'n leuke smiley
Hoi Straat.. sowwy tetter maar door.. was je mini boos dat je haar ging halen *lees... leermoment voor als ze 9 is*
( Zal maar niet vertellen over mijn scheiding, met ons zelf uitgetypt vellletje met afspraken na kort gesprekje advocaat naar de notaris.Huwelijk omgezet in geregistreerd partnerschap..flitserdeflits....gescheiden!! )
Voor iedereen.

Ik doe dit iedere avond voor het slapen gaan.

Meditatie. Meditatie is niets vaags, raars of vreemds en er gebeuren helemaal geen gekke dingen.

Mijn uitleg van Meditatie is gewoon even "zijn" Alles even laten voor wat het is. enkele momenten dat alles gewoon is wat het is zonder oordeel en zonder ergernis.

mooie uitleg in deze Utube.

http://www.youtube.com/watch?v=mH2sEqrC ... A1&index=1
Heb ik dat?!
Vrijdag moet ik weer naar de internist.
*is heel blij met eigen Man en hoe hij helpt en lief is en gaat hem nog even knuffelen!*
hahaha Freak, we kwamen elkaar tegemoet, dus dat was ok.

Volgens mij zijn er berekeningen voor de alimentaties naar jaar inkomen toch?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
meditatie is fijn
@ Sgaap er is van zijn kant nog geen toenadering... lees.....ik hoor en zie hem niet nog geen enkele mail beantwoord......

Ik denk doordat hij nu bij ouders bivakkeert ( wat hij toen op mijn advies begin september ofzo niet heeft gedaan) nu wel weet dat hij bij Freaky niet meer hoeft aan te kloppen

Hij realiseert zich nu waarschijnlijk wat hij allemaal heeft weggegooit met zijn rare (verliefde) gedrag ....

En ik blijf sterk en op mijn strepen ( lees vorige post echt niet vel over neus halen ) maar ik wil waar ik recht op heb voor Mini en mezelf en een eigen leven.............. en hij mag hier dan gaan wonen en het uitzoeken ( mits hij maar wel een leuke lieve papa voor Mini blijft...want elke keer een nieuwe vrouw is voor haar niet goed!!!!!!!!!!!!!!!! )
Vanochtend vroeg ze...loeder mag dag ook op mijn feestje komen????????

Nou schat dat vind mama niet zo leuk?

( hoe had ik daar anders/beter op kunnen reageren? zit er al de hele dag mee in mijn maag
Ik denk dat je het juiste hebt gezegd Freak!
quote:stratego schreef op 05 januari 2010 @ 21:34:

hahaha Freak, we kwamen elkaar tegemoet, dus dat was ok.

Volgens mij zijn er berekeningen voor de alimentaties naar jaar inkomen toch?Yep dus hij de L*l
quote:vivafreak1 schreef op 05 januari 2010 @ 21:37:

Vanochtend vroeg ze... mag [biisloeder/s]zondag ook op mijn feestje komen????????

Nou schat dat vind mama niet zo leuk?

( hoe had ik daar anders/beter op kunnen reageren? zit er al de hele dag mee in mijn maag)

Lieverd wat een mooie nette en eerlijke reactie naar minnyfreak.

Hierdoor leert ze alleen maar dat je niet iedereen aardig hoef te vinden maar dat je ze respectvol veelt in je leven omdat ze er nu eenmaal zijn.

Ik denk dat er helemaal niets mee is
Heb ik dat?!
lieverds: ik ga weer slapen!

Lekker kletsen en tot morgen!

Lekker slapen Piba!
Dag lieve Piba.. geniet van lieve man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven