3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
woensdag 6 januari 2010 om 23:20
woensdag 6 januari 2010 om 23:23
Ik was alleen Noa. Maar ik heb wel beetje verteld, want ze merkten toch wel wat.
En dat van BEA, die ik niet ken................................OH!!!!!!
TRIX!!!!!!
Hehe, euro weer gevallen, word nog rijk.
Ja, die opmerking is echt voudt. Ze kan het gewoon zelf niet, of ze heeft niks te vertellen want geen leven met al die toestanden.
En dat van BEA, die ik niet ken................................OH!!!!!!
TRIX!!!!!!
Hehe, euro weer gevallen, word nog rijk.
Ja, die opmerking is echt voudt. Ze kan het gewoon zelf niet, of ze heeft niks te vertellen want geen leven met al die toestanden.
woensdag 6 januari 2010 om 23:25
Toch heeft ze ook wel gelijk hoor onze Bea, niet wat ons betreft maar alles gaat tegenwoordig met msn en sms, we spreken elkaar te weinig.
Ik ken vriendjes uit mijn zoon klas die niet buiten spelen omdat ze zliever praten met hun vriendjes op de msn of hyves, ik hoop dat ze dat bedoelde, zo denk ik tenminste
Ik ken vriendjes uit mijn zoon klas die niet buiten spelen omdat ze zliever praten met hun vriendjes op de msn of hyves, ik hoop dat ze dat bedoelde, zo denk ik tenminste
woensdag 6 januari 2010 om 23:29
Je moet het juiste medium weten te kiezen, en soms is het medium de fiets en een goed gesprek op de bank.
Als ze daarop doelt ben ik t wel met haar eens, maar goed, ze zei het in het algemeen en ik heb geleerd dat ik niets voor mensen in mag vullen. (Juristen-deformatie-dingetje)
Als ze daarop doelt ben ik t wel met haar eens, maar goed, ze zei het in het algemeen en ik heb geleerd dat ik niets voor mensen in mag vullen. (Juristen-deformatie-dingetje)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!