3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
mijn moeder is geen 65 hoor meid, dus.
Ik ben 25, heb ik op het leeftijdstopic opgebiecht. En dan lieg ik maar een heel klein beetje.
Zus maar meid is ook geen 65
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 21:14:

Jack lees nou eens goed, ze is al 10 jaar achter in de 40...Neu Iry, je leest niet goed (gaat hard hoor met de ogen na je 40ste, haha). Ik ben de komende tien jaar achter in de 40!
quote:zusenzo schreef op 10 januari 2010 @ 21:15:

mijn moeder is geen 65 hoor meid, dus. Ik ook niet Zus
quote:65meid schreef op 10 januari 2010 @ 21:15:

[...]

Ben al 14 jaar 40 IrYYYY Prachtige leeftijd meid!
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 20:56:

[...]

Iry moet je niet geloven joh

.

Ik ben achter in de 40 en dat blijf ik de komende 10 jaar.Ik lees dit toch goed? Of ben ik blond? Jaaaahaaaa ik ben blond
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 21:16:

[...]

Neu Iry, je leest niet goed (gaat hard hoor met de ogen na je 40ste, haha). Ik ben de komende tien jaar achter in de 40!

Of....ik lijd ernstig aan geheugenverlies, of iemand zit te jokken.

( en ergens op het forum staat het geschreven)
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 21:14:

Jack lees nou eens goed, ze is al 10 jaar achter in de 40...Dat staat er toch niet? Er staat dat ze dat de komende 10 jaar blijft.. Hee psstt Iry.. ik heb meer vertrouwen in jou hoor.. psstt niet verder vertellen

LOST komt binnenkort weer! (5 februari)

Wel erg laat weer op een vrijdag, maar daar ga ik voor wakker blijven hoor.
quote:qwertu schreef op 10 januari 2010 @ 20:51:

Ja, ik begin zo'n beetje in de smiezen te krijgen hoe Sgaap haar tijd doorbrengt ja. Of nou ja... van horen zeggen dan hè. Ik heb zelf met zulks natuurlijk geen ervaring...

Wat is zulks?????

Handjes vasthouden op de bank hoooooor. Geen je weet wel voor het huwelijk hoor
Heb ik dat?!
quote:qwertu schreef op 10 januari 2010 @ 21:14:

[...]

Ik hoef 'm alleen als er zo'n mooie tekst op staat.

93?Die mooie tekst had je gekregen als hij goed was.. maar helaas
Oké, ik zal gewoon duidelijkheid scheppen.

Ik ben 50 (au!) en ik vond het echt K.T dat te worden.

Omdat zoons en man altijd te pas en te onpas mijn leeftijd noemen heb ik daar een verbod op gedaan en tegen ze gezegd dat ik de komende 10 jaar achter in de 40 ben.
quote:JustMe32 schreef op 10 januari 2010 @ 21:20:

LOST komt binnenkort weer! (5 februari)

Wel erg laat weer op een vrijdag, maar daar ga ik voor wakker blijven hoor.Yep just laatste seizoen, dus geniet er maar van.
Sgaap aandacht bij de bank (en wat er op zit)!
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 21:16:

[...]

Neu Iry, je leest niet goed (gaat hard hoor met de ogen na je 40ste, haha). Ik ben de komende tien jaar achter in de 40!Tnxx dat ik toch wel goed gelezen had
Bij overtreding van mijn verbod volgen er straffen: zoons: geen extraatjes (geld), man: geen sex
Wat boeit het ook allemaal zeg..............Ik ben 54, zie er uit als 44 (na een goede nachtrust), heb een vriendje van 37 waar ik erg van geniet, duzzzzzzzzzzzzzzzz wat wil een vrouw nog meer
Mocy: en hoe voel je je nou, nu je dit aan ons verteld hebt? Is er nu iets van je afgevallen?
Hehe Mocy.. ik kan het me wel voorstellen hoor.. ik heb geen moeite met mijn leeftijd maar vind het toch iedere keer wel lastig als er een ander cijfertje voor komt te staan.. ik ben er net aan gewend dat er de 4 voor staat.. pffffff
Friez, mijn masker is afgevallen.
*gaat pizza eten* en daarna naar bed
Toen ik dertig werd had ik besloten om dertig te blijven, werkte heel goed, totdat ik drie en dertig werd en ergens mijn leeftijd moest opgeven, toen raakte ik in de war omdat ik het zelf niet meer wist hoe oud ik eigenlijk was.

He he!!!!!!

Wist dat mij al een keer verteld hebt dat je 48 was, en dat was toch al een heeeeele tijd geleden!! (ik dacht 4 jaar maar oke )
Mocy wat een dijk van een straf voor man hahahahaha goed zo!!!!!!!11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven