3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 10:49
quote:zjena35 schreef op 10 januari 2010 @ 10:44:
http://t2.gstatic.com/ima ... rinda/AVON/Cadeautje.jpg,
grmbl, hier staat dus iets wat ik op het triviant topic heb geschreven en dacht even een kopie van te maken.Is dat kadootje voor mij Zjeen, omdat ik de triviant vraag goed had? Lief van je hoor.
http://t2.gstatic.com/ima ... rinda/AVON/Cadeautje.jpg,
grmbl, hier staat dus iets wat ik op het triviant topic heb geschreven en dacht even een kopie van te maken.Is dat kadootje voor mij Zjeen, omdat ik de triviant vraag goed had? Lief van je hoor.
zondag 10 januari 2010 om 10:53
zondag 10 januari 2010 om 10:56
Goedemorgen forumverslaafden!
Freak, gefeliciteerd met de verjaardag van Mini, en ik wens jullie een hele gezellige dag toe.
Ik hoop voor jullie dat alle bezoek kan komen i.v.m. de weersomstandigheden.
Freak wel opschrijven wat voor weer het was op deze verjaardag van Mini!
Verder heb ik nog niet bijgelezen,want moet mijn bergschoenen "ugh'zoeken voor de boswandeling straks.
Dat is dus het tweede afspraakje met een man.
hahahaha, gewoon een parkgenoot, hoor.
Freak, gefeliciteerd met de verjaardag van Mini, en ik wens jullie een hele gezellige dag toe.
Ik hoop voor jullie dat alle bezoek kan komen i.v.m. de weersomstandigheden.
Freak wel opschrijven wat voor weer het was op deze verjaardag van Mini!
Verder heb ik nog niet bijgelezen,want moet mijn bergschoenen "ugh'zoeken voor de boswandeling straks.
Dat is dus het tweede afspraakje met een man.
hahahaha, gewoon een parkgenoot, hoor.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 10 januari 2010 om 11:02
Heb weer bijgelezen, kost hoop tijd hooor, het gaat snel zo met dag en nachtploeg. 24 uurs diensten zijn intensief!
@Bi, heb geen woorden, denk aan je!
@freak, fijne dag vandaag! voor mini.
@noanne, gewoon omdat je noanne bent
@Zjena, slaap jij wel genoeg? Je komt wat hyper over afg dagen, rustig aan meisje!
@Bi, heb geen woorden, denk aan je!
@freak, fijne dag vandaag! voor mini.
@noanne, gewoon omdat je noanne bent
@Zjena, slaap jij wel genoeg? Je komt wat hyper over afg dagen, rustig aan meisje!
zondag 10 januari 2010 om 11:03
Goedemorgen Peet.
Een schoolpleinbutje is zo'n degelijke moeder met een spijkerbroek, ski-jack of anders, en stevige stappers. Vaak gaat dit ensemble samen met een vlot geknipt makkelijk kapsel en een rode kleurspoeling.
Met mijn hoofd gaat het gelukkig een stuk beter, maar voel me niet echt helder.
Zjena, nee ik heb nog niks van Bianca gehoord, maar die zal nu wel steun krijgen en verlenen aan de familie.
voor Bianca, we denken aan je
Een schoolpleinbutje is zo'n degelijke moeder met een spijkerbroek, ski-jack of anders, en stevige stappers. Vaak gaat dit ensemble samen met een vlot geknipt makkelijk kapsel en een rode kleurspoeling.
Met mijn hoofd gaat het gelukkig een stuk beter, maar voel me niet echt helder.
Zjena, nee ik heb nog niks van Bianca gehoord, maar die zal nu wel steun krijgen en verlenen aan de familie.
voor Bianca, we denken aan je
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.