3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
allemaal

Ik moet nog eventjes terug lezen.

Hee, Lunaan, zijn die Anne Wil-fans op Libelle ook boos op mij geworden?

Ik ga direkt eventjes kijken

Tot zo
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Oh jeetje Freak, dat is idd een ommezwaai.
Straat
Hee allemaal!

Freak.. ik nie snappe nie...

Wat heb je vanavond gedaan?
quote:friezinnetje schreef op 07 januari 2010 @ 21:44:

In Niganogwat

Ooh daar, nee heel duidelijk.

Appel Ex belde vanmiddag dat hij graag vanavond langs wilde komen voor gesprek

Dus met zijn drietjes gegeten en mini naar bed en toen gesprek... ik dacht over advocaat etc maar nee... hij woont nu weer bij ouders en dat schiet niet op natuurlijk dus druk op zoek naar huurwoning en met zijn inkomen kan hij makkelijk vrije sector huren dicht bij ons huis.. nu heeft hij morgenochtend om 9 uur een bezichtiging en zijn voorstel is dus dat ik mee ga... en dan daar gaat wonen ( mits goed gekeurd uiteraard) en dan kan hij hier weer wonen...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Voor mij met uitkering en allimentatie is een huurwoning vinden bijna onmogelijk waar wij wonen ... dus goed plan.... maar hemel ineens wel snel zeg...moet echt even laten bezinken zeg maar..............
ik heb nog niet eens werk... dat was voor mij prioriteit nummer 1 dit nieuwe jaar ...... pfffffffffff
Wat garandeert jou dat hij zich daadwerkelijk uit laat schrijven bij dat huurhuis, tzt? Voor je het weet woon je weer met hem samen en verrekt hij het om te vertrekken...of zo...

*spreekt uit ervaring*
Ik ga even dom teruglezen en proberen koppie tot rust te laten komen... lees ik zometeen wel even jullie reacties
Ja is iets waar je even goed over na moet denken. Komt je zo rauw op je dak vallen.
Klinkt wel al een verrassing Freak!

Vindje het niet raar dat hij dan je huis betaalt?

Alhoewel het natuurlijk wel fijn is!
Freak even alles rustig op je laten inwerken, en vooral geen overhaaste beslissingen nemen.

Jij moet doen wat goed is voor jou en mini.

En niet wat goed is, makkelijker uitkomt, etc voor hem.
Wie is de Mol gekeken en de uitvaller verbaasd me eerlijk gezegd niets.

Zjeen, vandaag een ziekenhuisvrije dag opgeeist. Ik moet nadenken, opereren of niet.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Moeilijke keus lijkt me No.

Wanneer heb je weer een afspraak om je besluit te vertellen?
Haha Noanne: Verbaasde mij idd ook niet
No, weet jij waar ze waren in japan, aan fries heb je namelijk helemaal niets.
Hallo lieve allemaal

Heel goed No.. nadenken... ik heb alleen vannacht om het te laten bezinken..........

@ Minny we moeten ons even goed laten voorlichten want we hebben een koopwoning... maar door echtscheiding zou het moeten kunnen dat hij dit voor mij huurt en ik er woon... en zodra inkomen van mij zeker en duidelijk is huurwoning op mijn naam en koopwoning op zijn naam......... pffffffffff gedoe... heb ik eigenlijk nog geen zin in... maar om voor een mooie woning dicht bij ex wel DE oplossing...........
En voor Mini ideaal ook niet onbelangrijk natuurlijk
Freak raar verhaal zeg....

Als ik wat jij schrijf vertaal naar wat ik denk dat ik lees wordt ik er niet vrolijker van...

Want

Hij jaagt jou met iets te veel spoed het huis uit.

Of hij propt je in een huurhuis op jouw naam en als hij kwaad wil heb jij problemen om de huur te betalen.

Of hij propt je in een huurhuis op zijn naam en ben je nog afhankelijk van hem.

Alle bovenstaande lijken me geen goed idee.....
Heb ik dat?!
Ga zeker niet voor iets boven de huursubsidie grens Freak. Blijf je eigen belang vooropstellen (en dat van minnyfreak natuurlijk)
Heb ik dat?!
Klopt allemaal Sgaap.... en daarom goed nadenken... hij had het over borgstelling van huur etc van ons spaargeld.. ja duh echt niet... vraag maar aan je ouders!

Maw de oplossing lijkt op zich mooi.... maar voelt zo niet.... echt even alle voors en tegens op een rijtje zien te krijgen... daarom ook hier posten en jouw reactie bijvoorbeeld is al door mijn hoofd gespookt maar komt nu pas binnen!!!!!!!
Hallo Noanne!

Hallo Freak

Hallo Friezinnetje

Hallo Schaap

Hallo degene die ik ben vergeten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Freak

When it look to good to be true is alway is....
Heb ik dat?!
Lieve Sgaap de huursubsidie grens is waar ik woon geen optie... dan woon ik echt sorry voor mensen die ik nu misschien ga kwetsen in Marokko... G staat daar om bekend... en dan kan mini ook niet meer naar dezelfde school raakt vriendinnetjes kwijt etc... in mediator/advocaat is al rekening gehouden met huur op vrije sector niveau.. en die moet hij gaan betalen zolang ik nog niet voldoende verdien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven