3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 19:16
quote:Bloempje13 schreef op 10 januari 2010 @ 19:14:
??? Volgens mij hebben wij echt een beetje een communicatieprobleem Zjeen!
Lunaan en Roos komen bij mij eten (toch???) en jij ging naar No en staat daar voor de deur en ik probeer No via het Forum te vertellen dat ze voor jou open moet doen.
mmm, als ik het zo opschrijf is het inderedaad wel ingewikkeld! ja he!!!
??? Volgens mij hebben wij echt een beetje een communicatieprobleem Zjeen!
Lunaan en Roos komen bij mij eten (toch???) en jij ging naar No en staat daar voor de deur en ik probeer No via het Forum te vertellen dat ze voor jou open moet doen.
mmm, als ik het zo opschrijf is het inderedaad wel ingewikkeld! ja he!!!
zondag 10 januari 2010 om 19:17
Ik moet morgen in de spagaat 16 mensen in twee groepen in twee lokalen lesgeven, allebei over een ander onderwerp.
En toch kunnen ze me missen.
Maar mijn pan is dit : na 3 maanden goed gewerkt te hebben ga ik het nu in de soep laten lopen. En zo dat ik er nik s aan kan doen. Vergst wat fantasie, maar zo zullen die etters van boven es zien wie hier niet genist kan worden!
En toch kunnen ze me missen.
Maar mijn pan is dit : na 3 maanden goed gewerkt te hebben ga ik het nu in de soep laten lopen. En zo dat ik er nik s aan kan doen. Vergst wat fantasie, maar zo zullen die etters van boven es zien wie hier niet genist kan worden!
zondag 10 januari 2010 om 19:22
quote:Bloempje13 schreef op 10 januari 2010 @ 19:02:
Zo, visje met wat peultjes ligt in wijn te stomen in de oven, zoet aardappeltje onder de grill. Zo even aardbeien schoonmaken voor als toetje. Dus Lunaan en Roos, jullie mogen straks aanschuiven. Iedereen trouwens!Hier Bloem, het bewijs, wat heb ik gewonnen? En nu is me arme hondje ook nog es weggejaagd door een gek mens!
Zo, visje met wat peultjes ligt in wijn te stomen in de oven, zoet aardappeltje onder de grill. Zo even aardbeien schoonmaken voor als toetje. Dus Lunaan en Roos, jullie mogen straks aanschuiven. Iedereen trouwens!Hier Bloem, het bewijs, wat heb ik gewonnen? En nu is me arme hondje ook nog es weggejaagd door een gek mens!