3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Lieverds.. jullie gaan snel!!!!

Ok.. huurcontract moet op mijn naam

Punt 2 ik morgen even met advocaat bellen om dit waterdicht te krijgen

Punt 3 sleutels not done... dan ben ik weer te aardig... dank voor dit inzicht

Punt 4.............. thanks voor meedenken..

Koppie zit te vol.. zo blij dat jullie "ervaringsdeskundige "althans sommige even meedenken...........
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jeetje wat een moeilijke situatie. Heb nog nooit zoiets bij het eind gehad (gelukkig maar). Maar zijn een heleboel dingen waar ik niet over na zou denken.
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:26:

*sgaapie zou gaan slapen maar wil Freakje niet zo laten hangen, dus wallen morgen zijn schuld van Freakje:) *Sowwy
Huurcontract moet helemaal alleen op jouw naam vanaf het begin, hij heeft er helemaal NIKS mee te maken. Ook niet als borg. Dat is echt heel erg belangrijk.
quote:rosanna08 schreef op 07 januari 2010 @ 22:26:

Freak, laat je niet opjagen iig door hem, laat je goed voorlichten over alles

Klopt lieverd mijn emotie is opgejaagd.. in de hoek gedrukt... wat ik net als zei... ik ga mijn grense weer over...pffff lijkt wel een gesprek met mijn therapeut hier op 3000

Maar zo blij dat ik jullie nu heb en niet alleen zit te malen
Dubbel ook zo overdreven niet waar
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 07-01-2010 22:31
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Freak het hele verhaal voelt voor mij alsof we allemaal naar de muis in de kamer kijken en de grote olifant missen. Wat is zijn achterliggende reden hiervoor.

Hij had ook gewoon kunnen zeggen: "freak ik heb een mooi huisje voor je gezien. Hier heb je het telefoonnummer ga eens kijken of het wat voor je is..... Dan had ik er geen stekels van gekregen.

(of praat ik nu te vaag)
Heb ik dat?!
daar zijn we voor meis, gewoon gebruik van maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
voor ieder die deze nodig heeft.

Ik ga, weer veel te laat, nu slapen.

Welterusten allemaal.
Mocht je straks gaan twijfelen, bedenk dan wat hij allemaal kan flikken straks, als hij ook op het contract staat:

-Ten alle tijden binnenkomen, ook 's nachts of als jij met eventueel nieuwe partner samen bent.

-Van alles verbouwen en veranderen in het huis

-Alles wat in het huis staat is dan ook van hem en mag hij verwijderen en/of veranderen wanneer hij wil

-Hij kan zomaar bij je intrekken

-Hij mag gasten uitnodigen wanneer hij wil

-Hij mag in sommige gevallen zelfs in zijn eentje de huur opzeggen voor jullie beiden

-Enz enz enz...

Niet doen dus.
truste JM.
JM Welterusten
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:29:

Freak het hele verhaal voelt voor mij alsof we allemaal naar de muis in de kamer kijken en de grote olifant missen. Wat is zijn achterliggende reden hiervoor.

Hij had ook gewoon kunnen zeggen: "freak ik heb een mooi huisje voor je gezien. Hier heb je het telefoonnummer ga eens kijken of het wat voor je is..... Dan had ik er geen stekels van gekregen.

(of praat ik nu te vaag)Er zal ongetwijfeld ook wel een flink financieel voordeel aan vastzitten voor m.
Voor Minny....

Tis me ABSOLUUT duidelijk nu dat huurcontract op mijn naam moet... dus met advocaat bellen hoe dit mogelijk gemaakt kan worden is voor mij morgen prioriteit nummer 1

Thanks voor dit inzicht ik wist dit echt niet
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:33:

Thanks voor dit inzicht ik wist dit echt niet Nee, en dat weet ex waarschijnlijk ook donders goed. Maar wat hij niet weet, is dat jij ons hebt
Nee financieel geen gewin want hij moet voor mij betalen... dus echtscheiding krijgt eindelijk spoed....

Maar zijn gewin is.. einde relatie.... ouders wonen geen optie... hij wil gewoon zijn huis terug!!!!!!!!
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 22:34:

[...]

Nee, en dat weet ex waarschijnlijk ook donders goed. Maar wat hij niet weet, is dat jij ons hebt Precies... ik was al best intelligent... maar zo hoog heeft hij mij vast niet zitten
Dan heeft hij groter belang dan jij, want jij woont in het huis. Met andere woorden, je bent wel degelijk in de positie om eisen te stellen.
Duh
belastingtehnisch zal er best voordeel voor hem zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weltrusten Justme.

O jee, Freak.

Ik begrijp er eerlijk gezegd helemaal geen hout meer van.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Freak hou voor jezelf bij alles als antwoord. IK denk er over na en bespreek het met mijn jurist.
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 22:35:

Dan heeft hij groter belang dan jij, want jij woont in het huis. Met andere woorden, je bent wel degelijk in de positie om eisen te stellen.Precies.... hij wilde ook advocaatverhaal even opzij schuiven.. omdat hij dan weet dat we niet meer "on speaking terms zijn "
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:35:

[...]

Precies... ik was al best intelligent... maar zo hoog heeft hij mij vast niet zitten Ghe

*slaakt stiekem zucht van verlichting*
quote:rosanna08 schreef op 07 januari 2010 @ 22:35:

belastingtehnisch zal er best voordeel voor hem zijnDenk ik wel, want hij betaalt dan voor zowel een koop als een huurhuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven