3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
eens met Bubbeltje, hoe moeilijk het op dit moment ook mag zijn, laat een zo'n mesjokke wijf je plezier daar niet bederven meis

ah thx Friez, dat had ik even gemist. Was wel te verwachten bij Müller
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Friez das lekker, op de kaas na
Bloem... dit incident maar snel vergeten net wat Bubbles zegt en van de goeie en leuke dingen gaan/blijven genieten

Hoi bub!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bloempje laat je vooral niet uit het veld slaan door dit ene hele vervelende incident. Overal lopen gekken rond.
Lieve reacties van jullie zeg.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
oh ik weet even niet meer wie het vroeg .. maar Mini is woensdag echt jarig en dan doen we het kinderpartijtje
Hoi Freakje. Heb je een beetje kunnen slapen na gister? Was nogal wat hè, dat huis en zo...

Bloem, wij zijn lief En neem maar gewoon aan wat wij tegen je zeggen oke
quote:Bubbles_ schreef op 09 januari 2010 @ 13:16:

Waar ligt dat verschil nou dat de een aanvalt en de ander verdedigt?

Is het echt jullie blonde haar wat ze wild maakt of zo en jullie dan maar aanvalt?Nee gewoon een gek. Vriendin en ik hebben weken alleen rondgetrokken in Syrie en Jordanie en dat was het enige vervelende wat we hebben meegemaakt.
Ja he Bloem.. dat is zo gaaf hier op 3000!

Het is wat Bi vannacht ook al schreef.. je gaat gewoon van iedereen hier een beetje houden!

Althans ikke wel!
Dat was ik freak. Woensdag dus **gaat dat goed onthouden**
He Lieve Bubbles .... ja ik heb prima geslapen dank je wel... en dat komt omdat ik mijn antwoord helder heb ..... nou alleen nog hopen dat Ex dat ook zo gaat zien.... hij wilde gisterenavond nog langs komen maar dat vond ik te snel.... en hij was onderweg naar Loeder... eigenlijk hoop ik stiekum dat het weer goed komt tussen die twee... heeft hij weer een dak boven zijn hoofd en kunnen wij nu echt snel die scheiding regelen en dan pas huis!
Bij deze geef ik ook ffkes een aan onze lieve No
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:19:

Ja he Bloem.. dat is zo gaaf hier op 3000!

Het is wat Bi vannacht ook al schreef.. je gaat gewoon van iedereen hier een beetje houden!

Althans ikke wel!Ikke ook, zeker nu ik iedereen een beetje beter leer kennen (de verhalen achter de nicks). Dat valt soms niet mee, want er wordt zoveel geschreven en ik heb niet altijd de tijd/zin om zoveel terug te lezen.
Ja goed van je Bubbles.. ook even een dikke voor No!
eigenlijk zou ik een afschrift willen maken van dit topic en heel veel andere topics hier op viva en die naar Bea op sturen. Wedden dat ze dan haar kersttoespraak terugtrekt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bubbles, voor sommige Egyptenaren ben ik gewoon een hoer, puur om het feit dat ik geen hoofddoek draag. Vooral in bepaalde wijken waar ze bijna nooit westerse mensen zien. De wijk waar ik woon is ok, af en toe een opmerking naar je hoofd, maar daar kan ik mee leven. Het is gewoon onwetendheid. Er zijn hier echt mensen die denken dat westerse vrouwen met iedereen naar bed gaan. Hun beeld van het westen is dat van Amerikaanse tvseries/soaps en daarin wordt inderdaad behoorlijk was afgesekst. Er is niets of niemand die ze vertelt dat het anders is en dat ook wij normen en waarden hebben. Ik heb geleerd om de discussie niet aan te gaan, raak je alleen gefrustreerd van. En over het algemeen zie ik hier alleen maar lieve, hardwerkende mensen met een goed hart.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Pffff rare denkbeelden hebben mensen toch!
Pffff rare denkbeelden hebben mensen toch!
tje.. dubbel... ik deed niets
Hihi.. hebben we wel snel O&N!
Maar Bloem, gewoon in Cairo blijven hoor (hebben we naast Kreta nog een leuke plek om een 3000+ bijeenkomst te houden )
Heel raar, raar Freak
Ik dacht al Freak, je vind ze wel heeeel raar
Freak wilde gewoon 4 op een rij!
Had ik ook al bedacht Roos... ik zou best graag alle 3000 topics uit willen draaien en bundelen.... gewoon voor mezelf

Ik vind het schrijven hier zo fijn dat ik bijna niet meer in mijn schrijfschrift schrijf... ik kan nu hier mij ei kwijt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven