3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 23:49
Iry ik zie dubbel!
Hee Bubbles, vandaag was/ben ik erg down. Ik heb de brief gepost.
Ik had gistermiddag een vriendin een paar uur aan de telefoon en die vertelde mij ook al zo'n eng uitkeringgedupeerde verhaal.
Vrouw uit huis geplaatst met vier kleine kinderen want de sociale rechercheur verdacht haar van samenwonen! Geen uitkering meer etc. Er wordt niet meer verder gekeken en zoiets terug draaien blijkt een eindeloos verhaal.
Ik kan me nog een tijd herinneren dat kinderen belangrijk waren en de maatschappij humaan....
Hee Bubbles, vandaag was/ben ik erg down. Ik heb de brief gepost.
Ik had gistermiddag een vriendin een paar uur aan de telefoon en die vertelde mij ook al zo'n eng uitkeringgedupeerde verhaal.
Vrouw uit huis geplaatst met vier kleine kinderen want de sociale rechercheur verdacht haar van samenwonen! Geen uitkering meer etc. Er wordt niet meer verder gekeken en zoiets terug draaien blijkt een eindeloos verhaal.
Ik kan me nog een tijd herinneren dat kinderen belangrijk waren en de maatschappij humaan....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:02
hahaha, Bubbles, dan neem ik je mee wanneer ik weer word uitgenodigd voor het tribunaal, ook wel het college van B&W genoemd
Ik geloof trouwens dat ik dat cluppie maar ga negeren, dat doen ze ook bij mij immers. Dan wordt het toch direkt het Kantongerecht.
Ik geloof trouwens dat ik dat cluppie maar ga negeren, dat doen ze ook bij mij immers. Dan wordt het toch direkt het Kantongerecht.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:08
vrijdag 8 januari 2010 om 00:10
vrijdag 8 januari 2010 om 00:13