3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:38
quote:Bloempje13 schreef op 09 januari 2010 @ 13:36:
Mocy, herkenbaar. beeldmateriaal als ze zichzelf uhhhh, een handje helpen zeg maar.
Fries, iedereen is welkom hier hoor, maar ik denk niet dat er veel zijn die graag hierheen komen. Zeker niet na mijn verhaal vandaag.
Haha, nou ja, wat niet weet wat niet deert. Wij spreken geen Arabisch, maar zeiden gewoon in het Ned. rot op als we dachten dat ze iets zeiden wat niet ''netjes'' was, haha. Hielp nog ook.
En ik kom wel hoor naar Cairo.
Mocy, herkenbaar. beeldmateriaal als ze zichzelf uhhhh, een handje helpen zeg maar.
Fries, iedereen is welkom hier hoor, maar ik denk niet dat er veel zijn die graag hierheen komen. Zeker niet na mijn verhaal vandaag.
Haha, nou ja, wat niet weet wat niet deert. Wij spreken geen Arabisch, maar zeiden gewoon in het Ned. rot op als we dachten dat ze iets zeiden wat niet ''netjes'' was, haha. Hielp nog ook.
En ik kom wel hoor naar Cairo.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:42
quote:mocy schreef op 09 januari 2010 @ 13:40:
Waarom 40 Freak?
Nou ja eeeehhh er zitten er 20 in een zakje en ik heb twee zakjes
en ik doe altijd van die ballonnenslingers maken en dan aan de kast hangen aan de lamp boven de tafel en aan de open trap... dat staat zo feestelijk
Waarom 40 Freak?
Nou ja eeeehhh er zitten er 20 in een zakje en ik heb twee zakjes
en ik doe altijd van die ballonnenslingers maken en dan aan de kast hangen aan de lamp boven de tafel en aan de open trap... dat staat zo feestelijk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 9 januari 2010 om 13:42
Freak, goed dat je voor jezelf alles op een rijtje hebt. En vasthouden daaraan hè, en als je even wat 'zwakjes' dreigt te worden: gewoon hier neerplempen en wij zorgen er wel voor dat je weer bij je standpunt komt!!
Bloem wat bizar eigenlijk hè. Die mensen zijn dus eigenlijk behoorlijk wereldvreemd.
Ben dan benieuwd hoe Egyptenaren erover denken wanneer ze een keer hier (of in west-europa) geweest zijn en dus meegemaakt hebben dat het niet alleen maar hoeren en sloeren is.
Snap dat je er niks van zegt want dat lijkt me ook de beste optie.
Vind het wel knap dat je je daar zo goed 'overheen' kunt zetten hoor. Weet niet of mij dat zou lukken (ben harstikke hollands (niet blond overigens) maar kan een heel pittig temperament hebben en helemaal als er onrecht is).
Bloem wat bizar eigenlijk hè. Die mensen zijn dus eigenlijk behoorlijk wereldvreemd.
Ben dan benieuwd hoe Egyptenaren erover denken wanneer ze een keer hier (of in west-europa) geweest zijn en dus meegemaakt hebben dat het niet alleen maar hoeren en sloeren is.
Snap dat je er niks van zegt want dat lijkt me ook de beste optie.
Vind het wel knap dat je je daar zo goed 'overheen' kunt zetten hoor. Weet niet of mij dat zou lukken (ben harstikke hollands (niet blond overigens) maar kan een heel pittig temperament hebben en helemaal als er onrecht is).